Takin osto netistä, isot rinnat, pieni alaosa
Pitääkö siis koko valita rintojen mitanympäryksen perusteella, vaikka vaatteen alaosa olisi liian iso mittoihin nähden? Näin eriparisena tuskastuttaa tehdä vaatevalintoja netissä.
Kommentit (20)
Sama tilannehan on kaupassakin: takin on yletyttävä vartalon ympäri. Isoin mitta on monella rinnanympärys, joillain taas lantionympärys. Vai mitä tarkoitat kysymykselläsi?
Tottakai pitää, muuten se takki ei mene edestä kiinni. jos alaosa on kapeampi, valitse takkimalli, jossa on vyö. Sillä saat kurottua alaosan kasaan.
Osta rinnan ympäryksen mukaan sopiva.
Takissa tai mekossa on helpomaa korjausommella vyötäröä tai helmaa vähän pienemmäksi, mutta rinnan ympärys tai hartiat ovat pajon vaikeampia korjattavia.
Pikkuisen liian isoa voi aina pienentää vähän, mutta suurentaminen mistään kohdasta ei tule onnistumaan siististi ja näkymättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko kuvan rinnoista?
Mulle kokovartalokuva. Edestä ja sivuprofiili
Onko sulla ap kik? Voisit kuvia laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans Yv:llä
Tuo on kyllä miehenä harmillinen juttu. Kokeile mennä rinta rottingilla.
Vierailija kirjoitti:
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Älä oo taas tommoin kiukkuperse..tai voit sinä siitäkin kuvan laittaa. Saat oikein isän kädestä 🍑👋
Pakko se vaan on sinunkin jo myöntää, että jos nainen haluaa olla kaunis, niin hänellä kuuluu olla B/C kupin rinnat.
Ai miksi? BeCause..
Vierailija kirjoitti:
Pakko se vaan on sinunkin jo myöntää, että jos nainen haluaa olla kaunis, niin hänellä kuuluu olla B/C kupin rinnat.
Olet harvinaisen oikeassa, mutta tärkeintä on, että on hyvä Bärsse 🍑🤗.
Tilaa niin kuin tämä vajaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/96061eb3-47f3-47e2-b24c-e74bb9dd3857
Isot tissit ja muhkea toppatakki saa valitettavasti ihmisen näyttämään kokoistaan isommalta. Ilman vyötä tulee tasapaksu vaikutelma.
Minulla on samankaltainen ongelma kun en voi oikein ostaa boksereita jos niiden lahkeet eivät ole polveen asti pitkät. Minulla on ihan futarin persus mutta jäätävän kokoinen lerssi.
I can feel your pain.
Eikö ne säkit sitten vielä laskeudu nätisti siihen vatsan päälle? Odota vain kun täytät 30 vuotta niin kyllä ne siitä lähtee riippumaan ja latistumaan. Peffakin alkaa riippumaan yhtäaikaa poskien kanssa.
Takkien osto on kyllä vaikeaa kuin mikä. Mulla leveät hartiat, kapea rintakehä, pienet rinnat, litteä vatsa ja hyppyripylly. Välillä oon käyttänyt takkeja ompelijalla ja hän ottaa ylimääräisen kankaan pois vyötäröltä.
Mulle ei sovi oikein mitkään takit. On ihan tuskaa ostaa niitä, kun muuten sopiva takki kiristää rintojen, hartioiden ja joskus jopa olkavarsien kohdalta. Jos ostan isomman koon, se on sitten vatsan kohdalta valtava teltta. Kaikissa takeissa ei todellakaan ole mitään kiristysnauhaa tai vyötä. Osa toppatakeista näyttää jättimäisiltä makuupusseilta, kun ovat sellaisia pitkulaisia malliltaan. Aivan karmeita. Pakko ostaa sitten jotain yli 200 e takkeja, että saa yhtään paremman mallin.
Pakkohan se on rinnanympäryksen mukaan valita.