Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi aina saan lääkärissä huonoa palvelua?

Vierailija
17.07.2025 |

Eilenkin lääkäri lähes pyöritteli silmiä kun yritin kysellä lisää. Olen itse aina asiallinen. Kyselen kuitenkin eri hoitovaihtoehdoista. Tuntuu jotenkin vihamieliseltä, että lääkäri ei kykene auttamaan, jos hänen ensin esittämänsä vaihtoehto ei onnistu.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei ole asiakaspalvelija tai hoitaja, vaan lääkäri.

Lääkäri nimenomaan on asiakaspalvelija. 

Lääkäri on lääketieteen asiantuntija, joka on korkeammassa asemassa kuin potilas mitä tulee potilaan hoitoon. Asiakaspalvelija on henkilö, jolta ostetaan palvelua ja sen pitää miellyttää ostajaa. Aivan eri asia. 

Vierailija
42/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli usean kuukauden ajan jalkaterän ulkoreuna niin kipeä, että kävely oli välillä todella tuskaa. Menin sitten lopulta lääkäriin.

Lääkäri kysyi ensimmäiseksi, että oletko ottanut buranaa tai muuta kipulääkettä vaivaan, sanoin että pahimpiin kipuihin buranaa, joka helpottaa jonkin verran kipua. Lääkäri sitten ihmetteli ylimielisesti hymyillen, että mitä ihmettä siellä lääkärissä teen, kun olen itsekin todennut, että burana auttaa. No olisiko vaikka kuvaus paikallaan, tai tunnustelu..? Ei. En saanut mitään apua.

Vasta seuraavalla kerralla eri lääkärillä sain lähetteen röntgeniin ja reseptin pitkävaikutteiseen tulehduskipulääkkeeseen, mikä auttoikin hiljalleen niin, että koko vaiva hävisi. Ikinä ei tosin selvinnyt, mistä kipu johtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Itsellä ei ole jäänyt mieleen yhtäkään huonoa kohtelua. Ehkä olet hankala.

Eli mielestäsi lääkäri ei voi koskaan olla hankala. Hassua.

Eihän tuossa noinkaan sanottu.

Mä en ymmärrä teitä "eli - ihmisiä", kun väkisin pitää täyttää jokin aukko toisen tarinasta. Pikkasen värittää ja luulla, että näin se ehkä tarkoitti.

Vai onko nämä sitten trollin jätöksiä?

Vierailija
44/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin luona käyminen on muuttunut samanlaiseksi kuin hammaslääkärillä on ollut aina; Mitään ei saisi kysyä ettei mene aika hukkaan. Pitäisi vain kuunnella lääkärin monologi, lähteä pois ja maksaa kalliisti. Näin siis yksityisellä.

Vierailija
45/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneet oikeistolaiset pyrkyrit ovat syrjäyttäneet kutsumusammattiin hakeutuneet lääkärit.

Vierailija
46/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInusta kuitenkin oikea diagnoosi ja hoito on vielä tärkeämpi kuin hellä puhuttelu, toki molempi parempi.

Ylimieliset lääkärit nimenomaan tekevät paljon virheellisiä diagnooseja, kun eivät noteeraa mitään, mitä potilas kertoo. Kuunteleva lääkäri osaa tehdä oikean diagnoosin.

Vierailija
47/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on mukavia ja asiallisia, mutta kolmesti olen tavannut aika epäystävällisen / ynseän lääkärin. Osa lääkäreistäkin on niitä jotka joskus menettävät lupansa sekoiltuaan töissä, joten eipä ne mitään sen kummempia jumalia ole. 

48/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Itsellä ei ole jäänyt mieleen yhtäkään huonoa kohtelua. Ehkä olet hankala.

Eli mielestäsi lääkäri ei voi koskaan olla hankala. Hassua.

Eihän tuossa noinkaan sanottu.

Mä en ymmärrä teitä "eli - ihmisiä", kun väkisin pitää täyttää jokin aukko toisen tarinasta. Pikkasen värittää ja luulla, että näin se ehkä tarkoitti.

Vai onko nämä sitten trollin jätöksiä?

Eli - viestit ovat trollausta, jossa haetaan mahdollisuutta kärjistää keskustelu riidaksi. Sama tarkoitus kun viesteissä, joissa syyllistetään kokonainen ihmisryhmä esimerkiksi miehet tai naiset yksittäisten kirjoittajien viestien perusteella.

Huomiohakuisille ei kannata huomiota antaa edes alapeukutuksen vertaa. Jos asiaton viesti niin ilmoittaa sen  asiattomaksi. Haukkuminen on juuri sitä huomiota jota trolli haluaa.

M60

Vierailija
49/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lääkärissä yksityisellä sekä julkisella, sanoisinko koko elämäni aikana noin 20 kertaa ja hyviä kokemuksia on tasan 2, molemmat yksityiseltä puolelta. Molemmat lääkärit, toinen mies ja toinen nainen, heidän kaltaisiaan ei enää todennäköisesti ole, sain niin uskomattoman hyvän kohtelun että itkettää vieläkin, nykymeno on töykeää ja kylmää. Olen 60 vuotias ! Muistelen vieläkin että mitähän ihmeidentekijöitä nämä kaksi lääkäriä olivat, kaikki meni nappiin, niin nappiin kuin mennä voi ja palvelu sekä kaikki toimi 10 +.

Vierailija
50/50 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä itsekin, mihin palkka perustuu hammaslääkärini totesi, että sinullahan on vyöruusu! Mitä toinen lääkäri luuli ihottumaksi tai allergiaksi menin sitten uudelleen toiselle lääkärille ja sain onneksi lääkkeet siihen 

aikoinaan sisätautien osastolla lääkärini puhui sanelukoneeseen sen mitä nyt tervehti siinä se lääkärikäynti. Toinen sisätautilääkäri taas jutteli ja kertoi, miten kannattaa hoitaa jne. 

hammasleikkauksen jälkeen tapaturma-asemalla (yöpäivystys) lääkäri tuli kotoaan vastaanottoo ja valitti jo aluksi puhelimessa, ettei sitten turhaan lähde asemalle.. no ei ollut turhaan.. hoiti sen verran, että piti mennä aamulla uudelleen terveyskeskukseen hammaslääkärille, joka hoiti homman kunnolla. 

ai miksi en käy lääkärissä? No siksi, koska fooglekin osaa asiat paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän