Jos painaa joku 100-103 kg niin mitä vaatekokoa
Kommentit (59)
Yläkropassa on enemmän massaa ja H-kuppinen nainen olen. 165cm/120kg, vyötärökin löytyy ja kunnon perä :) Kovasti miesten mieleen ja hyvä kunto, joten ei kannata laihduttaa.
Yläkropassa on enemmän massaa ja H-kuppinen nainen olen. 165cm/120kg, vyötärökin löytyy ja kunnon perä :) Kovasti miesten mieleen ja hyvä kunto, joten ei kannata laihduttaa.
Tahtoisin tosiaan nähdä 120 kiloisen, jolle menee koko 38/40. Eikä tää ollut pahalla, vaan ihan oikeasti.
Tahtoisin tosiaan nähdä 120 kiloisen, jolle menee koko 38/40. Eikä tää ollut pahalla, vaan ihan oikeasti.
Ö sun rinnat, niin noilla mitoilla ei t-a-a-t-u-s-t-i mene koko 38-40, voi kuinka säälittävää itsepetosta, huoh
Olen toinen vastaaja, se kokoa 52 oleva.
En jaksa juosta, mutta tämä ei johdu puuskutuksesta vaan siitä että jalat "painavat tonnin". Kävelen melko nopeastikin tarvittaessa (= pysyn hoikkien kavereideni tahdissa) melko pitkiäkin matkoja, ei kamalasti hengästytä silloin. Bussiin juoksen 50 metriä ilman että pulssi kohoaisi kamalasti tai että läähättäisin.
En millään pahalla kysy. Tai sitten pidät tosi tiukoista vaatteista.
Mulla vaatekoko 48-52 ja olen samanpainoinen , pituutta 174 ja H-kupin rintsikat, ympärys niissä 85
Mä olen 164cm/114kg, liivikoko 75D ja käytän yläosassa 46-48 kokoa ja housut ja hameet 48-52. Et mitenkään saa H-kupin tissejä johonkin 38-40 paitaan sullottua, kun mulle ei mahdu edes 44 kuin nakinkuorena. Sori.
Paidat vaihdellen M-XL, riippuen mallista ja materiaalista. 2XL on yleensä jo auttamattomasti liian iso.
Housut 46-48 yleensä.
Mekkoja löytyy 44-46, L-XL.
tykkään väljistä vaatteista. En siedä pitkin pintaa meneviä tai kireitä vaatteita.
käytän 46 D alaosaa ja 48 yläosaa.
riippuu vartalon mallista paljon.
Jännä miten erilaisia kokoja voi olla vaikka ihminen painaisikin saman verran.
Itse painan tällä hetkellä 96kg ja olen 161cm, housuissa koko 42 ja paidoissa 40. Lihasta on melko lailla ja varmaan läski sitten kasaantunut jotenkin tasaisesti. Mahaa ei mulla juurikaan ole, reidet on isommat ja perse pieni... että näin täällä.
180cm/100kg ja vaatekoko 44-46 tai xl mallista ja merkistä riippuen. Farkkukoko 34/34. Cubuksessa kokeilin jegging janeja koossa xxl ja olivat auttamatta liian isot.
Mulla on painoa 107 kiloa ja pituutta 170cm. Housut kokoa xl ja paidat L/xl
Täytyy sanoa, että on muuten todella vaikeaa löytää sopivia housuja. Yleensä noissa xl housuissa pituus ylettää melkein mun kaulaan asti
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako yli 100 kiloinen juosta? NMiten jos ne tisseihin kertyy niin onko ne aivan valtavan isot tissit ja roikkuuko ne vai onko ryhdikkäät, montako punnerrusta menee?
98 kg, 174 cm. Jaksan hölkätä 7km putkeen ja pidempäänkin, jos kävelen välillä.
Vaatekoko 44-46.
Käyn salilla, spinningissä ja hiihdän myös hölkkäämisen lisäksi. Liikunta päiviä viikossa 4-6.
Ritsikat 85 f tai 90e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako yli 100 kiloinen juosta? NMiten jos ne tisseihin kertyy niin onko ne aivan valtavan isot tissit ja roikkuuko ne vai onko ryhdikkäät, montako punnerrusta menee?
98 kg, 174 cm. Jaksan hölkätä 7km putkeen ja pidempäänkin, jos kävelen välillä.
Vaatekoko 44-46.
Käyn salilla, spinningissä ja hiihdän myös hölkkäämisen lisäksi. Liikunta päiviä viikossa 4-6.
Ritsikat 85 f tai 90e.
Ai niin, punnerruksia menee polvet maassa noin 20.
Mä oon ostanut 46 koon housuja ihan normi-mallistoista.