Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan.
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
Kyllä sitä sai vähintään paheksuvia katseita osakseen kun ei halunnut osallistua siihen naamarileikkiin. Vaikka tutkimuksissa oli todettu ettei niistä maskeista ollut mitään hyötyä.
Maskista on kyllä hyötyä jos olet itse kipeä niin et levitä niin helposti tautia. Tätä taktiikkaa on aasiassa ihmiset käyttäneet jo iät ja ajat.
Saadaan vihdoin totuus esiin koronahysteria oli valtava keinotekoinen rahastushysteria ja vallan siirto rikkaalle eliitille.
Uuuuuuu vöyhön vöyhön. Parhaiten muistan rokotusvastaisten möykän ja huutelun tälläkin palstalla. Kaikki maskia käyttävät olivat lampaita ja Q oli heidän jumalansa ja Trump suuri profeetta. Että sillä lailla nekin pöpit ovat jumalaltaan aika hiljaa nykyään.
Kyllä muistan. Ihan presidenttiä myöten syyllistettiin ne, jotka eivät piikkejä ottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan.
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
Kyllä sitä sai vähintään paheksuvia katseita osakseen kun ei halunnut osallistua siihen naamarileikkiin. Vaikka tutkimuksissa oli todettu ettei niistä maskeista ollut mitään hyötyä.
Ihan todistetustihan niistä oli hyötyä, jos sairastunut sitä käytti. Ja muistaakseni ffp 2 ja 3 maski suojasi jo käyttäjääkin.
Vierailija kirjoitti:
Uuuuuuu vöyhön vöyhön. Parhaiten muistan rokotusvastaisten möykän ja huutelun tälläkin palstalla. Kaikki maskia käyttävät olivat lampaita ja Q oli heidän jumalansa ja Trump suuri profeetta. Että sillä lailla nekin pöpit ovat jumalaltaan aika hiljaa nykyään.
tämä kommentti kuvastaa täysin niitä jotka uskoivat Marin hallintoa ja saalistivat koronarokottamattomia ko. hallinnon pyynnöstä
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli kuin jostain huonosta komediasta. Ihmiset veti kahviloissa maskin leukaan että saivat syötyä ja kauppojen edestä jotkut kaiveli käytettyjä maskeja roskiksista. Monilla oli kumihanskat kaupassa.
Itse tein samaa koska olin aivopesty. En enää onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä järkyttävää aikaa. Painostettii ottamaan rokote syylistäen "halutko tap ppaa koko naapuriston", maskittomia katsottiin kuin spitaaliisia ja kuka muistaa sen,että korona tunsi kellon :D Kun tiettyyn kellonaikaan oli kokoontumiset kielletty.
Ja rokottamattomat ei päässeet sisälle kaikkialle, täysin rinnastettavissa rotusyrjintään.
Minä en päässyt edes kirkkoon vaikka en terveyssyistä voinut rokotetta ottaa.
Vessanpaperi loppui kaupoista ja ihmiset kulki vaipat kasvoilla metrien päässä toisistaan,uutisissa puhuttiin täysistä ruumishuoneista ja ihmisistä vankeina kodeissaan.
Sitten selvisi että kyseessä on tavallinen flunssa,
Erehdyin mainitsemaan sukulaisten kuullen, että olen ottanut koronarokotuksen. Sen jälkeen tietyt sukulaiset muistavat aina mainita, kuinka helppo "tavallinen flunssa" se korona heille oli, kun ei ollut rokotetta. Itse olen sairastanut koronan kaksi kertaa rokotusten jälkeen, ja kummallakin kerralla tauti oli lievempi kuin rokotevastaisten "tavallinen flunssa", Mutta en viitsi sitä heille kertoa, koska se ei heille kuulu, eikä heidän mielipidettään miksikään muuta.
Eräällä terveellä alle 50 vuotiaalla sukulaisellani oli ensimmäinen rokoteaika jo varattuna, kun hän sairastui koronaan ja joutui sairaalaan kolmeksi vuorokaudeksi. Rokotevastaisten mielestä tämä tarina ei ole tosi, vaan hän joutui sairaalaan jostain muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli kuin jostain huonosta komediasta. Ihmiset veti kahviloissa maskin leukaan että saivat syötyä ja kauppojen edestä jotkut kaiveli käytettyjä maskeja roskiksista. Monilla oli kumihanskat kaupassa.
Ihmiset, jotka naureskelevat tälle ajalle, eivät tunnu tajuavan, että silloin alussa oltiin uuden edessä: viruksesta ei tiedetty tarpeeksi, eikä sen sairastamisen seurauksista. Alkuvaiheessa virus todellakin ta ppo i ihmisiä, joten kaikki varotoimet olivat tarpeen. Sitten, kun alettiin saamaan tietoa lisää, ohjeita ja ohjeistuksia muutettiin uuden tiedon valossa.
Isäni eli tuolloin viimeisiä vuosiaan, sydänsairas mies. Minulle oli sen vuoksi itsestäänselvää, että otan rokotukset ja olen mahdollisimman vähän muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja noudatan varovaisuutta. En halunnut isäni kuitenkaan kuolevan koronaan - eikä isänikään halunnut, koska se olisi merkinnyt kuolemaa teho-osastolla. Hän selvisi korona-ajasta, ei saanut sinä aikana edes flunssaa. On nyt jo kuollut, mutta itse ainakin olen iloinen siitä, että elin varoen. Muistan vieläkin miten naapurustoni juoruä mm ä t pilkkasivat minua selkäni takana tekemistäni varotoimista. Kukaan heistä ei vaivautunut kysymään minulta miksi toimin niin varovaisesti, olisin ehkä kertonutkin, että koska en halua jouduttaa isäni kuolemaa. En odottanut koskaan, että muut toimisivat samoin, pidin vain huolta siitä, että itse rajoitan omia menojani.
Näin jäölkikäteen sanoen totean, että ihan jokainen lisäpäivä oli todellakin sen kaiken vaivan arvoista ja olisin elänyt tartuntatauteja varoen ilman koronaankin - isä kun ei tuolloin olisi saanut edes siihen normiflunssaan sairastua.
Vaikea käsittää, että joillekin on jäänyt pysyvät traumat koronapandemiasta. Kukaan ei silloin tiennyt, miten vakavasta asiasta on kysymys, toimittiin niin hyvin kuin voitiin.
Koko kansakunta ajettiin joukkopsykoottiseen tilaan. Ruotsalaiset ottivat rauhallisemmin ja selvisivät loppujen lopuksi vähemmillä vahingoilla koko pandemiasta. Tuo on muuten jännä juttu, että tuosta vaietaan melko lahjakkaasti. Luultavasti päätöksentekijöitäkin hävettää näin jälkikäteen miten hysteerisesti tuli toimittua.
Vierailija kirjoitti:
Ja muistan kun ihmiset pesivät ostokset ja irtokarkkihyllytkin tyhjennettiin. Kaikkea hulluutta ihmiset uskoivat.
Niin, onneksi on aina olemassa ihmisiä, jotka tietävät kaiken parhaiten. He tiesivät heti täysin miten uusi virus käyttäytyy ja ettei sitä varten kannata käyttää maskia, eikä ottaa rokotetta eikä edes pestä käsiä. Hölmöt lääkätieteen tutkijatkin jäi kakkoseksi näille neroille. Kiitos ja kunnia kuuluu jälkiviisaille!
Vierailija kirjoitti:
Vessanpaperi loppui kaupoista ja ihmiset kulki vaipat kasvoilla metrien päässä toisistaan,uutisissa puhuttiin täysistä ruumishuoneista ja ihmisistä vankeina kodeissaan.
Sitten selvisi että kyseessä on tavallinen flunssa,
tämä on aivan totta
ja koronarahastus pohjustettiin lavastekuvilla valtavista arkkurivistöistä ja täpötäysistä sairaaloista vaikka missään maailmassa ei sitten todellisuudessa ollut sellaisia mutta 90% uskoi näitä lavastekuvia
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää, että joillekin on jäänyt pysyvät traumat koronapandemiasta. Kukaan ei silloin tiennyt, miten vakavasta asiasta on kysymys, toimittiin niin hyvin kuin voitiin.
No ruotsalaiset toimivat kuitenkin toisin vaikka heillä oli käytettävissä sama tietämys covidista.
Muistan aution ostoskeskuksen jossa juuri mikään ei ollut auki, laitoin siitä kuvan Facebookiin ja eräs kaveri hyökkäsi kommentoimaan vihaisesti "Mitä sä reumasairas ihminen siellä teet?!" Öö olin apteekkiin menossa? Bussiin ei päässyt ilman maskia ja kaupoista poistuvat kapulat kassoilta.
Perusterveiden vanhempieni kunto romahti hetkessä rokotteiden ottamisen jälkeen. Jäi mietityttämään.
En muista.
Pietarin trollauksia taas.
ja kaupat ja julkiset kulkuneuvot toimivat, jos olisi ollut tappava tauti kaikki olisivat kuolleet :)