Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos miehesi paras ystävä on aasialainen nainen?

Vierailija
08.05.2023 |

Siis todellinen kaveri joka on menoissa mukana ja tapaavat viikottain.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin olettanut hänen tutustuttavan minut kyseiseen naiseen siinä missä muihinkin kavereihinsa seurustelumme alkuaikoina, ei kai siinä mitään sen kummempaa olisi.

Vierailija
2/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin olettanut hänen tutustuttavan minut kyseiseen naiseen siinä missä muihinkin kavereihinsa seurustelumme alkuaikoina, ei kai siinä mitään sen kummempaa olisi.

Näin. Miten aasialaisuus liittyy mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että äijä käy heiluttamassa peittoa sen kanssa. Omalla miehelläni ei ole naisia kavereina.

Vierailija
4/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon naisen olisi syytä olla meidän yhteinen kaverimme, muussa tapauksessa NO, NO. Joko minä tai hän, mutta ei kahta naista.

Vierailija
5/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että äijä käy heiluttamassa peittoa sen kanssa. Omalla miehelläni ei ole naisia kavereina.

Etkö ole miehesi kaveri?

ap

Vierailija
6/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin matkaa, olkoot vaan vapaasti, mutta minä en katsele kumppania joka on kovin läheinen kaveri naisten kanssa. Enpä ehkä sellaistakaan joka menee kaverimiesten kanssa ihan viikoittain.

Vierailija
7/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pariskunnalla kuulu olla omia kavereita, on vaan yhteisiä kavereita. :)

Vierailija
8/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on työkaverina aasialainen nainen, on kuulemma tyhmin ihminen, jonka tuntee. Tekee töissä järjettömiä mokia, mies ihmettelee miksi ne pitää sitä siellä. Muuten kai ihan mukava nainen🤣

Vierailija
9/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei voisi tuollaista tilannetta tulla eteen, koska en seurustele "pelimiesten" kanssa.

Vierailija
10/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esittelee mulle, ei ongelmaa. Jos pitää salassa, ihmettelen. Ihan sama, vaikka olisi Pohjois-Koreasta.

Vierailija
11/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla naiskavereita, mutta nainen parhaana kaverina on itselle red flag. Ja pätee myös naisiin jolla miehiä kavereina.

Vierailija
12/13 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on työkaverina aasialainen nainen, on kuulemma tyhmin ihminen, jonka tuntee. Tekee töissä järjettömiä mokia, mies ihmettelee miksi ne pitää sitä siellä. Muuten kai ihan mukava nainen🤣

Mukavalta mieheltä ukkosi vaikuttaa. Haukkuu työkaveria takanapäin.

Vierailija
13/13 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mun mies rakastaa niiden duunipaikan aasiattaria. Laukkaa niiden kanssa kaupungilla ja vie lounaalle jos vain saa mahdollisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän