Fakta: Auringon ottamisella ei ole mitään terveydellisiä hyötyjä, ainoa mittari joka nousee on ihosyövän mahdollisuus
Ihon tummeneminen UV-säteilystä ei ole terveydelle positiivinen reaktio vaan kuin kuume joka yrittää poistaa tulehdusta.
D-vitskusta jankuttavat, keho tuottaa niitä aivan yhtä tehokkaasti jos olet vaatteet päällä kaupungilla kävellessä vs. Bikineissä rannalla.
Kommentit (22)
Itse sitten heti kuitenkin mainitsit D-vitamiinin
Rusketus on ihon puolustusreaktio aurinkoa vastaan. Hätähuuto! Samoin kuin ruohonleikkaamisen jälkeen on leikatun ruohon tuoksu. Se on itseasiassa myös ruohon hätähuuto!
Syntymä on kuolemantuomio. Nautitaan kesästä!
Mulla on psoriaasis ja aurinko helpottaa mun oireita.
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio. Nautitaan kesästä!
Kaikilla meillä on eri pituiset elämät. Kukaan ei saa päättää päivistään, ne määrätään.
Vierailija kirjoitti:
Rusketus on ihon puolustusreaktio aurinkoa vastaan. Hätähuuto! Samoin kuin ruohonleikkaamisen jälkeen on leikatun ruohon tuoksu. Se on itseasiassa myös ruohon hätähuuto!
Tämän takia en halua nurmikkoa mun pihaan. En kestä sitä väkivallan ja kivun tuoksua.
> D-vitskusta jankuttavat, keho tuottaa niitä aivan yhtä tehokkaasti jos olet vaatteet päällä kaupungilla kävellessä vs. Bikineissä rannalla.
Molemmissa tapauksissa otat kuitenkin aurinkoa ja iho palaa jos otat liikaa.
D-vitaamini on kai parempi jos sen saa auringosta. Pitää tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan uv-valo esim. desinfioi ja valon aallonpituudet läpäisevät kaikki ihon kerrokset. Lisäksi auringossa makoilun on todettu vapauttavan kaikkia mielihyvähormoneita, jolla silläkin on suora parantava vaikutus.
Alkuperäisväestöillä ei ole ihosyöpiä. Ne johtuvat teollisesta altistuksesta.
Melanoomaan on tulossa rokote, sitä testataan jo ihmisillä. Se on räätälöitövä rokote.
Ei se silti ole kaunista, kun ihosyöpä leikataan pois.
Isoisä eli 94 vuotiaaksi vaikka hän oli paljon ulkona ilman aurinkorasvoja.
Myös vanhemmat on jo seitsemänkymppisiä ilman ihosyöpää.
Toivon, että olen perinyt heidän geeninsä.
Minun psoriasis lähtee pois kesällä, kun otan pari kertaa viikossa aurinkoa puol tuntia ja rasvailen. Eli poistaa tulehdusta, olet väärässä faktoinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan uv-valo esim. desinfioi ja valon aallonpituudet läpäisevät kaikki ihon kerrokset. Lisäksi auringossa makoilun on todettu vapauttavan kaikkia mielihyvähormoneita, jolla silläkin on suora parantava vaikutus.
Alkuperäisväestöillä ei ole ihosyöpiä. Ne johtuvat teollisesta altistuksesta.
Niin. Ihon tummuusasteella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Blondi-ihminen on mutaatio, joka levisi, koska harvinaisuutensa takia oli haluttu.
Ilmansaasteet ovat ohentaneet otsonikerrosta. Tämän päivän auringonotto ei ole sama kuin 1970-luvulla. Korkeampi uv-säteily.
Kyllä mieluummin makaan uimarannalla auringonpaisteessa kuin vesisateessa. Onko vesi siis vielä vahingollisempaa kuin aurinko?
Se on totta, että kosmetiikka ja erilaiset puhdistusaineet aiheuttavat syöpää. Meidän ympäristössämme on liikaa kemikaaleja. Mutta aurinkorasva on hippunen siitä.
Auringon ottaminen ja rusketus saa aikaan hyvän mielen, lääke siis. Kokeilisit itsekin, voisi auttaa sinua tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
Siis vihaan aloittajaa.
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA POISTA KETJU
nön nön nöö
Tää on myös fakta : Auringottomuus on yhtä vaarallista ku tupakointi. Eli ulos vaan, mieli virkistyy eikä aina tarvitse olla negatiivinen
Lopeta.
Siis vihaan aloittajaa.
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA POISTA KETJU