Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava ja pelottava naapuri :(((

Vierailija
30.03.2007 |

Olen yh ja asun lasteni kanssa. Samassa talossa asuu eronnut mies, joka on jokseenkin alkoon menevä ja taitaa myös huumeita käyttää. Mulla inhottaa kun kielloistani huolimatta lapseni ovat tuon miehen kanssa tekemisissä, siis mies pyytää niitä pesemään autoaan tai luokseen kylään tms epämääräistä. En tykkää yhtään ja olen kieltänyt menemästä mutta .. Justiinsa tällä viikolla 5v poikani oli sen miehen luona. Katosi vain yhtäkkiä pihalta ja lähetin 11v tyttöni kysymään sieltä että onko lapseni siellä. Mies valehteli että ei ole!!!! Vasta toisella kerralla kun käytiin kysymässä, hän sanoi että on paikalla. Pidin siitä sitten puhuttelun pojalleni ettei ikinä koskaan milloinkaan enää saa mennä sinne eikä puhua tuolle miehelle tms.

Ja arvatkaa vain oliko tuo mies just äsken mun oven takan tilittämässä teoksiaan. Oli kuulema menny " sokkiin kun tullaan kuulustelemaan" ja siksi oli valehdellu tyttärelleni. Voihan v***u!! Muutenkin on inhottava mua kohtaan, semmonen lipevä ja niljakas, äskenkin heitti muka vitsinä tilityksensä perään että anna suukko.

Mua ahdistaa asua tässä. Pelkään että jos se saa päähänsä jotain..änkeää yöllä tänne tms (meillä ulko-ovena heppoinen lasiovi.. siinä kyllä turvaketju mutta se nyt ei pitele ketään). Onneksi on koira joka nostaa metelin jos joku tulee sisään. Ja pelottaa että se on joku pedofiili tms. Että se tekee jotain mun lapsille. Kun se tuossa ovella äsken vähän väliä ramppas, niin sanoi myöskin sen että tuo mun 5v on " tosi raivostuttava eikä hän kestä sitä" jne.

Mitä mä voin tehdä?? Olen etsiny asuntoa ikuisuuden että pääsisin pois tästä mutta opiskelevalle yh:_lle ei kukaan halua asuntoa vuokrata :((

Inhottaa, pelottaa ,ahdistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän opiskeleva yh:kin saa asunnon vuokrattua, ainakin meilläpäin opiskelijat ovat hyvin toivottuja vuokralaisia.

Vierailija
2/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan oikeasti en ymmärrä miksi. Oman logiikkani mukaan yh on erityisen luotettava vuokralainen, pitäähän sen huolehtia lapsilleen koti. Ja varsinkin opiskeleva yh, eikö se ole sen merkki että huolehtii asioistaan ja tekee jotain eikä makoile sohvalla 24/7? Vuoden olen yrittäny asuntoa hakea, mut ei nappaa. Kunnalla ei ole tarjota kuin kaksioita, ja nekin levottomissa kerrostaloissa (asun pikkupaikkakunnalla).

Tämä on niin kamalaa että melkein itkettää :(((

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähetät 11-vuotiaan tyttäresi kyselemään pojan perään?

Vierailija
4/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen miehen asuntoon..

Vierailija
5/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää viisivuotiasta poikaa kyläilemään. Ilmoita lastensuojeluun, että naapurinne yrittää lähestyä lapsiasi ilman lupaasi ja kielloistasi huolimatta. Eiköhän ala asuntoa järjestyä jostain muualta.

Vierailija
6/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näytä pelkoasi sille. Tuollaiset vellihousut elävät toisien pelolla. Katso sitä silmiin ja sano että alkaa nahka tummumaan jos vielä on tekemisissä lapsiisi. Valista lapsiasi " pahoista" ihmisistä, että eivät luota sokeasti naapurinsetiin.

Ja voisit kokeilla ottaa yhteyttä sosiaalitoimeen. Sanot että jos eivät järjestä uutta asuntoa, ja jos jotakin tulee tapahtumaan, niin siitä tulee iso numero. Kenenkään ihmisen ei tulisi kokea turvattomuutta omassa kotonaan.

Vierailija
7/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aikuinen ei pyydä/houkuttele lasta kylään ilman vanhemman lupaa ja vielä valehtele asiasta!!!

Älä missään tapauksessa enää anna lastesi olla tyypin lähellä,kehottaisin myös ottamaan yhteyttä lastensuojeluun tms ja kysyä miten voisit toimia.