Yhden melkein hukkuneen lapsen vanhemmat edelleen kateissa Poliisi etsii
Ja poistuivat juuri ennen poliisin tuloa. Eli pakenevat vastuuta.
Kommentit (36)
Mistä tiedätte etteivät ole kantasuomalaisia!
Ja mun mielestä siinä uutisessa puhuttiin kyllä aikuisista, joiden seurassa lapsi oli rannalle tullut. Ei vanhemmista!
Vähän erikoista toki, jos lapsi osaa sanoa nimensä ja mahdollisesti senkin missä asuu, missä on koti, niin kummallista ettei niitä vanhempia löydy!
Jos satutte paikalle vastaavissa tilanteissa, ottakaa aina kuvia lapsen hakijoista jotta hyvät kasvokuvat, arvioitu pituus ym. tuntomerkit voi toimittaa poliisille.
No voi harmi, ne varmaan muistivat että niillä jäi kahvinkeitin päälle sinne lähi-itään ja lähtivät lomalle kotiin sitä sammuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mielestä siinä uutisessa puhuttiin kyllä aikuisista, joiden seurassa lapsi oli rannalle tullut. Ei vanhemmista!
Vähän erikoista toki, jos lapsi osaa sanoa nimensä ja mahdollisesti senkin missä asuu, missä on koti, niin kummallista ettei niitä vanhempia löydy!
Tuohan on ihan tyypillistä afrikkalaisilla, että perhe on laaja käsite. Siksi oletus, että ovat afrikkalaisia ja Suomessa yleensä somaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen oletus "pakenivat vastuuta" Mistä tiedämme etteivät vieneet lasta lääkäriin, varmuuden vuoksi.
Eivät ole edelleenkään ilmoittautuneet poliisille, vaikka heitä on julkisesti pyydetty näin toimimaan. Siitä tiedämme, että pakoilevat vastuuta.
Kyllä siellä lääkärissäkin täytyy vähän taustoittaa, että minkä vuoksi siellä ollaan. Ja vaikka asianomaiset eivät itse tietäisi, että heitä on pyydetty ilmoittautumaan poliisille, niin lääkärit kyllä ovat asiasta kuulleet ja osaavat yhdistää asioita. Siis sikäli kuin nuori potilas on heidän vastaanotollaan käynyt ja osannut varmaan itsekin jotakin kertoa jututettaessa.
Saattaa olla jo kuollut omien toimesta, jos näki Jeesuksen kun hukkui :(
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen oletus "pakenivat vastuuta" Mistä tiedämme etteivät vieneet lasta lääkäriin, varmuuden vuoksi.
😆😅🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä ei ollut poliisille asiaa ja jatkavat vaan elämäänsä. Turha tähän on yhteiskunnan varoja käyttää.
...ja vähiä resursseja. Ei kai tuossa rikosta ole tapahtunut eikä kukaan kuollut joka tapaus olisi tutkittava.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kerrottu, että on nimensä sanonut ja missä asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä ei ollut poliisille asiaa ja jatkavat vaan elämäänsä. Turha tähän on yhteiskunnan varoja käyttää.
...ja vähiä resursseja. Ei kai tuossa rikosta ole tapahtunut eikä kukaan kuollut joka tapaus olisi tutkittava.
Heitteillejättö on rikosnimike, mitä tutkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on siis ihmisiä, joiden mielestä mamukoilta ei voi edellyttää edes omien lastensa vahtimista, kun niin puolustelevat vanhempia. Kohta varmaan jokaiselle somalille annetaan henkilökohtainen lastenvahti per lapsi.
Ehdottomasti pitää heille antaa lapsenvahti mukaan ja lisäksi tulkki.
Oon minäkin nostanut vieraan noin nelivuotiaan tytön veden alta, kun päästi kelluttavasta uimalelustaan jostain syystä irti ja jalat ei yltäneet pohjaan.
Saattelin tytön hiekalle rantaan ja katsoin, että juoksi vanhempiensa luo viltille. Porukka istui melkein 50 metrin päässä vesirajasta ja uimataidoton yksin vedessä.
Olivat ihan vaaleita kantasuomalaisia. Typeryksiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että tuolloin perhe ei olisi kateissa.
Jos pystyt lasten kanssa rannalla rentoutumaan niin teet jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
No kun eivät ole!
Ne eivät edes tajua koko asiaa.