Miksi miehet katsovat käsiäni kun keskustellaan?
Lähes joka kerralla kun keskustelen puolitutun tai vieraamman miehen kanssa, he vilkuilevat käsiäni. Mitä ihmettä tällä tarkoitetaan? Luin jostain että käsistä tai sormista voi päätellä jotain ominaisuuksia mutta mitä?!
Kommentit (32)
Moukkamaista itse katson yleensä tissejä.
Siriina kirjoitti:
Veikkaisin, että katsovat onko kynnet leikattu/alla paskaa?
Itse katson aina miehen kengät - kertoo paljon ihmisestä.
Käytän lenkkareita. Mitäs se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsovat onko sormuksia.
Miksi ihmeessä jos kerran puhutaan ihan tavallisista asioista?!
Kaikki miehet ajattelee voisiko naisen rengastaa.
Miksi?
t. Homo
Käsistä näkee puhutaanko totta vai valetta.
Vierailija kirjoitti:
Katsovat onko sormuksia.
Pas-kan marjat, puhuu käsillään!
Vierailija kirjoitti:
Käsiin katsominen lienee turvallisempaa kuin rintojen tuijottaminen, kun ei laput silmilläkään voi olla.
Silmiin ei voi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsien asento ja liikehdintä paljastavat puhujasta jotakin. Ainakin ennen ihmeteltiin telkkarihaastateltavien käsien kuvaamista ja syy oli tämä. Eräs tuttu seuraa toisen käsiä kuin hai laivaa tämän puhuessa.
Käsiä ei voi seurata "kuin hai laivaa".
Kun toinen puhuu ja tällä on tapana elehtiä käsillään puhuessaan, niin tämä kyseinen kuuntelijatyyppi seuraa kokoajan käsien liikettä.
Niin. Laivat eivät vaan poukkoile eteen, taakse, sivulle ja takaisin.
Muista miehistä en tiedä, mutta minä mietin, yltäisivätkö nuo sormet kaluni ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsiin katsominen lienee turvallisempaa kuin rintojen tuijottaminen, kun ei laput silmilläkään voi olla.
Silmiin ei voi katsoa?
No joo muuten mutta kuulemma vain muutaman sekunnin ettei siitä tulisi vaivaannuttavaa tuijotusta, ja mihin sitä sitten seuraavana alkaisi katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Veikkaisin, että katsovat onko kynnet leikattu/alla paskaa?
Itse katson aina miehen kengät - kertoo paljon ihmisestä.
Käytän lenkkareita. Mitäs se kertoo?
Kertoo, että ehkä urheilet. Ei ihan paras valinta ekoille reffeile:) Ei heti turn off - mitä muuta päällä?
Ja siis juttuni on, että katon onko ne siistit. Aivan sama mitkä popot.
No minne niiden kuurojen miesten pitäisi katsoa kun viittoilet niille sanomaasi?
No en kai minä tiiä. Jokin kai niissä käsissä kiinnittää huomion, sormukset, kynnet, tatskat, liikehdintä, tai sitten mies vaan pelkää ettei vahingossa tuijottaisi jotain kiellettyä kohtaa ja ajattelee että ehkä kädet on seuraavaksi turvallisin sen jälkeen että pitäisi silmiä kiinni joka olisi myös outoa.