Suuseksiä miehelle
Nainen, kiihottaako sinua suuseksin antaminen miehelle ?
Minua kiihottaa, rakastan suihinottoa. Kun saan ottaa suihin, en voi hillitä himojani.
N44
Kommentit (11)
Ei kiihota, mutta minun pilluani saa nuolla ja imeä taitava uros.
Kiihottaa ottaa suihin ja nuolla välilihaa ja peräaukoa oikein kunnolla, en vaan tykkää ottaa loppuun asti suihin.
N27
En muista koska viimeeksi olen pessyt peeniksen, koska hygieenian hoitavat summuun ottajat.
Rakastan sitä yli kaiken, suoraan sanottuna se on parasta seksiä ja tuleekin harrastettua vähintään kerran viikossa. Samanaikaisesti tykkään hiplata pyllyreikää ja välilihaa, mielellään myös dildottaisin, mutta se on harvinaista herkkua. Tämä on mun ja mieheni unilääke.
Vierailija kirjoitti:
En muista koska viimeeksi olen pessyt peeniksen, koska hygieenian hoitavat summuun ottajat.
Et ole näköjään käynnyt koskaan koulujakaan?
Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin että lihaksikas mies ottaa tiukasti kiinni hiuksistani ja laittaa minut ottamaan suihin kuten minunlaiseni pikkunartun pitääkin ja lopettaa vasta, kun olen niellyt kaiken.
Sitten kiitän miehen k*rpää, että sain imeä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota, mutta minun pilluani saa nuolla ja imeä taitava uros.
Kieli menee kipeeks ni emmä.
En niele enkä halua spermaa suuhuni. Puhdas ja kova penis suussani kiihottaa minua valtavasti, erityisesti makuuhuoneen ja sängyn ulkopuolella, esimerkiksi parvekkeella, autossa, uimakopissa jne.
Nainen 26V
Suihinotto naiselta joka aidosti rakastaa suihinottoa on ihanin suihinotto. Sanoinko jo suihinotto.