Miksi about kaikki sanovat käyttävänsä ikäistään nuoremmalta?
Jos kaikki näyttävät ikäistään nuoremmalta, niin ihmisillähän on sitten vääristynyt kuva siitä, miltä minkäkin ikäinen näyttää.
Kommentit (60)
Ja mitä nuoremmalta luulee näyttävänsä, sen nolompi.
Siksi koska ihmisillä on vääristynyt kuva itsestään peilissä. Moni 55v mies näkee peilikuvassa 35v version itsestään. 50v nainen näkee itsensä vieläkin 40v:nä.
Itseäni tuo ärsyyttää kun haluaisin vain näyttää ikäiseltäni mutta aina tytötellään
Osa voi näyttää jos on todella poikkeuksellinen geeniperimä, esim. Tom Cruise oli Vanilla Sky:n kuvauksissa 40 mutta näytti kyllä ihan joltain lukiolaiselta.
Mutta tuo on 0,001% poikkeus. Valtaosa ei ole tuollaisia poikkeuksia vaan huomaa heti että se keski-ikäinen on harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni tuo ärsyyttää kun haluaisin vain näyttää ikäiseltäni mutta aina tytötellään
Minkä ikäinen olet?
Totuus paljastuu kun joku muu on ottanut kuvan tai videon. Se peilikuva näyttääkin ihan erilaiselta
Onhan näitä jotka näyttää. Mutta aika poikkeustapauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
pian 34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
pian 34v
Ja siis mielestäni näytän ikäiseltäni mutta ihmiset aina tytöttelee.
Jos pyydetään arvaamaan ikää, niin henkilöstä riippuen arvioin 5-10 vuotta alakanttiin ihan vaan kohteliaisuudesta.
Minä en kuvittele näyttäväni nuoremmalta. Päinvastoin, runsas painonpudotus sai minut näyttämään mummolta. Pyöreämpänä näytin ikäiseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydetään arvaamaan ikää, niin henkilöstä riippuen arvioin 5-10 vuotta alakanttiin ihan vaan kohteliaisuudesta.
Eli vanha ihminen nähdään rumiluksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
pian 34v
Ja siis mielestäni näytän ikäiseltäni mutta ihmiset aina tytöttelee.
Ikäisesikökin?
Olen 39v mies ja alkossa sekä marketeissa kysyvät aina henkkaria.
Näin just 33v luokkakaverini ja kyl se ois voinut 19-v tytöstä mennä. On aina ollut sellainen pieni ja lapsenkasvoinen.
Mun mies hokee mulle tuota jatkuvasti. Pöljä tai sitte sillä on huono näkö. Ei tunnu mukavalta.
*näyttävänsä