Viihdytkö "liian hyvin" sinkkuna?
Otsikossa kysymys. Siis niin hyvin, että vaikka kohdallesi osuisi kivanoloinen ja kunnollinen kumppani, niin sinkkuuden plussat voittaa parisuhteen? Taidan itse olla tällainen niin sinkkuidentifioitunut ettei sitä mikään muuta. Aina ollut sinkku, aina tulen olemaan sinkku. N30+
Kommentit (44)
Mä oon huomannut, että aina, kun kuulen kahden naisen juttelevan keskenään sillä tavalla pitempään ja rauhassa (lenkillä, puistonpenkillä, kahvilassa), niin AINA se keskustelu koskee miehiä ja sitä että mitä se on tehnyt tai jättänyt tekemättä: ei soittanut, ei tekstannut, tekstasi väärin, sanoi väärin, ei kosinut, teki oharit, ryyppäsi, haukkui, ghostasi, roikotti epävarmuudessa, friendzonetti, sit se sano sitä ja sit se teki tätä ja sit mä olin ihan että... eli kyllä, tykkään sinkkuudestani erittäin paljon.
Mitä pitempään on sinkkuna varsinkin seniorina niin sitä suurempi kynnys suostua kompromisseihin parisuhteessa. Siitä vapaudesta vaan on vaikea luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan super mahtavia ja ihania
ap
Pakko kyllä sanoa, että ei todellakaan ole. Ja mulla on kokemusta. Sullahan ei ollut, niin sanoit.
Katkera miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juuri sellainen osuisi kohdalle, jonka haluan, en ohittaisi. Mutta tätä ei tule tapahtumaan, vaan olen koko elämäni sinkkuna.
Nyt pääsit asian ytimeen! Eihän olemassa ole ketään 100% täydellistä ihmistä. Mutta missä menee se raja että ei taida oikeasti olla parisuhdeihminen jos edes superhyvä match ei saa aikaan todellista halua sitoutua? 🤔
-ap
Täydellistä ei tosiaan ole olemassakaan ja mitään matchien "tasoa" en ajattelekaan. Sellainen, jonka haluan, on rauhallinen, lempeä, lämmin, ja jonka seurassa on totaalisen turvallinen olo. Mutta itse olen monisairas ja näytän siltä kuin mut olisi haudasta raahattu takaisin maailmaan, joten en edes käy ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pakko kyllä sanoa, että ei todellakaan ole. Ja mulla on kokemusta. Sullahan ei ollut, niin sanoit.
Miehet on lutuisia ikuisia pikkupoikia jotka pitäis laittaa vaippoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Katkera miesvihaaja.
Tuollaisia miesvihaajia on sitten meidän keskuudessa puistoissa, kassajonoissa ja uima-rannoilla. Sairasta tuollainen miesviha.
Ei ole tullut vastaan sopivaa. Joko ne on ihania ja tiukasti varattuja tai sitten vapaita, mutta ällöttäviä ja aivan kaameita. Kaikki hyvät on varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja se on ongelma koska tavallaan kuitenkin haluaisin parisuhteen. Olen vaan liian pitkään ollut sinkkuna ja tottunut elämään näin.
Mulle on käynyt juuri niin, että on tullut ihan potentiaalisia miehiä vastaan, mutta olen ollut tavallaan piikit pystyssä heti, ihan vaistomaisesti. En vaan osaa enää näitä juttuja.
N40
Ei mitään "tavallaan kuitenkin haluaisin parisuhteen". Nykyään kaikki haluaa, mutta vain omien vaatimustensa ja elämäntyylinsä mukaan. Se toinen ei saa häiritä omaa elämää. Tämä on käytännössä mahdotonta tai joku lottovoittoon verrattava todennäköisyys. Pitää hyväksyä, että en halua parisuhdetta, vaan arvostan itsenäistä elämääni. Tai sitten jos haluaa parisuhteen, on hyväksyttävä, että se muuttaa väistämättä omaa elämää ja kompromisseja ym negatiivista tulee myös elämään samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan sopivaa. Joko ne on ihania ja tiukasti varattuja tai sitten vapaita, mutta ällöttäviä ja aivan kaameita. Kaikki hyvät on varattuja.
"Kaikki hyvät on varattuja" on liian helppo selitys ja vastuun vapautus itseltä. Sillä leimaa samalla kaikki vapaana olevat surkeiksi.
Eipä ole kukaan kotoa tullut hakemaan, ja hyvä niin.
Koko elämäni oon ollut sinkku. Toisenlainen elämäntyyli niin... en mä niin osaisi elää. Ihastuttavia naisia oon tänään tavannut, mutta en mä vaan osaa toimia.
Jurassic World Rebirth leffan kävin katsomassa just ja samaistuin niin hyvin siihen nuoreen mieheen. Ajattelinkin myös, että jos itsekin olisin pattitilanteessa dinojen ja ihmisten kanssa, niin mä olisin se uhrattava tyyppi. Vähän ristiriitaiset fiilikset siitä olenko mä nyt niin onnellinen yksineläjä.
Joo. Suoraan sanoan ihana kun on oma tupa, oma lupa. Jos seurustelenkin niin ainakin viikonlopun lopuksi lähtee omaan kotiin ja saa olla omassa rauhassa. Talouspäätöksiä tai lomia ei tarvi neuvotella. Koti on omannäköinen. Harrastuksiin ja reissuun voi lähteä sormiennapsautuksesta. Deittailla ketä haluaa.
Kai juuri se vapaus on aika koukuttavaa. Pitää olla aika supermies jos jotenkin onnistuu päihittämään tämän niin että ennemmin valitsisin juuri sen kumppanin kuin oman itseni ja riippumattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki hyvät on varattuja" on liian helppo selitys ja vastuun vapautus itseltä. Sillä leimaa samalla kaikki vapaana olevat surkeiksi.
Jep. Aika inhottavaa kyllä leimaaminen. Hyviä on vapaana vaan nirsoille ei kelpaa... ja taas tulee alapeutuksia. Mitä?..en minä nirso ole ja alapeukutus haha.
Kyllä. Vaikea kuvitella tilannetta, missä haluaisin sitoutua suhteeseen. Tai ihmistä, johon haluaisin sitoutua. Yksin kaikki on niin ihanan helppoa, vapaata ja ihanaa <3
Minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia parisuhteista, mutta silti yksinelo vie voiton.
n46, viimeiset 10 vuotta omasta tahdostaan sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Mun naispuolinen ihailija murtautui sisälle sorkkaraudalla.
Rakkaudet ja parisuhteet on nähty. Yksin on kivan rauhallista ja en ole kenenkään "harmina" tekemässä väärin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannut, että aina, kun kuulen kahden naisen juttelevan keskenään sillä tavalla pitempään ja rauhassa (lenkillä, puistonpenkillä, kahvilassa), niin AINA se keskustelu koskee miehiä ja sitä että mitä se on tehnyt tai jättänyt tekemättä: ei soittanut, ei tekstannut, tekstasi väärin, sanoi väärin, ei kosinut, teki oharit, ryyppäsi, haukkui, ghostasi, roikotti epävarmuudessa, friendzonetti, sit se sano sitä ja sit se teki tätä ja sit mä olin ihan että... eli kyllä, tykkään sinkkuudestani erittäin paljon.
Tämä.
En aloita kenenkään kanssa koskaan suhdetta siksi, että hän on kivanoloinen ja kunnollinen. Aloitan suhteen vain, jos ihastun ja tunnen vetoa toiseen, ja jos haluan olla hänen kanssaan. Periaatteessa siis jos näin kävisi, voittaisi suhde sinkkuuden, mutta asia tuppaa vähän olemaan niin, että jos henkilö ei yhtään kaipaa suhdetta eikä halua sellaista, hän ei myöskään ihastu eikä ala tuntea vetoa toista kohtaan. Mutta olen silti avoin sille, jos näin sattuisi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naispuolinen ihailija murtautui sisälle sorkkaraudalla.
Sinua ei aivan haettu kotoa, sinut Otettiin kotoa.
Tämä. Narsistiset naiset haluaa vain hyötyä miehestä ja eivät ikinä taivu tottelemaan miestä yhdessäkään asiassa.