Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 80. Ensin ajattelin 2021 etten ota rokotusta kosna en ole enää työelämässä ja pystyn välttelemään ihmisjoukkoja.
Sitten läheisissä muutama riskiryhmäläinen, heitä suojellakseni ja että uskaltavat tavata minua päätin ottaa.
Koska luurailen ndtissä paljon 2021 vuodesta olen tutkinut näitä r-vastaisten juttuja. Havaitsin monen olevan lähinnä "outo tyyppi", ei normaalissa työelämässä, henkisiä juttuja, epämääräisiä huuhaa-elinkeinoja, takana alkoholismia tai huumeita, syyttivät hallitusta kun suku kärräsi hoitojaksolle.
Ihan omalla harkinnalla, en lampaana, päädyin lääketieteen linjalle, nyt kuusi rokotetta. Tässä elän ja voin hyvin kunnes kuolen.
Eikö aikuisia ihmisiä edes hävetä tolkuttaa somessa: me rokottamattomat emme kuole ja saa syöpää.
&nb
Siis sinulle vasta nyt on valjennut ihmisten kuolevaisuus? Vanhana naisena voisin lueyella kymmeniä syöpiä 60-luvulta lähtien, kuolleita "iäkkäitä ihmisiä" ja nuorempiakin. Mieheni 65 v kuoli 2015 äkilliseen massiiviseen sydäninfarktiin mutta teille kaikki on rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi ei voi ajatella tosia ja yhteiskuntaa sen verran, että ottaisi rokotteen? Veikkaan, että nuo rokottamatyonat juoksisi ensimmäisenä rokotukseen, jos tänne leviäisi esim ebola ja siihen olisi rokotus.
Yhteiskunnassa tehdään asioita myös toisten parhaaksi.
Miten koronarokotus oli toisten parhaaksi??? Sillä teoriassa suojattiin itseään, mutta sekin suoja jäi olemattomaksi ja oikeastaan paljastunut huijaukseksi käytännössä koko juttu.
Tottakai ebolaan haettaisiin heti rokotus. Sehän on tappava. Samalla tavalla kuin poliorokotus on lapsille tärkeä jne. Mutta korona oli flunssa. FLUNSSA. Lapsille ja nuorille vaarattomampi tilastollisesti kuin influenssa. Eihän lapsille influenssarokotettakaan painosteta perusteena, että sillä muka suojataan joku.
asun rapussa, jossa on 9 asuntoa. korona-aikana 7 asunnossa oli asukkaita pysyvämmin. näistä 5 asunnossa sairastettiin koronaa useita kertoja.. Aina ensimmäsen tartunnan toi rappuun päihderiippuvainen tupakoitsija ja siitä sitten aina parin päivän välein alkoi joku toinen yskimään ja oli sitten hänkin koronassa. Sillei se levisi nopeasti meidän rapussa ja sieltä toisiin rappuihin, koska koronassa olijat eivät jaksaneet viihtyä kotonaan, vaan elivät kuin normaalisti (paitsi töistä toki olivat pois). Minut ja se toinen, jolle koronaa ei tullut, oltiin rokotettu. Kaikki muut olivat rokottamattomia. Nyt sitten tuo alakerran asukki oli 2 viikkoa sitten taas koronassa. Edelleenkään en ole tiettävästi koronaa sariastanut. Voi toki olla, että viruksen olen saanut, mutta syystä tai toisesta ei vain tauti ole tullut päälle. Kahdesti olen tehnyt koronatestin kotona ja negatiivista näytti.
Ja olen siis edelleen elossa, ainakin näin kovasti uskon, koska juuri nyt on kuukautiset ja kuukautispäänsärkyä ja mies pani aamulla, joten kovasti elämältä vaikuttaa. Ei ole syöpääkän todettu, ei vaikka on rokotettu. En jaksa myöskään välittää siitä, että rappuni ihmisissä on enemmistö rokotekriittisiä. en ole heidän kanssaan tekemisissä, koska en jaksa niitä juttuja. Henk koht uskon, että jokainen tehkööt omat ratkaisunsa itse ja eläkööt niiden päätösten seurausten kanssa. jos joku saa mielenrauhan siitä, että pelkää rokotteita eikä niitä halua ottaa, niin so be it. Itse otin rokotteen, koska en vain nähnyt mitään syytä ihan erikseen alkaa sairastaa mitään, ei koronaa eikä influenssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 80. Ensin ajattelin 2021 etten ota rokotusta kosna en ole enää työelämässä ja pystyn välttelemään ihmisjoukkoja.
Sitten läheisissä muutama riskiryhmäläinen, heitä suojellakseni ja että uskaltavat tavata minua päätin ottaa.
Koska luurailen ndtissä paljon 2021 vuodesta olen tutkinut näitä r-vastaisten juttuja. Havaitsin monen olevan lähinnä "outo tyyppi", ei normaalissa työelämässä, henkisiä juttuja, epämääräisiä huuhaa-elinkeinoja, takana alkoholismia tai huumeita, syyttivät hallitusta kun suku kärräsi hoitojaksolle.
Ihan omalla harkinnalla, en lampaana, päädyin lääketieteen linjalle, nyt kuusi rokotetta. Tässä elän ja voin hyvin kunnes kuolen.
Eikö aikuisia ihmisiä edes hävetä tolkuttaa somessa: me rokottamattomat emme kuole ja saa s
Mulla murtui varvas 2022, johtui varmaan rokotteesta (löin sen kiveen).
Herkkä,tuolloin esimurrosikäinen tyttäreni masentui vakavasti koronarajoitusten takia kun ei päässyt kouluun eikä harrastuksiin. Syö yhä masennuslääkkeitä ja on muutenkin kuin varjo siitä iloisesta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi ei voi ajatella tosia ja yhteiskuntaa sen verran, että ottaisi rokotteen? Veikkaan, että nuo rokottamatyonat juoksisi ensimmäisenä rokotukseen, jos tänne leviäisi esim ebola ja siihen olisi rokotus.
Yhteiskunnassa tehdään asioita myös toisten parhaaksi.
Miten koronarokotus oli toisten parhaaksi??? Sillä teoriassa suojattiin itseään, mutta sekin suoja jäi olemattomaksi ja oikeastaan paljastunut huijaukseksi käytännössä koko juttu.
Tottakai ebolaan haettaisiin heti rokotus. Sehän on tappava. Samalla tavalla kuin poliorokotus on lapsille tärkeä jne. Mutta korona oli flunssa. FLUNSSA. Lapsille ja nuorille vaarattomampi tilastollisesti kuin influenssa. Eihän lapsille influenssarokotettakaan painosteta perusteena, että sillä muka suojataan joku.
Influenssa rokotteita annetaan suojaamaan muita. Siksi terveydenhuollossa ja päiväkodeissa yms se on pakollinen. Sen saa ilmaiseksi myös jos läheisissä on riskiryhmään kuuluva. Eli suojaamaan häntä. Vain itsekäs ihminen ajattelee, ei väliä muista ihmisistä. Mitä väliä, vaikka tauti tarttuu. Sama ihminen voi kokea jonkun hivin ihan kamalasti ja haluaa sen kantajan eristykseen oman mielen rauhassa vuoksi. Ei halua mennä hammaslääkäriin HIV potilaan jälkeen, koska kokee sen ahdistavaksi. Ihmiset eivät ole loogisia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä sekoilua voi unohtaa..
- Apteekkiin pääsi vain 5 asiakasta kerrallaan,loput odotti ulkona ja piti turvaväliä
- Koulusta haettiin ruokaa kotikoulussa olevalle lapselle,miestäni ei päästetty sisään ilman maskia
- Heinänuhasta tuli ihan noitavaino että tuo tuolla,se niistää koko ajan epäilyttävästi
- Vanhempani eivät tulleet kylään eivätkä huolineet minua kylään koska olin ottanut vain ekan rokotteen,itse ottivat kaikki kolme
- Kaupoista loppui vessanpaperi ja käsidesi
Ilman noita rajoituksia sairaaloista olisi loppunut kapasiteetti koska vakavasti koronaan sairastuneita olisi tullut yhtäaikaa liikaa mutta turha sitä on kertoa rokote vastaisille hörhöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta oli kun meidän ammattikorkeassa tarjottiin rokotteita koulupäivän aikana ja jopa painostettiin siellä ottamaan rokotte. Olisi mukava tietää, kuka tästä kaikesta oli vastuussa.
Marraskuussa painostettiin ottamaan vauvalle RS-viruksen vasta-ainetta.
Meidän vauva aikoinaan oli kuolla RS-virukseen. Vietti tehohoidossa pari viikkoa, ei tiedetty jääkö eloon vai kuoleeko. Siitä viruksesta seurauksena sitten kehitysviivästymää ja koko loppuelämänsä ajan kärsii infektioastmasta. Se oli aika jäätävää, kun ei saanut olla oman lapsensa luona koko aikaa. Uskon, että olisi ollut hyötyä siitä vaikka lapsi olikin nukutettuna koko ajan, niin silti aivot toki aistii sen, jos läheisiä on paikalla. Sairaalasta kun päästiin pois, niin vauva oli tosi takertuvainen, aivan erilainen kuin muut sisaruksensa, joten varmasti sairaalajaks oli jättänyt tuollaisen jäljen häneen. Käytännössä seuraavan vuoden roikkui vanhemmissa kiinni eikä sietänyt yhtään yksinoloa ahdistumatta. Yökastelua esiintyi 5 vuotiaaksi asti, sitten lääkityksellä saatiin se kuriin
Vieläkin te antivax juntit jatkatte uhriutumistanne?
Vierailija kirjoitti:
Herkkä,tuolloin esimurrosikäinen tyttäreni masentui vakavasti koronarajoitusten takia kun ei päässyt kouluun eikä harrastuksiin. Syö yhä masennuslääkkeitä ja on muutenkin kuin varjo siitä iloisesta lapsesta.
Meidän lapsi kävi etäkoulua, kuten muutkin ikätoverinsa ja koulua ennen ja sen jälkeen pitivät etänä kaveripiirejä, joihin koko luokka sai osallistua. Kehittivät itselleen harrastuksia, joita sai käydä harrastamassa, siis kontaktittomia harrastusmuotoja, joten näkivät joidekin kavereiden kanssa ihan livenäkin. Omalla lapsella onkin resilienssiä ja kykyä muuttaa omaa toimintaansa tilanteen mukaan. Selviytyjätyyppi ilmiselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsi kävi etäkoulua, kuten muutkin ikätoverinsa ja koulua ennen ja sen jälkeen pitivät etänä kaveripiirejä, joihin koko luokka sai osallistua. Kehittivät itselleen harrastuksia, joita sai käydä harrastamassa, siis kontaktittomia harrastusmuotoja, joten näkivät joidekin kavereiden kanssa ihan livenäkin. Omalla lapsella onkin resilienssiä ja kykyä muuttaa omaa toimintaansa tilanteen mukaan. Selviytyjätyyppi ilmiselvästi.
Hieno tyyppi, olisipa kaikki yhtä mallikkaita kuin Hän! Saatpa taputtaa itseäsi olkapäälle. Voi kunpa kaikkien osa olisi yhtä auvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä sekoilua voi unohtaa..
- Apteekkiin pääsi vain 5 asiakasta kerrallaan,loput odotti ulkona ja piti turvaväliä
- Koulusta haettiin ruokaa kotikoulussa olevalle lapselle,miestäni ei päästetty sisään ilman maskia
- Heinänuhasta tuli ihan noitavaino että tuo tuolla,se niistää koko ajan epäilyttävästi
- Vanhempani eivät tulleet kylään eivätkä huolineet minua kylään koska olin ottanut vain ekan rokotteen,itse ottivat kaikki kolme
- Kaupoista loppui vessanpaperi ja käsidesi
Ilman noita rajoituksia sairaaloista olisi loppunut kapasiteetti koska vakavasti koronaan sairastuneita olisi tullut yhtäaikaa liikaa mutta turha sitä on kertoa rokote vastaisille hörhöille.
Ei loppunut kapasiteetti Ruotsissakaan vaikka tuolla skenaariolla kovasti ihmi
Ei niin, koska päätettiin ettei vanhuksia hoideta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kokeilkaa ns.pellerokotetut miten teiltä tuuttaa bluetooth -signaalia. Testattu on.
a.k.a pedon merkki, jokainen injektoitu on saanut numeron."
Voi ei. Mua ei ole rokotettu, mut toi bluetooth päässä olisi kiva, ja numero kävisi sotusta. Voiko sillä kirjautua jonnekin, vaikka deittisivustoille tai verkkopankkiin?
Se mahdollistaa teidän seuraamisen verkossa kaikkialla, myös kehon toiminnot etätarkkailussa. Varmaan myös Venäjällä servereitä, hakkerit on päässyt näihin ja julkaissut tietoja. Helppo sitten myöhem. löytää drooneilla kohteeksi sotapelitilanteessa. Ilmeisesti numerosarjoja on useita ja vaihtuvia, itsensäkokoavat komponenti niitä luultavimmin tuottaa. Kannattaa ladata appi puhelimeen ja testata omansa sillä. Tätä on tutkittu maastossa jossa ih
Kulkee nimellä NELJÄS TEOLLINEN VALLANKUMOUS, mikä oli tuolloin ohjelmassa. Tavoite löytyy tulevaisuudenvaliokunnan raportista tuo tavoite, tokikaan ei kerrota mitä tarkkaan ottaen yksilön kohdalla tarkoittivat. Raamatullisesti Danielin kirjan neljäs valtakunta, kun savi (ihminen) yhdistetään metalliin (kone, teknologia), mitkä eivät kuulu yhteen, eivätkä sekoitu ja minkä valtakunnan Jumala lopulta murskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kokeilkaa ns.pellerokotetut miten teiltä tuuttaa bluetooth -signaalia. Testattu on.
Voi ei. Mua ei ole rokotettu, mut toi bluetooth päässä olisi kiva, ja numero kävisi sotusta. Voiko sillä kirjautua jonnekin, vaikka deittisivustoille tai verkkopankkiin?
Se mahdollistaa teidän seuraamisen verkossa kaikkialla, myös kehon toiminnot etätarkkailussa. Varmaan myös Venäjällä servereitä, hakkerit on päässyt näihin ja julkaissut tietoja. Helppo sitten myöhem. löytää drooneilla kohteeksi sotapelitilanteessa. Ilmeisesti numerosarjoja on useita ja vaihtuvia, itsensäkokoavat komponenti niitä luultavimmin tuottaa. Kannattaa ladata appi puhelimeen ja testata
sun pitäisi tulostaa nämä kirjoituksesi ja näyttää jollekin terveydenhuollon mt-puolen työntekijälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mahdollistaa teidän seuraamisen verkossa kaikkialla, myös kehon toiminnot etätarkkailussa. Varmaan myös Venäjällä servereitä, hakkerit on päässyt näihin ja julkaissut tietoja. Helppo sitten myöhem. löytää drooneilla kohteeksi sotapelitilanteessa. Ilmeisesti numerosarjoja on useita ja vaihtuvia, itsensäkokoavat komponenti niitä luultavimmin t
Niin, tätä konstia käytti paljon mm. ateistinen, kristittyjä vainonnut Neuvostoliitto. Nuo mainitsemani tiedot kielitaitoinen etsivä kyllä löytää. Ei ole edes uutta infoa, nämä tuli julki jo vuosia sitten.
Vastaus viimeiseen: Niin, tätä konstia käytti paljon mm. ateistinen, kristittyjä vainonnut Neuvostoliitto. Nuo mainitsemani tiedot kielitaitoinen etsivä kyllä löytää. Ei ole edes uutta infoa, nämä tuli julki jo vuosia sitten.
"Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia."
Mielenkiintoista, itselläni samanlainen kokemus tuosta kapiajasta, terveydenhoitohenkilökunta piti suunsa supussa ko. aiheesta. Löytyyköhän ketään joka olisi terveydenhoitohenkilökunnan lääkärin tai hoitsun taholta komennettu kapipiikille?
Ilmeisesti he tiesivät tai ainakin osa tiesi, mutteivät kertoneet kansalaisille, potilailleen asiasta (piikeistä) yhtään mitään. Väki oli totaalisen aivopesun ja pelottelukampanjan kohteena median taholta eli kaikki kapipiikkiuhrit ovat median murhaamia.
Kannattaa muistaa Der Sturmer -lehti ja lehden päätoimittaja Julius Streicher, joka hirtettiin 16.10 1946
Minusta se oli toisin päin kun rokottamattomat rupesi foliohattuilemaan että rokotteet on myrkkyä ja niihin kuolee. Otin kaikki rokotteet ja olen edelleen hengissä. En koskaan kysynyt keltään oletko ottanut rokotteen. Sen sijaan tiedän tapauksen jossa kätilö ei ottanut rokotetta ja suuttui kun huomautettiin että miten voit käsitellä pieniä vauvoja ilman rokotetta. Sittemmin kyseinen tyyppi vaihtoi alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ettei normaali ihminen enää edes ajattele koronaa , se on takana, alennettu tavalliseksi taudiksi, elämä jatkuu.
Paitsi a) pakkomielteisillä jotka jatkuvasti palaavat vuoteen 2021 ja miekkaritapahtumiinsa
b) meillä jotka paljon roikumme netissä ja seuraamme tätä näiden pakkomielteisten juttuja.
Joo harvempi varmaan mietiskelee enää koronaa itsessään tautina, vaan niitä asioita, mitä sen nimissä pystyi tekemään ihmisiä rajoittaakseen ja painostaakseen
Mutta ajatelkaa! Kuolemassa on teille pelastus. Vuokratkaa vaikka joku tarpeeksi iso bussi ja ajakaa sillä mereen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli toisin päin kun rokottamattomat rupesi foliohattuilemaan että rokotteet on myrkkyä ja niihin kuolee. Otin kaikki rokotteet ja olen edelleen hengissä. En koskaan kysynyt keltään oletko ottanut rokotteen. Sen sijaan tiedän tapauksen jossa kätilö ei ottanut rokotetta ja suuttui kun huomautettiin että miten voit käsitellä pieniä vauvoja ilman rokotetta. Sittemmin kyseinen tyyppi vaihtoi alaa.
Voi että, oletpa pihalla. Paljon syntiä elämässä kun olet noinkin kaukana totuudesta?
Ei liity aiheeseen mitenkään, tollo.