Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän mun erästä kaveria riivaa?

Vierailija
15.07.2025 |

Mun kaveri on aivan kaikesta jotenkin kateellinen. Tai siis mulla on semmoinen fiilis.

Jos oon jossain työpaikassa, kaverilla alkaa kauhea ininä "Mäkin haluun sinne Pentin Puupajaan". Osaan samoista työpaikoista on myöhemmin hakenut ja päässytkin. Seuraa instagramissa jokaista storyä, mutta ei kommentoi mihkään. Jos teen jonkun toisen ystävän kanssa jotain kaveri ei ikinä reagoi näihin postauksiin mitenkään.

Olen myös nähnyt kuinka hän aina alkaa seuraamaan jokaikistä fb sivua, instagram-tiliä mitä minä seuraan. Oikeastaan aika sitä mukaa, kun itsekin olen alkanut ensin seuraamaan näitä. Jos ostan jonkun vaatteen tai kosmetiikkatuotteen, kaveri pistää heti kyselyä: "Mistä?"

Jos mulla on ollut joku uusi miestuttavuus esim. että ollaan vaan aluksi kaverimielessä tutustuttu eikä jutusta tullut mitään sen enempää, kaveri näyttää meidät nähdessään aika nyrpeää naamaa. Enkä siis haali mitään miehiä. Lähinnä mulla on miehiä vain lapsuudenkavereina, ja näistäkin kaveri kysyy "Eksä oo mihkä noista ihastunut/kiinnostunu"

Olen koittanut kaveria pyytää moneen asiaan mukaan, mutta kommentoi aina, että ei kerkeä tai vastaa viiveellä. Eli kyse ei ole siitä, että en haluaisi tyyppiä mihkään mukaan. En siis tiedä onko tämä kateellisuutta, mutta jotenkin semmoset vibet tulee. Kaveri on myös mua muutaman vuoden vanhempi ja ei olle mitään parikymppisiä teinejä, joten mitään epävarmuutta tämän ei pitäisi olla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset "ystävät" on pelottavia, syövät toisen menestyksen ja identiteetin ja menestyvät.

Vierailija
22/22 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi pelottava tapaus. Tämä on myös mua vanhempi eli ei pitäisi olla mitään, että ihailee vanhempaa ihmistä. Harmittaa, että joku näinkin vanhana noin epävarma itsestään. Kuitenkin haluaa pitää minut etäällä, jotta voi seurata tekemisiäni.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme