Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, koska meidän saunan takana on joukkohauta, johon hautasimme vainoamamme rokotteiden vastustajat. Oli hienoa aikaa sai vapaasti metsästää ihmisiä viranomaisten puuttumatta asiaan. Onneksi seuraava hallitus on demari-hallitus, niin saadaan metsästää vähintään perussuomalaisia kenenkään puuttumatta siihen.
muista se sark. merkintä tai nää hullut luulee oikeasti näin tapahtuvan
Vierailija kirjoitti:
"Juu, niitä rokotteita ei otettu, kun niissä oli 5G-vastaanotin ja ihmisten ajatuksia sitten luettiin juuri yleistyneen 5G-verkon kautta. Fiksuimmat kävi tuhoamassa tukiasemia."
Joo, mä kuulen yhäkin päässäni naapureiden puhelut ja ajatukset. Hyvin toimii vastaanotin. Hienoa tekniikkaa. 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päässyt katsomaan iäkästä lähestäni Turkuun, koska raja oli suljettu. Pyyntöni käsittely kesti niin kauan, että isotätini ehti kuolla yksin hoitolaitokseen. Oli sydäntäsärkevä asia. En käsitä miten Suomessa voitiin toimia noin...
Toivottavasti ne tädin lähimmät omaiset pääsivät katsomaan.
Olen viiden isotäti, vanhin on 43 v, just ja just tunnen hänet. Kaikkia en nähnytkään. Tokko tuppaa kuolinvuoteelleni, no, ei kyllä perikään minua.
Valitettavasti olin hänen ainut lähiomaisensa ja hän oli minulle kuin äiti, koska olin lapsuuteni kasvanut hänen kanssaan. Mutta se ei merkinnyt mitään, koska raja oli suljettu.
Meitä on varmasti muitakin, jotka koimme korona-aikana ikäviä asioita, suoranaista vallankäyttöä, joka ei k
Minulla ei ollut mitään ongelmia mennä tapaamaan kuolevaa sukulaistani korona-aikana. Tehtiin kunnollinen lappu, jossa perusteltiin hyvin miksi juuri nyt on päästävä ja miksi menoa ei voi millään siirtää. Meillä tosin ei ollutkaa mitään asenneongelmaa, ainoastaan halu mennä hyvästelemään ihminen. siksi osasimme kirjoittaa hyvän lapun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys (not), että rokotevastaiset ovat venäjämielisiä. Samaan soppaan sitten kemikaalivanoja, tunneleita ja mitä kaikkea muuta hölynpölyä heidän uskomuksissaan onkaan. Tosiaan, litteä maa unohtui.
Osa noista kirjoituksista lienee myös silkkaa bottien tuotosta.
Ja rokovastaisuus ei ole sama asia kuin koronarokote vastaisuus.
Rokote antaa tehokkaan immuniteetin vuosiksi. koronarokote ei tehnyt mitään mitä esim. jäykkökouristus, polio ym. muut rokotteet tekevät.
Jos ette ymmärrä tätä eroa ja perustelua olla kriittinen koronarokotetta vastaan, niin valitettavasti ette ole kykeneviä keskustelemaan aiheesta ilman fanaattisuutta.
Rokote antaa tehokkaan immuniteetin vuosiksi ei aina pidä paikkaansa, esimerkiksi influenssarokote pitää uusia vuosittain, ja sen tehokkuuskin vaihtelee. Osa höyrypäistä vastustaa myös sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elossa ilman rokotetta vaikka kuolemaani niin povattiin kun kieltäydyin..
Nim om povattiin. Moni ei tietenköön hahmota sitä pimeytta ja satanistista elementtiä tässä kun se verhottiin kliinisyyteen, mitä lääketieteen tarjoamat raikkaat kuvat ampulleista ja hoitohenkilökunnan valkopesty imago kuvastaa. Nimittän kyse oli pharmakeia noituudesta: loitsusivat kuolemaa kaikkien päälle tuolloin, koska vallassa oli Ilmestyskirjan PETO. Joka kodin TV toimimsilloin 24/7 joukkohypnoosin välineenä, jossa naamarätitetyt, mustaan hautajaisasuun pukeutuneet naiset lausui sanakirouksia kansalaisten pälle ja loi suuren illuusion. CV -injektio oli ja on pedon merkki.
SULLA EI OLE LÄÄKITYS KOHDILLAAN.
Tämä lahkosaarnaaja joka oli itsekin hengityskoneess koronan vuoksi, puhuu noin. Hänet huijttin, ei mitään koronss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta hoitsua jotka eivät rokotetta ottaneet eikä heidän työsuhteensa katkennut.
Hieman erikoista ollakseen totta, nimittäin sairaanhoitajamieheni joutui pois tehtävistään vaikka ei edes ollut töissä sairaalassa, eikä kohdannut mitään potilaita, vain asiakkaita, mutta kuitenkin oli myrkkylitkun vaatimus potkujen uhalla. Eikö ollut mikään huono työntekijä todellakaan vaan todella pidetty, esimiehet eivät voineet mitään koska määräykset tuli vastaavalta lääkäriltä. Tällainen oli se aika. Löysi sitten heti (seuraavan kuun alusta) paljon paremman työn, koska Herra huolehtii vainoa kohdanneista perheellisistä omistaan.
Aina ihmettelen miten lääketieteen vastaiset hakeutuvat hoitoalalle? Miten syöpähoitoja voi myrkkylitkuja tiputtaa potilaalle, siis ne on myrkkyj
Tämä. Itse tein ilmoituksen yhdestä "terveyden"hoitajasta, joka antoi ymmärtää ettei rokote olisi lainkaan tarpeellinen ja että sitä ei ole tutkittu tarpeeksi ja vetosi siihen että on terveydenhuollon ammattilainen, hän antoi minulle tiedot paikkakunnalla olevasta homeopaatista, joka tietää tästä koronasta enemmänkin ja miten siltä voi välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähälle huomiolle on jäänyt se tosiasia, että Ruotsissa koronavuosien ylikuolleisuus oli lopulta Pohjoismaiden alimmalla tasolla vaikka nimenomaan Ruotsissa ei lähdetty mukaan tuohon globaaliin joukkopsykoosiin vaan yhteiskunta toimi tuolla koko ajan hyvin vapaasti.
Vaatisi tutkimista. En luota, että vauva palstan yhden nimimerkin mielipide olisi totuus.
Ei tuo ole mielipide vaan tutkittu juttu ja jopa Ylelläkin oli tuosta juttua samoin kuin Hesarissa. Googlaa, löytyy helposti.
Tutkittu kyllä, mutta YLE ei tee tieteelllistä tutkimusta ylikuolleisuuden syystä, sinunkin pitäisi tietää. YLE kertoi näistä, mutta varsinainen syy pitäisi selvittää. Tämän ylikuolleisuuden syyn tutkiminen olisi tärkeää, mutta en luota sinu
En kai minä väittänyt ylikuolleisuuden syyksi joukkopsykoosia ? Tuo ylikuolleisuus muissa maissa kuin Ruotsissa koronavuosina on fakta.
En edelleenkään ymmärrä miksi ei voi ajatella tosia ja yhteiskuntaa sen verran, että ottaisi rokotteen? Veikkaan, että nuo rokottamatyonat juoksisi ensimmäisenä rokotukseen, jos tänne leviäisi esim ebola ja siihen olisi rokotus.
Yhteiskunnassa tehdään asioita myös toisten parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Korona aika toi ihmisissä jonkinasteisen demonisen puolen esiin. Varmaan joo olivatkin huolissaan vieraiden ihmisten kuten minun terveydestä tivatessaan rokotuksista (sanoin ettei kuulu minun terveysasiat tuntemattomalle), maskinkäytöstä ja käsideseistä. Moni ihminen sekos ihan täysin ja hallitus aitiopaikalta nauroivat kun saivat luotua hysteriaa ja paniikkia ämpärikansalle.
Kykenetkö tajuamaan, että tuota ei ollut pelkästään rokottamattomien suuntaan, vaan myös rokotettujen? Ja kykenetkö tajuamaan, että tuossa ei ole kyse niinkään rokotuksista, vaan siitä, että kaikissa leireissä on psykoottisia ihmisiä (joilta myös salaliittoteoriat syntyvät) ja ne on ne harhaiset ihmiset, jotka toimivat noin. Ja toistan: niitä on "jokaisessa" leirissä.
Vasan toki haluat uhriutua, koska olet trolli, ja koittaa selittää, että vain rokottamattomia kyseenalaistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähälle huomiolle on jäänyt se tosiasia, että Ruotsissa koronavuosien ylikuolleisuus oli lopulta Pohjoismaiden alimmalla tasolla vaikka nimenomaan Ruotsissa ei lähdetty mukaan tuohon globaaliin joukkopsykoosiin vaan yhteiskunta toimi tuolla koko ajan hyvin vapaasti.
Vaatisi tutkimista. En luota, että vauva palstan yhden nimimerkin mielipide olisi totuus.
Ei tuo ole mielipide vaan tutkittu juttu ja jopa Ylelläkin oli tuosta juttua samoin kuin Hesarissa. Googlaa, löytyy helposti.
Tutkittu kyllä, mutta YLE ei tee tieteelllistä tutkimusta ylikuolleisuuden syystä, sinunkin pitäisi tietää. YLE kertoi näistä, mutta varsinainen syy pitäisi selvittää. Tämän ylikuolleisuuden muissa maissa kuin Ruotsissa koronavuosina on fakta
Etkö lukenut vastaustani? Sanoinhan, että näin YLE ja muut uutisoi, mutta mikä oli syy tähän, se jäi auki. Et voi arvailla ilman todisteita syytä. Tekikö Ruotsi jotain paremmin, oliko heillä parempi onni, vai mikä aiheutti tämän?
Toisaalta, alussahan kun ei tiedetty kaikkea, Ruotsin linja arvelutti monia. Heillähän kuolleisuus nousi alussa järkyttävästi, mutta tilanne muuttui. Tästä haluaisin tutkimusta, mutta miksi sinä et halua faktaa syystä eroihin?
Jos joku "botti" ( kennedyn porukka? ) keksikin kaikki hurjat jutut Suomessa ainakin ihan oikeat ihmiset facebookissa kertoivat näitä 5 g juttuja jne jne, tunneleita, vanoja, asiantuntijoina aikarajat rok kuolemille jne. Ja jatkavat edelleen. Pitää muistaa ettei koulutus estä mielenterveysongelmia tai uskomasta omaan totuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona aika toi ihmisissä jonkinasteisen demonisen puolen esiin. Varmaan joo olivatkin huolissaan vieraiden ihmisten kuten minun terveydestä tivatessaan rokotuksista (sanoin ettei kuulu minun terveysasiat tuntemattomalle), maskinkäytöstä ja käsideseistä. Moni ihminen sekos ihan täysin ja hallitus aitiopaikalta nauroivat kun saivat luotua hysteriaa ja paniikkia ämpärikansalle.
Kykenetkö tajuamaan, että tuota ei ollut pelkästään rokottamattomien suuntaan, vaan myös rokotettujen? Ja kykenetkö tajuamaan, että tuossa ei ole kyse niinkään rokotuksista, vaan siitä, että kaikissa leireissä on psykoottisia ihmisiä (joilta myös salaliittoteoriat syntyvät) ja ne on ne harhaiset ihmiset, jotka toimivat noin. Ja toistan: niitä on "jokaisessa" leirissä.
Vasan toki haluat uhriutua, koska olet trolli, ja k
Kyllähän se on trollausta, jos väitetään, että nyyh, meitä rokottamattomia vainottiin eräide rokotettujen taolta ja jätetään samalla kertomatta, että eräät rokottamattomat vainosimme rokotettuja. eri.
sillä lailla trollit toimii
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sellainen asia kuin uskonto joillekin. Poliitikot tekivät parhaansa vaikeassa tilanteessa, jossa talouselämä ja julkinen sairaanhoito olivat hätää kärsimässä. Eipä tuota apua taivaastakaan tullut.
Vaikeassa tilanteessa arvot punnitaan. Hyvään aikaan on helppo lässyttää tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista mutta vasta kriisissä todelliset arvot tulevat pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä sentään alettu mitään spektaakkeleita järjestämäön, kuten Kiinassa ne massa kuumemittaukset ja Venäjällä jumalatyomat desinfioimisrekat puhalsivat ympäriinsä.
Varmaan siitä syystä tämäkin pietarintrolli saa jankuttaa ikivanhoja koronapelkojaan.
Sielläkin pietarissa sumutettiin ebsin kadut myrkyllä ja ihmiset sputnikrokotteella. Kauheinta oli meno kiinalausilla, kun hitsasivat ulko-ovia kiinni. Venäjän presidentti ei tullut vuosiin ulos bunkkeristaan.
-ap
Olen nyt 80. Ensin ajattelin 2021 etten ota rokotusta kosna en ole enää työelämässä ja pystyn välttelemään ihmisjoukkoja.
Sitten läheisissä muutama riskiryhmäläinen, heitä suojellakseni ja että uskaltavat tavata minua päätin ottaa.
Koska luurailen ndtissä paljon 2021 vuodesta olen tutkinut näitä r-vastaisten juttuja. Havaitsin monen olevan lähinnä "outo tyyppi", ei normaalissa työelämässä, henkisiä juttuja, epämääräisiä huuhaa-elinkeinoja, takana alkoholismia tai huumeita, syyttivät hallitusta kun suku kärräsi hoitojaksolle.
Ihan omalla harkinnalla, en lampaana, päädyin lääketieteen linjalle, nyt kuusi rokotetta. Tässä elän ja voin hyvin kunnes kuolen.
Eikö aikuisia ihmisiä edes hävetä tolkuttaa somessa: me rokottamattomat emme kuole ja saa syöpää.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi ei voi ajatella tosia ja yhteiskuntaa sen verran, että ottaisi rokotteen? Veikkaan, että nuo rokottamatyonat juoksisi ensimmäisenä rokotukseen, jos tänne leviäisi esim ebola ja siihen olisi rokotus.
Yhteiskunnassa tehdään asioita myös toisten parhaaksi.
Miksei voi piikittää mysteerilitkua elimistöön, että toisille tulis siitä turvallisempi mieli? Miksei??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu kyllä, mutta YLE ei tee tieteelllistä tutkimusta ylikuolleisuuden syystä, sinunkin pitäisi tietää. YLE kertoi näistä, mutta varsinainen
Missaat pointin. Jos Ruotsin valitsema linja koronan suhteen olisi ollut turmiollinen niin tuon olisi pitänyt näkyä nimenomaan Ruotsissa ylikuolleisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ylläpitäjäkin olla foliohattu salaliittoteoreetikko kun ei tätä ketjua useista pyynnöistä huolimatta poista.
Ottaako koville, kun huomasin tulleesi huijatuksi?
Ai rokotettuna? Edelleen otan kotona ja influenssa rokotteet joka vuosi. Ja just otin vyöruusurokotteen. Matkaan ne yleensä itse, koska sen on helpompaa ja saan ne ajoissa.
Ne jotka eivät välittäneet , jos korona levisi muihin, varmaan eivät välitä jos sukupuolitaudit tai polio, rutto yms taudit leviää muihin?
Ei täällä sentään alettu mitään spektaakkeleita järjestämäön, kuten Kiinassa ne massa kuumemittaukset ja Venäjällä jumalatyomat desinfioimisrekat puhalsivat ympäriinsä.
Varmaan siitä syystä tämäkin pietarintrolli saa jankuttaa ikivanhoja koronapelkojaan.