Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä päässytkään uimaan.

Vierailija
15.07.2025 |

Ajattelin että lähden uimaan. Keräsin rohkeutta ja lähdin ajamaan rannalle. Ranta täynnä ihmisiä, joten lähdin pois. Menin hieman syrjäisemmälle rannalle kun ajattelin ettei siellä ole ketään. No, olihan sielläkin ihmisiä. 

Enpä sitten päässytkään uimaan. Nyt istun autossa ja harmittelen etten päässyt uimaan kun vihdoin sain kerättyä rohkeutta mennä.

Mietin että lähdenkö yöllä yrittämään uudestaan. Harmi vaan et aamulla pitää herätä 5.30 ja lähteä töihin. 

Eipä ole tää lihavan elämä kivaa. Joo, toki voisin laihduttaa mutta ei se varmaan tule ikinä onnistumaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele vaikka niin, että et ole sen rannan päähenkilö. Ketään ei kiinnosta ulkomuotosi. Rannalla käy kaiken kokoisia ihmisiä. 

Joitakin kyllä kiinnostaa, mutta se kertoo yleensä heidän omasta epävarmuudestaan. 

Vierailija
42/45 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kävin sunnuntaina- painan n. 105 kg. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota. Minä kyllä kiinnitin; säälin täyshuivitettuja maahanmuuttajanaisia, ukot ja POIKAlapset olivat vedessä. 

Olen nähnyt tyttölapsen huivi tms. päässä uimassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka, mutta ostin peittävän, helmallisen uikkarin. Osta sinäkin niin ei ole puolialaston olo, eikä tarvii sheivata :)

Vierailija
44/45 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kävin sunnuntaina- painan n. 105 kg. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota. Minä kyllä kiinnitin; säälin täyshuivitettuja maahanmuuttajanaisia, ukot ja POIKAlapset olivat vedessä. 

Olen nähnyt tyttölapsen huivi tms. päässä uimassa. 

Minä myös. Enemmän säälittää nämä kansallispukuiset naiset rannalla. Vielä musta hame, eikä saa näyttää nilkkoja eikä ranteita. 

Noilla muualta tulleilla on kuitenkin omat varusteensa, joiden kanssa saa tytöt ja naisetkin uida.

Vierailija
45/45 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olet päässyt uimaan? Oon tänäänkin menossa. Eilen kävelin järven ympäri tuntitolkulla, välillä pulahdin uimaan ja sitten märkä uimapuku päällä jatkoin kävelyä. Ihan parasta liikuntaa tällaiselle läskille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan