Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painaa joku 100-103 kg niin mitä vaatekokoa

Vierailija
14.08.2011 |

silloin käyttää?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni käyttää 48 housuissa ja 44-46 yläosissa.

Vierailija
2/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut kokoa 52 (minulla kerääntyy läski lähinnä mahaan ja perseeseen). Paidoissa voin käyttää kokoa XL, miesten t-paidoissa L menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on housuja koossa 44-50 ja yläosia 44-46. Ja painoa aikalailla tasan 100kg josta suurin osa persuksissa ja reisissä.

Vierailija
4/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun antaa paisua itsensä moiseksi valaaksi

Vierailija
5/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla housut 50-52 ison mahan takia, mut sit ne on lantiolta ja pepusta ihan liian isoja eli mitkään vaatteet ei istu.. Paidoista riippuen xl-xxl, rintojen kohdalta yleensä tiukkaa..

Vierailija
6/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun antaa paisua itsensä moiseksi valaaksi

kaikille paino ja ulkonäkö eivät ole maailman tärkein asia, eikä edes välttämättä merkityksekäs mitenkään.

Pitäisit mölyt mahassasi, jos olet noin tyhmä.

T: aikuinen nainen (68kg, jos nyt halusit tietää...)

Vierailija
7/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takkini on kokoa L, paidat yleensä L/XL, housut yleensä XL/XXL/48. Riippuu ihan siitäkin, paljonko pituutta on ja minkä muotoinen kroppa.

Vierailija
8/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro:lla 6. Maha ja tissit suuret.

Vierailija
9/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako yli 100 kiloinen juosta? NMiten jos ne tisseihin kertyy niin onko ne aivan valtavan isot tissit ja roikkuuko ne vai onko ryhdikkäät, montako punnerrusta menee?

Vierailija
10/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksemisen kanssa? Mulla on painoa 56 kiloa, vaatekoko 36, enkä ole juossut metriäkään viimeiseen 15 vuoteen. Inhoan juoksemista ja liikuntaa. Minä ainakin tajuan että hoikka ihminen voi myös inhota liikuntaa. Samaa kokoa olen ollut 18-vuotiaasta, nyt ikää 38.

Vierailija
11/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi painaa 100 kg?! Ei oo kyllä terve päästään,kun antaa paisua itsensä moiseksi valaaksi

tervettä päätä ilmentää? Ihan oikeasti?

Vierailija
12/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 100kg ja 160cm. Kyllä jaksan juosta. KÄyn jumpissa (zumba, bodycombat jne), ja jaksan jumpata ihan siinä missä kaikki muutkin. Yleensä lenkkeilen kävellen n 7-10km lenkkejä. Talvisin hiihdän n 10km lenkkejä.

Nuo siis ei todellakaan ole mitään huippu-urheilua, mutta liikuntaa kuitenkin.

Ystäväni on myös samoissa mitoissa, ja hän mm. tänä kesänä pyöräili viidessä päivässä Espoosta Kuusamoon mökillensä. Ja takaisin tietysti.

Ei läski tarkoita, etteikö siellä pinnan alla voisi olla ihan hyvässä kunnossa oleva lihas.

Vierailija
13/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopusuhtainen läski, ja olen aina liikkunut paljon, joten mulla on myös paljon lihasmassaa. Mun housun on kokoa 48 ja paidat 46-48, verkkarit tms on XL ja paidat yleensä myös tai L mahtuu välillä kanssa.

Vierailija
14/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 100kg ja 160cm. Kyllä jaksan juosta. KÄyn jumpissa (zumba, bodycombat jne), ja jaksan jumpata ihan siinä missä kaikki muutkin. Yleensä lenkkeilen kävellen n 7-10km lenkkejä. Talvisin hiihdän n 10km lenkkejä. Nuo siis ei todellakaan ole mitään huippu-urheilua, mutta liikuntaa kuitenkin. Ystäväni on myös samoissa mitoissa, ja hän mm. tänä kesänä pyöräili viidessä päivässä Espoosta Kuusamoon mökillensä. Ja takaisin tietysti. Ei läski tarkoita, etteikö siellä pinnan alla voisi olla ihan hyvässä kunnossa oleva lihas.

Vierailija
15/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meinaan kyllä kuolla jos jotain bodycombattia vetäisin. Viimeksi kun juoksin bussiin, läähätin niin että oikein hävetti. Tiedän kyllä että jotkut lihavat ovat oikeasti hyväkuntoisia, mutta mä olin huonokuntoinen jo laihempana joten ei tämä lihavuus ainakaan ole asiaa korjannut.

Joo mutta niihin vaatekokoihin: mulla menee nyt housuissa 48, vielä vähän aikaa sitten piti olla 50 tai jopa 52. Sen sijaan yläosa 44/46 tällä hetkellä, aiemmin 48 muutama kilo sitten. Saan feikattua muutaman kilon pois, koska mulla on edelleen selvä vyötärölinja, ja isoin osa kiloista peffassa ja reisissä.

Itse olen 100kg ja 160cm. Kyllä jaksan juosta. KÄyn jumpissa (zumba, bodycombat jne), ja jaksan jumpata ihan siinä missä kaikki muutkin. Yleensä lenkkeilen kävellen n 7-10km lenkkejä. Talvisin hiihdän n 10km lenkkejä.

Nuo siis ei todellakaan ole mitään huippu-urheilua, mutta liikuntaa kuitenkin.

Ystäväni on myös samoissa mitoissa, ja hän mm. tänä kesänä pyöräili viidessä päivässä Espoosta Kuusamoon mökillensä. Ja takaisin tietysti.

Ei läski tarkoita, etteikö siellä pinnan alla voisi olla ihan hyvässä kunnossa oleva lihas.

Vierailija
16/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

177cm ja 103kg. Housuista 46 ja paidoista xl/42.

Vihaan omaa kroppaani nyt, vaikka en mielestäni näytäkään satakiloiselta. Mulla on 20kg muistona kahdesta raskaudesta (tai siis omasta saamattomuudesta). Imetän vielä, joten en ole alkanut laihduttaa. 75kg on mulle hyvä paino ja sillä painolla olen todella hoikka. Jos siihen vielä pääsis.

Vierailija
17/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin harrastan liikuntaa. En juokse, mutta kävelen reippaasti ja käyn jumppatunneilla. Oon mielestäni suht hyvässä kunnossa. Ruoka vaan maistuu liian hyvin. Eikä niinkään ruoka vaan kaikki herkut.

Vierailija
18/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että paljonkin liikkuva ihminen pysyy mitoissaan, jos syö sen verran kun kuluttaa?

Vierailija
19/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 100kg ja 160cm. Kyllä jaksan juosta. KÄyn jumpissa (zumba, bodycombat jne), ja jaksan jumpata ihan siinä missä kaikki muutkin. Yleensä lenkkeilen kävellen n 7-10km lenkkejä. Talvisin hiihdän n 10km lenkkejä. Nuo siis ei todellakaan ole mitään huippu-urheilua, mutta liikuntaa kuitenkin. Ystäväni on myös samoissa mitoissa, ja hän mm. tänä kesänä pyöräili viidessä päivässä Espoosta Kuusamoon mökillensä. Ja takaisin tietysti. Ei läski tarkoita, etteikö siellä pinnan alla voisi olla ihan hyvässä kunnossa oleva lihas.

Mikähän tuossa nyt oli niin mahdotonta uskoa? En mä ole edes ainoa läski, joka käy noissa jumpissa, on siellä muitakin.

Niin ja tuo läski kaverini muuten jaksaa juosta 10km. Minä en kyllä jaksaisi, mutta hän on juossutkin käytännössä aina.

Tajuatko sinä pahvi, että varsinkin aikuisella naisella liikunta ei kovinkaan suuria tee energiankulutukseen. Jos syö liikaa, niin lihoo, vaikka liikkuisi paljonkin.

Vierailija
20/59 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkoitatteko ihan vaatekauppojen normaalimallistojen vaatteita vai niitä "isojen tyttöjen" vaatteita? Kysyn vaan mielenkiinnosta, koska tässäkin aika moni on vastannut käyttävänsä housuista esim kokoa 44. Minäkin käytän yleensä 44 kokoisia housuja (normaalimallistoista) ja painan 77kg. Sitten taas ne plus koon mallistot on jotenkin niin reilua mitoitusta että ei istu mulle ollenkaan vaikka ottaisi 38/40 koon. Niin me vaan ollaan erimallisia kaikki, kumpa mullakin menis läskit mieluummin peffaan ja tisseihin kuin mahaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi