Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?

Vierailija
16.07.2025 |

Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...

Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?

Kommentit (1405)

Vierailija
681/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikille itsenäisille ajattelijoille hyvä elokuva.

https://www.episodi.fi/uutiset/kulttihetki-ilmaiskatselussa-80-luvun-ca…

Tohtori Anthony Blake on tiedemies, joka pyörittää Independent Thinkers -nimistä TV-ohjelmaa. Ohjelma väittää auttavansa ihmisiä pääsemään eroon ongelmistaan, mutta todellisuudessa se on osa mielipuolista suunnitelmaa, jolla aivopestään katsojat. Apuna aivopesussa toimii jättimäinen, telepaattisia kykyjä omaava aivo nimeltään The Brain.

Vierailija
682/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan. 

Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita. 

Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi. 

Hoitoalalla vakituista henkilökuntaa  jopa pakolla vaadittiin ottamaan. Työsuhde olisi saattanut olla vaarassa. Sitten samassa työpaikassa oli harjoittelijoita, joille sitä ei pyynnöstä huolimatta annettu, kun eivät olleet vakituisia. Kertoo kaiken tästä kouhkaamusesta. Lääketehtaitten kassat kilisi.

Ketään ei rokotettu pakolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen: haista pas ka ap!

Harmi, kun sinua ei kivitetty.

Vierailija
684/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku uskalsi puhua mitään asioita hoitaessaan, oli keskustelun aiheena aina rokottamattomien vastuuttomuus ja syyllisyys muiden sairastumiseen. Todella ahdistavaa aikaa.

höpö, höpö

Vierailija
685/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita. 

Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi. 

Hoitoalalla vakituista henkilökuntaa  jopa pakolla vaadittiin ottamaan. Työsuhde olisi saattanut olla vaarassa. Sitten samassa työpaikassa oli harjoittelijoita, joille sitä ei pyynnöstä huolimatta annettu, kun eivät olleet vakituisia. Kertoo kaiken tästä kouhkaamusesta. Lääketehtaitten kassat kilisi.

Eikö se ole ammatin valinta kysymys? Jos haluat työskennellä hoitoalalla, sinun pitää hyväksyä pelisäännöt, muuten vaihdat alaa. Hoitajat lienee ainut ammattiryhmä, joka voi jopa kieltäytyä työstä, mutta lääkäreillä tätä oikeutta ei ole. Tai esim. raksalle tai ravintolaan et edes pääse töihin tai työsuhde puretaan, jos kieltäydyt tehtävistä. 

Vierailija
686/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luepa tästä: en muista.

Vierailija
687/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta hoitsua jotka eivät rokotetta ottaneet eikä heidän työsuhteensa katkennut.

Vierailija
688/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus oli vapaaehtoinen niille sotealan työntekijöille, jotka pystyivät tavalla tai toisella järjestämään toimeentulonsa ilman palkkatyötä tai yhteiskunnan tukia. Toteutuiko yhdenvertaisuus ja itsemääräämisoikeus?

Vierailija
689/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuodesta 2011 ottanut vuosittain influessarokotteet ja nyt sitten 6 k-rokotetta.  Flunssa viimeksi 2016, mitään pikku lenssuja ja nuhia ei edes.  Tosin en e

Ole työelämässä, siellä kulkee kaikkea tautia enemmän.

Mutta vähän voisi rokotevastustajat petrata tietojaan, eilenkin luin kiihtyneen kirjoituksen kuinka saa taas varoa kun lapsiin ja nuoriin laitetaan väkisin koulussa taas k-piikit.

He eivät tosiaan tiedä että ei enää ole rokotettu kuin 65 v ja riskiryhmiä ja heidänkin varattava itse aika.

Mened uskottavuus koko porukalta kun ei tiedetä tuotakaan.

Vierailija
690/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan! monta koronapiikkiä saaneet pelkäsivät rokottamattomia kuin ruttoa. Eli pelkäsivät saavansa rokottamattomilta taudin jota vastaan ovat rokotettu :D.

Tajuavatkohan vieläkään mikä meni pieleen? no eivät kun Sannulli ja iltapäivälehdet kertoi että nyt kuollaan kaikki jos ei oteta rokotetta niin sehän on totta tietty. Ja rokottamaton on paha ja siltä pitää viedä ihmisoikeudet.

Rokottamattomat hoitajat kelpasi ensin hoitamaan kaikkia mutta sitten kun riskiryhmät oli rokotettu niin rokottamaton hoitaja olikin riski. Siltä piti viedä oikeus tehdä työtä.

Ettekö rokotefanit huomaa todellakaan mitään ristiriitaa

Vierailija
691/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt katsomaan iäkästä lähestäni Turkuun, koska raja oli suljettu. Pyyntöni käsittely kesti niin kauan, että isotätini ehti kuolla yksin hoitolaitokseen. Oli sydäntäsärkevä asia. En käsitä miten Suomessa voitiin toimia noin...

Oma lapseni irtisanottiin töistä kun hän ei suostunut ottamaan rokotetta. Myös kolme muuta sai saman kohtelun. 

Koronan jälkeen on kyllä töitä riittänyt vakipaikkaan asti.

Vierailija
692/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loistava esimerkki siitä miten provosointi rokottamattomia kohtaan tehosi ihmisiin. Juuri tuonlaista haukkumistahan se oli kun media aloitti sen provosoinnin. Sinä se vaan jatkat vihaamistasi.

Haista vıttu. Minua ei kukaan provosoi mihinkään. Teen itse päätökseni. Kaikki nämä rokotevastustajat ovat hulluja salaliittohöyrypäitä tai sitten kieroja paskanpuhujia trolleja ja disinformaation levittäjiä, jotka pyrkivät hyötymään sinun/teidän tyhmyydestänne joko henkilökohtaisesti tai sitten vieraiden valtojen hyväksi. Silloin ja myöhemmin. Itsekin tietysti kökit kyykkypaskalla jossain conwoyssa ja olit olevinasi niin helvetin älykäs. 

Vierailija
693/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotettujen tai no väärin niputtaa kaikki rokotetut tähän, vaan kiihkovainoajarokotettujen psyyke kestä myöntää että väärässä olivat ja epäinhimillisiä jopa. Kielletään vaan kaikki tapahtunut. Osa tosin voi olla ihan vaan niin tyhmiä ettei ne tajua totuutta vieläkään.

KUKAAN EI TIENNYT ONKO ROKOTETTU VAI EI JOS EI ITSE SITÄ MAINOSTANUT. MINÄ EN EDES TIEDÄ AIKUISEN LAPSENI TAI SISARUSTENI PÄÄTÖSTÄ ROKOTUKSISTA KOSKA SE EI MULLE KUULUNUT.

Vierailija
694/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vuonna 2025 ruumii..en palsamoijat löytävät valkoisia hyytymä-"matoja" kuo...lle..den ihmisten ruu...iista. Mistä lie johtuu nuo tukokset?

Laitatko linkin noihin matoihin, kiitos.

Minua kiinnostaa enemmän se, että missä maissa nykyään balsamoidaan ruumiita. Ja se, että vieläkö sisäelimet asetellaan saviruukkuun balsamoidun ruumiin viereen, että ne voi siitä kätevästi ottaa käyttöön tuonpuoleisessa.

Matoja tulee ruumiiseen joka tapauksessa. Se on täysin normaalia.

Vierailija
695/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt katsomaan iäkästä lähestäni Turkuun, koska raja oli suljettu. Pyyntöni käsittely kesti niin kauan, että isotätini ehti kuolla yksin hoitolaitokseen. Oli sydäntäsärkevä asia. En käsitä miten Suomessa voitiin toimia noin...

Toivottavasti ne tädin lähimmät omaiset pääsivät katsomaan.   

Olen viiden isotäti, vanhin on 43 v, just ja just tunnen hänet. Kaikkia en nähnytkään. Tokko tuppaa kuolinvuoteelleni, no, ei kyllä perikään minua.

Vierailija
696/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tuotos Pietarista.

Vierailija
697/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"However, some individuals have reported chronic symptoms that developed soon after receiving a COVID-19 vaccine. This little-understood, persistent condition, referred to as post-vaccination syndrome (PVS), remains unrecognized by medical authorities, and little is known about its biological underpinnings."

https://news.yale.edu/2025/02/19/immune-markers-post-vaccination-syndro…

Vierailija
698/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti oli kans hoitokodissa ja kukaan omainen ei päässyt katsomaan. En ikinä anna anteeksi meidän idi ootti päättäjille.

Vierailija
699/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotettujen tai no väärin niputtaa kaikki rokotetut tähän, vaan kiihkovainoajarokotettujen psyyke kestä myöntää että väärässä olivat ja epäinhimillisiä jopa. Kielletään vaan kaikki tapahtunut. Osa tosin voi olla ihan vaan niin tyhmiä ettei ne tajua totuutta vieläkään.

Tämä. Osallistuin ihmiskokeeseen eli otin kolme piikkiä. Ei ikinä enää vaikka tulisi mikä pandemia. 

Sama,  koska oli pakko päästä matkustamaan äidiksi tulleen tyttären luokse Saksaan. Kolme rokotetta oli se hinta, jonka jouduin matkasta maksamaan.

Koronapassia sitten kysyttiinkin joka paikassa, varsinainen passi ei viranomaisia kiinnostanut.

Vierailija
700/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vihapuheen sijaan erittäin hyvin kun kotirauhaani jatkuvasti koronaohjeista välittämättä rikottiin. Varastelu ja vainoaminen jatkui.

Ehkä saivan koronan minulta, ehkä eivät. En ole muille vastuussa oman kotini turvallisuudesta tunkeutujille.

Kuka muka kotiisi tunkeutui, miten vainottiin ja mitä varastettiin?

Ketju on lukittu.