Mikä oli viimeinen niitti mikä aiheutti eron?
Mitä tapahtui juuri ennen kuin erositte parisuhteesta? Miksi tilanne eskaloitui?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta on ihan järkevä paljastaa muillekin. Emme ole enää 1950-luvulla vaan nyt on vuosi 2025!
Narsistinen ihminen haluaa piilotella lähisuhdeväkivaltaansa muilta.
Ei kestä ympäristön aiheellista halveksuntaa teoistaan. Koska se laittaa hänet peilin eteen mitä tuollainen on oikeasti.
Siksi haluaa aina pitää asiat salassa.
Varmaan haluaa piilotella naisvihaansa.
Ex-vaimon10 kuukauden mykkäkoulu.
Mies sanoi puskista, kesken arkisten puuhien, että ei rakasta minua ja haluaa avioeron.
Lähti heti salarakkaan luo. Sinne vetäistiin 17 vuoden avioliitto vessanpöntöstä alas, keskustelematta asiasta. Ei keskusteltu silloin eikä sen jälkeenkään, koska mies ei halunnut.
En edes tiennyt toisesta naisesta. Mies täytti toimeliaana myös itse molempien vaiheiden avioerohakemukset, itselleni ne tipahti postiluukusta tiedoksi.
Eli koskaan et voi tietää, kenen kanssa jaat vuoteesi ja kuka vetää maton jalkojesi alta.
MIes äänesti persuja. Onneksi sentään kirjoitti lappuun lisäksi oman nimensä niin ääni hylättiin.
Tiedän siitä kun olin vaalitoimitsijana ja laskin äänet. Tunnistin käsialasta ja nimmarikin oli tuttu.
Mies suostui pariterapiaan, kun sanoin että muuten ero on varma. Siellä sitten kertoi terapeutille, että ei olisi muuten tullut, mutta halusi nähdä ilmeeni kun ilmestyykin paikalle! Sen jälkeen ei sitten enää ilmestynyt, joten sanoista tekoihin.
Kun selvisi että nainen raivopäissään myös pahoinpitelee lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi puskista, kesken arkisten puuhien, että ei rakasta minua ja haluaa avioeron.
Lähti heti salarakkaan luo. Sinne vetäistiin 17 vuoden avioliitto vessanpöntöstä alas, keskustelematta asiasta. Ei keskusteltu silloin eikä sen jälkeenkään, koska mies ei halunnut.
En edes tiennyt toisesta naisesta. Mies täytti toimeliaana myös itse molempien vaiheiden avioerohakemukset, itselleni ne tipahti postiluukusta tiedoksi.
Eli koskaan et voi tietää, kenen kanssa jaat vuoteesi ja kuka vetää maton jalkojesi alta.
Mikä ongelma? Miehesi ei ollut kanssasi onnellinen ja lähti hakemaan onneaan muualta
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen pukeutuneena naisten vaatteisiin ja ottaen toiselta mieheltä takaluukkuun.
Lähdin samantien kesäpolulle.
Mikset mennyt mukaan? Siihen väliin, vaikkapa. Teillä saattaisi olla nyt hieno, nykyaikainen symbioosi kolmestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta on ihan järkevä paljastaa muillekin. Emme ole enää 1950-luvulla vaan nyt on vuosi 2025!
Narsistinen ihminen haluaa piilotella lähisuhdeväkivaltaansa muilta.
Ei kestä ympäristön aiheellista halveksuntaa teoistaan. Koska se laittaa hänet peilin eteen mitä tuollainen on oikeasti.
Siksi haluaa aina pitää asiat salassa.
Varmaan haluaa piilotella naisvihaansa.
Meillä taas piti piilotella naisen raivoamista.
No ero tuli kai siitä kun muuttui vuosien aikana välit vaa kqvetilliseksi. Läheisyys loppui. No lopullinen ero tuli tai erikeeseen muutto ero päätöksen jälkee. Toisen piti etsiä kämppää mut meinas jäädä loisimaan vaan mun nurkkiin. Sit mustasukkainen käytös ilman syytä johti siihen että sanoin että nyt riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden avioliitto ja lapsiperhe.
Mies oli jo aiemmin jäänyt kiinni yhden yön suhteista, mutta sitten selvisi todella pitkä salasuhde. Ilmoitin asiasta hänen lähisuvulle. Mies ei olisi halunnut, että sukunsa saa tietoon tämän vaan olisi halunnut säilyttää kasvonsa ja siksi kävi kiinni minuun lasten edessä ja lapset joutuivat näkemään kuinka isä pahoinpiteli äidin. Lapset saivat soitettua poliisin.
Jälkikäteen mies ilmoitti, että perhe kanssani ei antanut mitään ja että ei halua viettää aikaa minun ja lasten kanssa. Eikö olisi voinut vain pakata kamansa ja lähteä sivistyneesti?!
En todellakaan ole missään tekemisissä exän kanssa. Hän on perustanut salasuhdenaisen kanssa uusperheen eli toimii isäpuolena toisen miehen lapsille. Meidän lapset ei kiinnosta - voiko joku kertoa miksi kukaan mies toimii näin?
Erottiin siis eikä paluuta ollu
P a s k a exä, mutta ei sekään oo aikuisen ihmisen toimintaa, että osallistutaan puolison suku eroon. Aikuiset Ihmiset hoitaa nuo asiat ihan keskenään.
Mitä varten petetyn pitäisi erikseen suojella pettäjää salaamalla tämän toiminta? Pettäjä on ihan itse aiheuttanut koko tilanteen, ei hänen toimintaansa tarvitse kenenkään muun hyssytellä ja salailla ja paapoa, kaikkein vähiten petetyn.
Mies 1: Pahoinpitely, joka lajin väkivalta, aiheeton mustasukkaisuus
Mies 2: Uskottomuus, kylmyys, patalaiskuus
Mies 3: Impotenssi, itsekkyys, paljastui kaappihomoksi (ei edes bi)
Jotenkin ei enää kiinnosta parisuhteet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo aiemmin jäänyt kiinni yhden yön suhteista, mutta sitten selvisi todella pitkä salasuhde. Ilmoitin asiasta hänen lähisuvulle. Mies ei olisi halunnut, että sukunsa saa tietoon tämän vaan olisi halunnut säilyttää kasvonsa ja siksi kävi kiinni minuun lasten edessä ja lapset joutuivat näkemään kuinka isä pahoinpiteli äidin. Lapset saivat soitettua poliisin.
Jälkikäteen mies ilmoitti, että perhe kanssani ei antanut mitään ja että ei halua viettää aikaa minun ja lasten kanssa. Eikö olisi voinut vain pakata kamansa ja lähteä sivistyneesti?!
En todellakaan ole missään tekemisissä exän kanssa. Hän on perustanut salasuhdenaisen kanssa uusperheen eli toimii isäpuolena toisen miehen lapsille. Meidän lapset ei kiinnosta - voiko joku kertoa miksi kukaan mies toim
EI tarvitse peitellä mutta tekopyhää tuon jutun kirjoittajalta odottaa sen sivistyneempää käytöstä mieheltäkään. Väkivalta on väärin se on selvää mutta yhtä selvää on se että pelkästä kostonhimosta halusi kertoa miehen suvulle asiasta. Ymmärrettävää mutta ei sivistynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Miehesi ei ollut kanssasi onnellinen ja lähti hakemaan onneaan muualta
Ei se katsos toimi noinpäin. Mies jos tuon tekee hän on itsekäs sikapossu ja nainen on rohkea kun uskaltaa jahdata unelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole missään tekemisissä exän kanssa. Hän on perustanut salasuhdenaisen kanssa uusperheen eli toimii isäpuolena toisen miehen lapsille. Meidän lapset ei kiinnosta - voiko joku kertoa miksi kukaan mies toim
Samaa mieltä, ei tarvitse muiden spekuloida, kun sanoo suoraan miten juttu meni.
"Vierailija kirjoitti:
P a s k a exä, mutta ei sekään oo aikuisen ihmisen toimintaa, että osallistutaan puolison suku eroon. Aikuiset Ihmiset hoitaa nuo asiat ihan keskenään.
Mitä varten petetyn pitäisi erikseen suojella pettäjää salaamalla tämän toiminta? Pettäjä on ihan itse aiheuttanut koko tilanteen, ei hänen toimintaansa tarvitse kenenkään muun hyssytellä ja salailla ja paapoa, kaikkein vähiten petetyn."
Kuulostaa kovasti, että tässä kostonhimossa sinulla on jokin persoonallisuushäiriö BDP? Tai riippuu tietysti kauanko tuota kostamista kesti.
Ei tuollainen kostaminen ole terveen ihmisen merkki.
Mies otti eron, kun minä halusin muuttaa pienen matkan päähän talostamme, että saan nukuttua. Hänen aikuinen poikansa oli muuttanut ties monennenko kerran takaisin kotiin, valvoi ja möykkäsi yöt, nukkui päivät, sotki kuin sika eikä osallistunut mihinkään kotihommiin.
Mies ei osannut laittaa tälle mitään rajoja eikä myöskään ymmärtänyt, miksi minä työssäkäyvänä ihmisenä aloin voida huonosti tuossa perhemallissa. Miehen mielestä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ero, jos haluan muuttaa.