Enpä päässytkään uimaan.
Ajattelin että lähden uimaan. Keräsin rohkeutta ja lähdin ajamaan rannalle. Ranta täynnä ihmisiä, joten lähdin pois. Menin hieman syrjäisemmälle rannalle kun ajattelin ettei siellä ole ketään. No, olihan sielläkin ihmisiä.
Enpä sitten päässytkään uimaan. Nyt istun autossa ja harmittelen etten päässyt uimaan kun vihdoin sain kerättyä rohkeutta mennä.
Mietin että lähdenkö yöllä yrittämään uudestaan. Harmi vaan et aamulla pitää herätä 5.30 ja lähteä töihin.
Eipä ole tää lihavan elämä kivaa. Joo, toki voisin laihduttaa mutta ei se varmaan tule ikinä onnistumaan.
Kommentit (45)
Hietsussa on ainakin aiempina kesinä pyörinyt pervoja, jotka kuvaavat ihmisiä ja laittavat videoita nettiin. En tiedä, onko muilla rannoilla samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hietsussa on ainakin aiempina kesinä pyörinyt pervoja, jotka kuvaavat ihmisiä ja laittavat videoita nettiin. En tiedä, onko muilla rannoilla samalla tavalla.
En ole tietoinen, että muilla rannoilla olisi tuollaista ilmiötä. Eli vähintään aurinkolasit päähän siis.
Etsi syrjäisä kohta, josta pääsee uimaan. Niitä on aina.
No siinä on ensi kesäksi motivaatiota laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko jutella terapeutin kanssa tälläisestä käyttäytymisestä?
Mihin tässä nyt terapeuttia tarvii? Tietää olevansa läski ja ainut kuka siihen voi auttaa on itse.
Jaa. Minä kävin sunnuntaina- painan n. 105 kg. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota. Minä kyllä kiinnitin; säälin täyshuivitettuja maahanmuuttajanaisia, ukot ja POIKAlapset olivat vedessä.
Jos on isot tissit ei läskimakkarat muualla haittaa niin kovasti. Rohkeasti vaan uimaan, ei kesää kannata päästää ohi, syksyllä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty näyttäytymään muiden läsnäollessa uimapuvussa. Häpeä on liian suuri.
Ap
Noin mäkin ajattelin vuosikymmenet. Nykyään mulla ei ole enää omaa rantamökkiä, joten pakko mennä julkisille rannoille. Ekaksi en pystynyt, vaan se oli juuri tuollaista autossa istumista kuin sullakin.
Mutta ei se vaatinut kun sen, että kerran rohkaistuin menemään. Se eka kerta jännitti, mutta nyt meen jo ihan tottuneesti, tänäänkin kävin 2 kertaa.
Se olo mikä siitä tulee on niin hyvä, että kyllä kannattaa mennä. Sitten kun pitää sen märän uimapuvun vielä kotonakin päällä, on viileä olo tosi pitkään, vaikka kämppä on kuuma.
Mene uimaan vaan muiden mukana. Ei koko rantaa voi sinun takiasi tyhjentää ja se vasta huomiota herättäisi. Kyllä sifllä rannalla näillä helteillä on kaikenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kävin sunnuntaina- painan n. 105 kg. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota. Minä kyllä kiinnitin; säälin täyshuivitettuja maahanmuuttajanaisia, ukot ja POIKAlapset olivat vedessä.
Tämä on kyllä säälittävä näky. Naiset/tytöt hikoilevat rannalla ja miehet pitävät hauskaa vedessä.
Kannattaa ostaa vene. Voi kellua ja uida . Myös nukkua.
Kalvikin päässä on venäläisiä mutta rauhallista . Rantaa. Pääsee autolla.
Mäkään en päässyt vaikka kovasti olisin halunnut kun menkat alkoi tänään ja epäilytti mennä uimaan tamponin kanssa koska pelkään tulehduksia ja ilman sitä olisi veret vuotaneet reisille ja se olisi noloa. Harmittaa kun oli ihana ranta ja läkähdyttävä päivä. Vituttaa vieläkin.
Seurasaaren maauimala on rauhallinen, sellainen aikuistenpaikka. Toki autoa siihen ei saa heti viereen.
Kävin tänään rannalla ja siellä oli kaiken painoisia ja näköisiä ihmisiä. Hauskaa näytti olevan kaikilla, enkä nähnyt/kuullut ketään pilkattavan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt joka ongelmaan tarvita terapeuttia. Ap tarvitsisi todennäköisesti vain muutaman onnistuneen kokemuksen. Voitko ap mennä ensin jonkun läheisen kanssa yhdessä? Tai menet sinne rannalle, missä on vähemmän ihmisiä? Tai johonkin kauemmas kotoasi, niin voit ajatella, ettet tunne niitä ihmisiä, eikä sinun tarvitse nähdä niitä enää uudestaan?
Kokeile kiinnittää huomiota itsesi ulkopuolelle (mitä näet, haistat, kuulet, tunnet). Siis sen sijaan, että tarkkailet itseäsi ja mietit miltä näytät jne.