Minkälaiset suojakuoret teillä on puhelimessa?
Millaisin kuorin suojaatte puhelimenne? Haluatteko aina saman väriset kuoret?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ei minkäälaista, huolehdin puhelimestani.
Jos elää normaalia elämää niin puhelimeen tarvii suojakuoret. Esim. laukussa saattaa olla avaimia, kolikoita ja joskus jopa hiekkaa joita vasten puolin voi rouhiutua.
Ei ole mitään kuoria ollut enää vuosiin. Miksi säästelisin puhelintani? En minä sitä heittele. Ollut sama puhelin nyt 3v ja lähes uudenveroisessa kunnossa.
Jos ostat tyylikkään ja komean luurin niin miksi se pitää rumiin kuoriin kätkeä tai sellaiseen koteloon?
Jotain kumintapaista takakamerat peittävällä liukuläpällä ja esiin kääntyvällä taustatuella. Temusta tilasin.
Yleensä ihan läpinäkyvä suojakuori.
Alista tilannut "nahka"kotelon.Missä mm. pari kortipaikkaa. Ajokortti ja pankkikortti. Maksoi muutaman euron.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle mitali 🏅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elää normaalia elämää niin puhelimeen tarvii suojakuoret. Esim. laukussa saattaa olla avaimia, kolikoita ja joskus jopa hiekkaa joita vasten puolin voi rouhiutua.
Ei ole tarvetta, työpaikalta saa uuden puhelimen aina jos rikkoutuu.
Itse en ainakaan pidä mitään kuoria. Ohut ja kevyt puhelin pitää olla ilman ylimääräisiä kuoria.
Lompakkokotelo, kuten epätrendikkäällä täti-ihmisellä kuuluukin olla. N40
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat tyylikkään ja komean luurin niin miksi se pitää rumiin kuoriin kätkeä tai sellaiseen koteloon?
Kaikki puhelimet näyttävät melko samanlaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelimet näyttävät melko samanlaisilta.
Niin tekevät. Pitäisi olla jotenkin todella erikoinen, että kiinnittäisi yhtään kenenkään huomion
Tekevät... Näyttävät piti kirjoittaa!
Semmoinen kevyt muovinen takaosaa ja kulmia suojaava kuori. Kulmistahan se lasi yleensä hajoaa jos onnistuu tiputtamaan. Itse näyttöä en ole enää suojannut ja hyvin on lasi kolhutkin kestänyt.
Ei ole tarvis mihinkään suojakuoriin. Mulla on aito alkuperäinen Nokian 3310.
https://www.tiktok.com/@mryeester/video/7507703057166339374
Vierailija kirjoitti:
Lompakkokotelo, kuten epätrendikkäällä täti-ihmisellä kuuluukin olla. N40
Sama täällä 👍