Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump teki diilin Coca-Colan kanssa

Vierailija
17.07.2025 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011370274.html

Cokis vaihtaa maissisiirapin sokeriruokomelassiin? Ja tässä oli jotain terveysperusteisia syitä?

Varmaan palstalla on tietoa, että mitä eroa on sokerilla ja sokerilla?

Maissi on kuitenkin Made In USA. Ruokosokeri on taas tuontikamaa. 

Ja minkähän suuruinen osuus virvoitusjuomista on yhä sokerilla makeutettuja vs. makeutusaineet?

Suuri johtajahan juo itse Diet Cokea?

Ollaankohan taas olennaisen äärellä tässä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on äijällä prioriteetit... Puuttua yksittäisten suuryritysten tuotantoon.

Oliko väärin sammutettu?

Vierailija
22/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tramppi on tehnyt kauniin sopimuksen jossa ostaa Suomen pohjavedet itse määrittelemällään hinnalla?

Onneksi Suomi on niin pieni maa, ettei Trumpia suuremmin kiinnosta meidän pikkupurot. Harmi, että Trumpin valtakausi on niin lyhyt, olisi hupaisaa nähdä Venäjä Yhdysvaltojen 54. osavaltiona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tramppi on tehnyt kauniin sopimuksen jossa ostaa Suomen pohjavedet itse määrittelemällään hinnalla?

Onneksi Suomi on niin pieni maa, ettei Trumpia suuremmin kiinnosta meidän pikkupurot. Harmi, että Trumpin valtakausi on niin lyhyt, olisi hupaisaa nähdä Venäjä Yhdysvaltojen 54. osavaltiona.

Joo ja nuo puhtast vedet on jo maastamme luvattu koko maaliman omaisuudeksi ja käytettäväksi.

Vierailija
24/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvatan sama. Lisätköön vaikka kultahippuja.

Kaikki jenkkituotteet on mulla joka tapauksessa boikotissa niin kauan kun tuo oranssi typerys pitää shitshow-performanssiaan. 

Vierailija
25/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitat USA osana Venäjää? Ei USA turhaan äänestä YK:ssa Venäjän puolesta.

Krasnov on asialla.

Vierailija
26/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt unohda suomen runsaita mineraali ja öljyvarantoja. "Greatest deal ever"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan