Minä olen hyvin kaunis , hoikka , lukenyt , huumorintajuinen 57v nainen.
Minä olen hyvin kaunis , hoikka , lukenyt , huumorintajuinen 57v nainen.
Onneksi olen naimisissa jo 37v saman miehen kanssa.
Ikäiseni komeat menestyneet miehet haluavat nuoren naisen.
Eräs sinkku tuttavani mies50v haaveilee perheestä...
Ikäiseni naiset eivät komeille menestyjille kelpaa.
Arvoni sinkkumarkkinoilla olisu 7.5 ..ennen olin 10
Onneksi asia ei koske minua ja munasolujani(joita ei enää ole)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? 60 vee nainen on lihava täti tai homssuinen mummo , jolla on paikat kuivuneet umpeen. Tai sitten on kuivunut kääpänä ryppyisillä käsivarsilla. Mitä hyödyt tästä trollauksesta? Olet vinoon kasvanut vikapää valehtelija.
lopuksi
kakkapök'äle
Pertti?...Äänekoskelta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? 60 vee nainen on lihava täti tai homssuinen mummo , jolla on paikat kuivuneet umpeen. Tai sitten on kuivunut kääpänä ryppyisillä käsivarsilla. Mitä hyödyt tästä trollauksesta? Olet vinoon kasvanut vikapää valehtelija.
lopuksi
kakkapök'äle
Pertti?...Äänekoskelta??
Kuka se on?
Ikävä kyllä, et ole mitalisijoilla, ap.
Tein aloituksen, koska ikäiseni komeat menestyneet sinkku miehet etsivät vain alle 35v naisia. Johtuuko biologiasta?
Ap
Miksi alapeukut?
Meitä on olemassa, muuallakin kuin elokuvissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
lopuksi
kakkapök'äle
Minä luulin ettei Tourette oireile kirjallisesti, mutta näköjään joo.
Minkälaista keskustelua odotat aloituksestasi? Kiitos tiedosta? Ok? Mitä tuohon nyt voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Meitä on olemassa, muuallakin kuin elokuvissa.
Ap
Mikä tämän aloituksen pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on komea puoliso:)
Ap
Miksi tällainen tiedonanto?
Antaa vanhempien miesten haluta mitä haluavat, miksi se on sulle ongelma?
T. Samanikäinen, yhtä kauan miehensä kanssa yhdessä ollut nainen
Viiskymppinen voi ottaa vähän kypsemmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopuksi
kakkapök'äle
Minä luulin ettei Tourette oireile kirjallisesti, mutta näköjään joo.
Nauroin niin että kahvi lensi näppikselle
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on komea puoliso:)
Ap
Et sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopuksi
kakkapök'äle
Pertti?...Äänekoskelta??
Kuka se on?
Ap:lla on jakomielitauti. Pertti on hänen harhansa.
Tunnen muuten tällaisen pariskunnan. Äijä on kuusissakymmenissä, niin kuin minäkin. Vaimonsa ehkä 30+ ja heillä pari vuotias tenava. Äijä on menestynyt talousmies, varmaan ihan kunnolla loaded. Vaimo on kaunis, kalliit vaatteet, autot jne. Mutta koko näytelmä on jotenkin surullisella tavalla kliseinen. Toivottavasti ovat itse tyytyväisiä.
Niin, koulutus suorastaan paistaa tekstistäsi.
lopuksi
kakkapök'äle