Miten reagoisit jos miehesi paras ystävä on aasialainen nainen?
Siis todellinen kaveri joka on menoissa mukana ja tapaavat viikottain.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olisin olettanut hänen tutustuttavan minut kyseiseen naiseen siinä missä muihinkin kavereihinsa seurustelumme alkuaikoina, ei kai siinä mitään sen kummempaa olisi.
Näin. Miten aasialaisuus liittyy mihinkään?
Olettaisin että äijä käy heiluttamassa peittoa sen kanssa. Omalla miehelläni ei ole naisia kavereina.
Tuon naisen olisi syytä olla meidän yhteinen kaverimme, muussa tapauksessa NO, NO. Joko minä tai hän, mutta ei kahta naista.
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että äijä käy heiluttamassa peittoa sen kanssa. Omalla miehelläni ei ole naisia kavereina.
Etkö ole miehesi kaveri?
ap
Jatkaisin matkaa, olkoot vaan vapaasti, mutta minä en katsele kumppania joka on kovin läheinen kaveri naisten kanssa. Enpä ehkä sellaistakaan joka menee kaverimiesten kanssa ihan viikoittain.
Ei pariskunnalla kuulu olla omia kavereita, on vaan yhteisiä kavereita. :)
Miehelläni on työkaverina aasialainen nainen, on kuulemma tyhmin ihminen, jonka tuntee. Tekee töissä järjettömiä mokia, mies ihmettelee miksi ne pitää sitä siellä. Muuten kai ihan mukava nainen🤣
Minulle ei voisi tuollaista tilannetta tulla eteen, koska en seurustele "pelimiesten" kanssa.
Jos esittelee mulle, ei ongelmaa. Jos pitää salassa, ihmettelen. Ihan sama, vaikka olisi Pohjois-Koreasta.
Miehellä saa olla naiskavereita, mutta nainen parhaana kaverina on itselle red flag. Ja pätee myös naisiin jolla miehiä kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on työkaverina aasialainen nainen, on kuulemma tyhmin ihminen, jonka tuntee. Tekee töissä järjettömiä mokia, mies ihmettelee miksi ne pitää sitä siellä. Muuten kai ihan mukava nainen🤣
Mukavalta mieheltä ukkosi vaikuttaa. Haukkuu työkaveria takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mun mies rakastaa niiden duunipaikan aasiattaria. Laukkaa niiden kanssa kaupungilla ja vie lounaalle jos vain saa mahdollisuuden.
Olisin olettanut hänen tutustuttavan minut kyseiseen naiseen siinä missä muihinkin kavereihinsa seurustelumme alkuaikoina, ei kai siinä mitään sen kummempaa olisi.