Oletteko muistaneet nauttia trooppisista öistä?
Kommentit (54)
Joo, parina yönä jo pitäny hakea viltti lisäksi, ku pelkällä pussilakanalla paleltuu 😎
Pakkohan niistä on nauttia koska lehdessä luki niin. Mitä väliä vaikka ei saa nukuttua hikimärissä lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan niistä on nauttia koska lehdessä luki niin. Mitä väliä vaikka ei saa nukuttua hikimärissä lakanoissa.
Helteistä pakkonauttiminen on vähän sama kuin kaikkien piti fanittaa Erika Vikmania tai olet naisvihaaja😂
Niin kai se on nyt nautittava kun media ja meteorologit tätä niin hehkuttaa. Harmi vain että olen väsynyt, ärtynyt enkä halua mennä ulos.
Meillä rva nukkuu kesäisin alasti niin pipari on siinä ihan käden ulottuvilla
Ei oo ollut trooppisia öitä, mutta toivottavasti tulevat vielä.
Olemme telakoituneet miesystäväni kanssa lämpimässä kesäyössä.
M42
Oikein hyvin saan nukuttua, kiitos kysymästä. Läpiveto asunnossa auttaa, yöllä ei lämpötilat ole olleet kun parinkymmenen paikkeilla ja pieni tuulenvire sen kanssa viilentää asuntoa yön läpi pitkälle aamuun asti.
Ja lintujen ääntely herättää aamulla mukavasti. Kerrassaan hienot kelit ja ilmat olleet noin viikon verran. Tätä voisi hyvin jatkua vaikka Jouluun asti minun mielestä. Ja joka keväästä Vapusta alkaen tietysti.
Mulla on tuulettimet molemmin puolin sänkyä ja olen nukkunut hyvin. Untuvatäkkikin vielä käytössä 😁 Lämpötila kämpässä oli eilen alkuillasta +27 eli riittävästi, mutta ei ole vielä vaikuttanut mulla uneen. Öisin tietysti räppänät auki, mutta niistä ei paljoa ilma vaihdu, kun on sellaset ötökkäritilät ja verkot päällä. Kissoilla on kuuma, ne säälittää 😌
Naurettavaa. Aikuiset ihmiset ei saa kuumuuden takia nukuttua ja eivätkä tee asialle mitään.
Onko tänä kesänä ollut jossain trooppisia öitä? Ei Espoossa ainakaan vielä ensimmäistäkään. Tänäänkin oli 18 astetta kun aamulla lenkille lähdin, oikein mukavan viileää.
Trooppinen yö olisi mukavampi päiväsaikaan. Sellainen n. 18-22 astetta.
En tiedä trooppisista öistä, täällä on ollut alle 5 astetta yöllä.
Ei. Vaikka päivällä olisi 25 C, niin yöllä on vain 12...15 C.
Tässä oli kaksi trooppiseksi luokiteltavaa yötä ja ne vietin teltassa. Siellä oli sopiva lämpötila nukkua.
Täällä on öisin vain 15 astetta ulkona.
Missä on ollut trooppisia öitä? Rakastan niitä, mutta Suomeen ei taideta sellaisia tänä vuonna saada.
Eihän öisin edes ole kuumakaan. Kaikesta tekin valitatte.
Ihanaa tosiaan kun vähän väliä herää hikisenä. Ihanaa myös kun seuraavan päivän on ihanan väsynyt ja ihanan ärtynyt🥰