Miksi naiset eivät ole nykyään yläosattomissa uimarannoilla?
Muistan kun -80 luvulla yleisillä uimarannoilla oli hyvin yleistä että varsinkin nuoret naiset olivat tissit paljaana Helsingin uimarannoilla. Nyt yläosattomuus on Helsingissä taas sallittua, mutta eipä uimarannoilla paljon paljaana olevia tissejä näy. Ovatko naiset tulleet ujommiksi?
Kommentit (19)
Minä näin tänään yläosattoman mummon aamuinnilla.Lisäksi näin nuoren naisen paljaan perseen ilman stringejäkään noin kolmen metrin päästä laiturilla kun olin menossa uimaan. Julkisella uimarannalla. Olisi saanut jäädä näkemättä!
minä olen aina tissit paljaana rannalla.
Ku se on nykyään sallittua, niin ei voi tietenkään, kun kukaan ei provosoidu siitä.
Vierailija kirjoitti:
minä olen aina tissit paljaana rannalla.
Pena hei, sulta ei kysytty.
Sinne voi tulla mies jolla on seksuaalinen hätätila ja siinähän sitten ollaan.
En halua AP:n kaltaisten miesten takia olla tissit paljaana. Otan aurinkoa mökillä turvassa.
Voisin ollakin jos olis nätimmät tissit. Just näin kokonaisen lauman nuoria kiinteäkroppaisia naisia joille biksut istui kuin hanska. Ihan yhtä hyvin olisi voineet olla topless koska näkijhän sen että hyvät tissit on eikä ne biksut tukeneet niitä kiinteitä tissejä. No olen hetero nainen, en tiedä miten erilainen vaikutus miehiin olisi. Miehet on vissiin vähän yksinkertaisia jos vasta se että on tissit paljaana kiihottaa, kun näkeehän sen muutenkin biksuissa millaiset ne on.
Liikaa pervoja. Kaksi muuta muutosta 80-lukuun verrattuna: tietoisuus UV-säteilyn vaaroista on lisääntynyt ja joka ikisellä ihmisellä, mukaan lukien ne pervot, on kamera mukana.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin tänään yläosattoman mummon aamuinnilla.Lisäksi näin nuoren naisen paljaan perseen ilman stringejäkään noin kolmen metrin päästä laiturilla kun olin menossa uimaan. Julkisella uimarannalla. Olisi saanut jäädä näkemättä!
Olisit jättänyt katsomatta. Oma vikasi.
Miksi miehet eivät ole alaosattomissa.
Eiköhän noissa paljaissa perseissä ole ihan tarpeeks katsomista. On jos jonkinnäköistä röllykkää
Nykyään niihin tisseihinsä jo kompastuisivat. Niin alhaalla roikkuvat.
Naiset ovat nykyään koulutetumpia ja samalla sivistyneempiä. Huomioivat paremmin lapset ja muut rannalla olijat. Se on suurin syy miksi yläosat pysyvät päällä. Hyvä näin!
Vierailija kirjoitti:
Liikaa pervoja
= ulkkareita
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nykyään koulutetumpia ja samalla sivistyneempiä. Huomioivat paremmin lapset ja muut rannalla olijat. Se on suurin syy miksi yläosat pysyvät päällä. Hyvä näin!
Lapset ja vanhukset ei toivu ikuna jos näkevät paljaat tissit
80-luvulla ei jokaisella Penalla ollut huomaamatonta kameraa mukana.
Uimapuku riittää mulle. En ole siellä rukettumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa pervoja
= ulkkareita
Pervoja on kyllä ihan kantiksissakin riittävästi että en ota yläosaa pois. Mutta ei se kyllä auta että sitten vielä ne ulkkarit.
Liikaa pervoja