Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että ihminen kävi kuussa

Vierailija
16.07.2025 |

Jollain peltilaatikolla

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400 000 ihmistä oli mukana kuunkäyntiohjelmassa  aikamoinen salaliitto jossei siellä olisi käyty. Vain pösilö per sut väittää muuta. Lukuisat todisteet mut kaikkienalojenmätämunat väittää toista.

Eikä Neuvostoliittokaan saanut mitään paljastettua! 

Vierailija
82/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se Nixonin suora puhelinsoitto lankapuhelimella sinne kuuhun mahdollista kun puhelut meni johtoja pitkin vielä. Siitä on filmin pätkäkin kun Nixon naureskelee mitä kuuhun kuuluu.

Minä olen soittanut vaikka kuinka monta kertaa aikoinaan lankapuhelimella kaverin kännykkään! Miten se on voinut olla mahdollista?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käsitä noita Kuuhun liittyviä salaliittoteorioita.

Että se olisi mm. ontto.

Kts. Elizabeth April, youtube.

Ontto maa, ontto kuu. Sisäisiä maailmoja. Luolastoja? Mutta millä taajuudella.

Vierailija
84/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvlstoliitto on kuu. Usnokaa mua!!! Netissä luki, stalin asuu kuussa ja aikoo vallata marsin. Ei koului tarvi käydä ki googgme tralsnate on keksitry.

T: persu

Vierailija
85/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällistyttävää, että nykyihmiset keksivät historiallisten tapahtumien olevan satua. Varmaan talvisotaakaan ei koskaan taisteltu.

pitää muistaa että nyt on täysin unohdettu mm. miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut

Nyt puhut kyllä potaskaa!!!

Vierailija
86/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällistyttävää, että nykyihmiset keksivät historiallisten tapahtumien olevan satua. Varmaan talvisotaakaan ei koskaan taisteltu.

Minusta on ällistyttävää, miten uskot kaikkea mitä valtiot ja muut auktoriteetit sinulle sanovat. Mutta minä en olekaan tyhmä ihminen, joten en pysty käsittämään ajatuksenjuoksuasi. 

olen eri mutta eiköhän ole selvää että historiallisia tapahtumia ovat todistamassa silminnäkijöinä usein miljoonat ihmiset, niistä kirjoitetaan lehdissä, niistä löytyy arkistoista kuvamateriaalia (kuten kuulennoista), ja niihin osallistuneet ihmiset ovat vielä elossa, sekä historiantutkijatkin ovat tutkineet tapahtumia ja julkaisseet kirjoja ja artikkeleita aiheesta. 

Sulla on asianosaiset, ulkopuoliset silmännäkijät, media, arkistomateriaali, tutkimus. Ja tämä ei muka sulle riitä todisteeksi? 

Jännää onkin, että jos sun pitäisi todistaa päinvastaista, mistäpä löytäisit luotettavat henkilöt, arkistotodisteet, tutkimukset jne... siihen?  Vaikkapa tästä kuulennosta vuodelta 1969.

Arvaan: "netissä joku tubettaja sanoi näin tai noin" 😂 luultavasti siis joku joka ei edes ollut elossa vuonna 1969 😂😂 Joku joka ei tiedä avaruusteknologiasta tai historiantutkimuksesta mitään 😂😂😂

Vierailija
87/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

REM:

Man On The Moon 🎶

Vierailija
88/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

REM:

Man On The Moon 🎶

Enemmän todistaa David Bowien Space Oddity. Sehän julkaistiin tarkoituksella vain pikkuisen ennen sitä oikeaa kuulentoa vuonna 1969.

Vierailija
89/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli arvoitus ei vieläkään ratkea. Kuka tietää totuuden?

Vierailija
90/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä usko että hevosia on olemassa. Ne on dinosauruksia naamioituneina muka kavioeläimiksi

Vierailija
91/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvlstoliitto on kuu. Usnokaa mua!!! Netissä luki, stalin asuu kuussa ja aikoo vallata marsin. Ei koului tarvi käydä ki googgme tralsnate on keksitry.

T: persu

Valomerkki tuli jo sulle, nyt nukkumaan.

Vierailija
92/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kävi mun perseessä.

Uranus valloitettu

Vierailija
93/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videossa NASAn heppu kertoo, miten kuuhun pääsemiseksi tarvittava teknologia vain vahingossa hups heitettiin pois. Voi voi, vuonna 1969 teknologia riitti kuuhun, mutta nyt ei. Ei voi mitään. *kyynel* :D

Miten joku voi uskoa NASAn olevan mitään muuta kuin rahanpesulaitos? 

Haluaisitko ite mennä 60 vuotta vanhalla tekniikalla?  Tekniikoilla joita ei enää kukaan osaisi valmistaa vaikka kaikki olisikin säästetty? 

Vierailija
94/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Kuvattu studiossa, ohjaajana todennäköisesti Stanley Kubrick.

Mutta Kubrick oli perfektionisti, joten kuvaukset tehtiin oikeassa paikassa ei Kuussa.

Vierailija
95/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koska tekniikka on kehittynyt 54 vuodessa paljon mutta kuussa ei ole käyty uudestaan, kuudestihan siellä on jo käyty. Jos siellä ei ole mitään kiinnostavaa. Nykylaitteilla se olisi kuin päiväretki.

Niinhän sitä tyhmempi luulisi. Avaruus on edelleen vaarallinen paikka ja Kuu kaukana eikä sitä nopeammat tietokoneet kumoa.

Vierailija
96/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuu on juustoa.

ikuisuuskysymys: cheddaria vai edamia ?

Arkijuustoa mun mielestä... ei settar tai eetamin juusto. Joskus syön oltermanni?

Vierailija
97/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuu on juustoa.

Arkijuustoa mun mielestä... ei settar tai eetamin juusto. Joskus syön oltermanni?

3ea eri tjuustoa

Vierailija
98/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuu on juustoa.

Väärin. Kuu on ihan selvästi gorgonzolaa.

Vierailija
99/99 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kävi mun perseessä.

Uranus valloitettu

Uranus haisee todistetusti perseeltä.

https://www.sciencealert.com/uranus-smells-terrible-hydrogen-sulfide-sp…

Astronomers have finally figured out what the clouds of Uranus consist of - and as it turns out, they smell terrible. For the first time, there's been a clear detection of hydrogen sulfide, the gas that gives rotten eggs - and flatulence - their distinctive aroma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän