Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan.
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
muistan miten koronarokottamattonat levittivät soopaansa pitkin nettiä ja livenäkin eräs naapurissani asuva toinenjalkahaudassa mamma kävi kertomassa, että kuolen (minä) parin vuoden sisällä, koska otin rokotteen ja syöpäkin tulee. Arvaapa miten päin kävi? Se mamma sai syövän ja kun hän lisäksi on intohmoinen karppari, niin hänellä todettiin myös paha sepelvaltimotauti ja kolesterolit huipussaan. Ensin alkoivat hoitamaan sitä syöpää.
Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän disinformaation nielleet toopet ne täällä taas riekkuu.
Kummasti vaihtuivat kaikki kanavat levittämään mitä lie biolaboratorio ja Ukrainalaiset on natséja roskaa heti Venäjän hyökättyä Ukrainaan.
minkä disinformation, jos olisit asunut Suomessa tietäisit mitä 2021-2022 tapahtui koronarokottamattomille mutta taidat asua aivan muualla kuten maksulliset trollit asuvatkin, säälittävää trollausta
Oli kyllä järkyttävää aikaa. Painostettii ottamaan rokote syylistäen "halutko tap ppaa koko naapuriston", maskittomia katsottiin kuin spitaaliisia ja kuka muistaa sen,että korona tunsi kellon :D Kun tiettyyn kellonaikaan oli kokoontumiset kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muistetaan.
Eikä unohdeta. Ihmettelen kyllä miten kukaan ei kyseenalaistanut niitä uutisia kulkususista ja mummon pitämisestä panttivankina :D
En. Muistan koronarokkoteita vastustaneiden hysterian siitä miten kyseessä on salaliittoteoria ja kaikki rokotteen ottaneet kuolee.
ja sairaanhoitajat joutuivat jättämään työnsä jos eivät suostuneet ottamaan koronarokotteita joihin on nyt laitettu tänä vuonna varoitus niiden tekemistä sydäntuhoista
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen.
Minäkin olen elossa vaikka otin rokotteet, follarit sanoivat mun kuolevan piikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä järkyttävää aikaa. Painostettii ottamaan rokote syylistäen "halutko tap ppaa koko naapuriston", maskittomia katsottiin kuin spitaaliisia ja kuka muistaa sen,että korona tunsi kellon :D Kun tiettyyn kellonaikaan oli kokoontumiset kielletty.
Ja rokottamattomat ei päässeet sisälle kaikkialle, täysin rinnastettavissa rotusyrjintään.
Pahinta oli kun meidän ammattikorkeassa tarjottiin rokotteita koulupäivän aikana ja jopa painostettiin siellä ottamaan rokotte. Olisi mukava tietää, kuka tästä kaikesta oli vastuussa.
En muista minäkään, koska mitään tuollaista ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
Ei multakaan kukaan kysellyt otinko vai en.
Vierailija kirjoitti:
En. Muistan koronarokkoteita vastustaneiden hysterian siitä miten kyseessä on salaliittoteoria ja kaikki rokotteen ottaneet kuolee.
Rokottamattomien piti elää loppuelämä happipullon kanssa, jos selviää hengissä. Eipä ole happipulloja näkynyt omassakaan elämässä, enkä joutunut teholle.
En. Yksi läheinen sukulainen ei ottanut rokotetta. Ei häntä eristetty yhteiskunnasta tai perheestä.