Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset suojakuoret teillä on puhelimessa?

Vierailija
16.07.2025 |

Millaisin kuorin suojaatte puhelimenne? Haluatteko aina saman väriset kuoret?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki-sininen muovikuori jonka sisällä on glitteriä ja vettä. :D Ja olen 33 v.

Vierailija
22/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihan läpinäkyvä suojakuori. 

Minullakin on molemmin puolin läpinäkyvä muovikuori, toiminut hyvin. En tykkää mistään kotelo/ lompakkotyylisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen välissä pidän. 

Vierailija
24/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen valmistajan Aramid Fiber Case -suojakuori. Mukavan tuntuinen käteen, eikä ole liukas ja on ohut ja istuu puhelimeen täysin.

Vierailija
25/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideal of Sweden -kuoret, panssarilasi ja takana sormilenkki, niin pysyy tukevammin paikallaan esimerkiksi kuvatessa. Mustat yleensä, nykyisissä marmorikuvio.

Vaikka olen huolellinen, niin jossakin laukun pohjalla sen verran kärsinyt, että lasissa on jonkinasteinen halkeama. Yleensä käy niin, että jos suojaat, ei satu mitään mutta jos et suojaa, niin sitten putoaa ja kolisee.

Mieskin suostui hankkimaan panssarilasin jostain syystä heti sitten, kun uudesta kännykästä meni näytön lasi rikki pudotessa.

Vierailija
26/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon m5v ja mulla on puhelin aina semmosessa mustassa kotelossa, johon saa kätevästi kaikki maksukortitkin samaan. Työpaikan 24v sanoi, että ainoastaan boomereilla on tommonen :D Oon kuulemma boomeri sen takia.

Vierailija
27/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei minkäälaista, huolehdin puhelimestani.

Jos elää normaalia elämää niin puhelimeen tarvii suojakuoret. Esim. laukussa saattaa olla avaimia, kolikoita ja joskus jopa hiekkaa joita vasten puolin voi rouhiutua.

Ei ole tarvetta, työpaikalta saa uuden puhelimen aina jos rikkoutuu.

Ei varmaan hirveän pitkään saa Ana uutta, jos niitä kännyjä koko ajan rikkoutuu. Kun firma myytiin, ei enää tullutkaan uudessa konsernissa uusia IPhoneja.

Vierailija
28/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. On edelleen samassa kuosissa kuin paketista otettaessa.

Vierailija
29/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suojakuoria. Muutaman kerran on puhelin tippunut lattialle tai jopa rintataskusta asfaltille, mutta vielä on säilynyt kuitenkin toimintakuntoisena, lasissa on pitkä naarmu siitä asfaltille putoamisesta, mutta ei haittaa käyttöä.

Edellisessä puhelimessa oli nahkainen lompakkomallinen suojakuori, mutta puhelin putoili sillä tavalla, että heikosti suojatut päädyt meni siitä huolimatta ruvelle ja aikaa myöten itse suojakuoretkin kuluivat ruman näköiseksi rutaleeksi.

Vierailija
30/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen nahkanen kuori semmonen, joka tulee vain taakse ja sivuille. En voi sietää niitä silikonikortsuja 🤢 kaikki paska niissä kiinni ja ällöttävän tuntusia kädessä

Vierailija
31/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei minkäälaista, huolehdin puhelimestani.

Jos elää normaalia elämää niin puhelimeen tarvii suojakuoret. Esim. laukussa saattaa olla avaimia, kolikoita ja joskus jopa hiekkaa joita vasten puolin voi rouhiutua.

Ei ole tarvetta, työpaikalta saa uuden puhelimen aina jos rikkoutuu.

Ei varmaan hirveän pitkään saa Ana uutta, jos niitä kännyjä koko ajan rikkoutuu. Kun firma myytiin, ei enää tullutkaan uudessa konsernissa uusia IPhoneja.

Parhaimmilla kaksi uutta Iphonea saanut vuodessa kun rikkoutunut. Ei ole ollut ongelmia sen suhteen.

Vierailija
32/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon m5v ja mulla on puhelin aina semmosessa mustassa kotelossa, johon saa kätevästi kaikki maksukortitkin samaan. Työpaikan 24v sanoi, että ainoastaan boomereilla on tommonen :D Oon kuulemma boomeri sen takia.

Olettekinhan te boomereita, isoja ikäluokkia 70-lukulaisiin verrattuna.

Vierailija
33/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelimena vähän parempilaatuinen Samsung, ei mikään diivailukapine kuitenkaan. Ostin sen ja siihen sopivan kuoren - sellainen edestä avattava läppä - työpaikan piikkiin joitakin kuukausia sitten. Hyvin pyyhkii!

Vierailija
34/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat

Vierailija
35/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakinväristä nahkaa, jo toiset samanlaiset. Ikävä kyllä näyttää siltä, ettei tällaisia saa enää.

Vierailija
36/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä kirkas muovinen, sivut vahvennettu ja niissä mustat palkit. Kuoren ja puhelimen välissä yksi seteli siltä varalta, että puhelimessa olevat kortit ei toimikaan kaupassa. En halunnut lompakkokoteloa, mutta haluan pitää mukana käteistä. Edessä panssarilasi.

Vierailija
37/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkokotelo+panssarilasi koko näytön leveydelle. Koko näytön panssarilasi menee rikki kulmasta puhelimen pudotessa, mutta suojaa puhelimen näytön. Tavallinen panssarilasi ei suojaa puhelimen kulmia ja puhelimen kulmat saattavat hajota pudotessaan.

Lompakkokotelo ei sitten ilmeisesti suojaa puhelimen kulmia riittävästi koska panssarilasini rikki. Niitä on ylimääräisiä jemmassa mutta en ole viitsinyt vaihtaa.

Yllättävän monella on panssarilasin alla ilmakuplia ja "roskia". Myös että reunoistaan ei ole kunnolla kiinni. En tiedä mistä johtuu. Onko joidenkin puhelimien lasi kupera tai kovera tai jotain.

Vierailija
38/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. On edelleen samassa kuosissa kuin paketista otettaessa.

Mun puhelin on edelleen paketissaan. 

Vierailija
39/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa kun ihmisillä on nykyään koko omaisuus kännykässä. Sieltä löytyy pankkitunnukset, mobiilipankki, ajokortti ja henkkarit. Lisäksi kännykän kuorien taskuun on sullottu kaikki luottokortit . Hyvällä tuurilla kännykästä löytyy myös tunnusluvut ja salasanat 

Hienoa kun hukkaat tuommoisen paketin tai joku nappaa sen sun käsistäsi 

Vierailija
40/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään. 206 - Nokialainen on.