Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi vuosien takainen ex pyörii mielessä (ei todellakaan ole mitään tunteita)

Vierailija
15.07.2025 |

En muista mistä aikoinaan riitelimme, mutta hän häipyi eikä tullut takaisin. Ikinä, siis ikinä emme puhuneet läpi yhtään mitään. Muistan kun exä itki pöydän ääressä. Kaikkea en halua tänne selittää, triggeröisin vain itseäni turhaan. Nykyään hänellä on pari ällöttävää kakaraa ja ruma vaimo. Minä en tosiaankaan haaveile mistään kakaraperhe-elämästä, en nyt enkä usko että ikinä tulen haaveilemaankaan. Avioliitosta en ole myöskään ikinä haaveillut, mutta voisi se ehkä olla kiva askel jonkun erityisen kanssa. Jos en ikinä päädy naimisiin, en satavarmasti tule asiaa itkemään. Eli tässä ei ole kyseessä mikään ihme itkeminen (en edes itke) siitä, että eksällä on kakaroita ja on mennyt naimisiin, vaan pointtina on se, että katkeroiduin siitä miten hän ei vaivautunut keskustelemaan mitään läpi. Minulla on ollut pari muutakin tällaista eksää, jotka ovat vain kylmästi häipyneet elämästäni ikinä puhumatta mitään läpi. Toki tätä on edeltänyt minun eropuheeni riidan aikana. En olisi voinut olla onnellinen yhdenkään eksäni kanssa, mutta se mitä en voi sietää on kaiken jättäminen ilmaan roikkumaan. 

MIKSI jotkut toimivat niin?

Jotenkin minua ällöttää ajatella, että silloin meidän aikanamme en voinut kuvitellakaan, että silloinen kultani (haha yök) olisi jonain päivänä kahden kakaran isukki ja naimisissa. Jotenkin sitä vain sulkee tuollaiset ajatukset täysin pois suhteen aikana, ei sellaisia osaa eikä halua ajatella. 

Ps. Älkää alkako inttämään, että minulla on jotain tunteita. Katkeruutta, joo, mitään romanttista ei missään nimessä. Minulla on ihan toinen eksä mielessä ja kokonaan uusi tyyppi. Vuosien varrella ollut miljoona muutakin. Olen vain katkeroitunut tuolle k*simulkulle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ex on sellainen, joka jakaa suunnilleen kaiken someen. Satunpahan vain tietämään, että hän ei todellakaan ollut onnellinen omassa elämässään silloin, ja satunpa tietämään, että hyvin suurella todennäköisyydellä kyseinen asia ei ole muuttunut miksikään vuosien varrella. En jaksa siitä nyt sen enempää. Pointtina on se, että hän esittää somessa niin yltiöiloista, vaikka on oikeasti aivan kaikkea muuta (ihmisen perusluonne ei muutu.)

Vierailija
2/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se onnellinen kun pääsi susta eroon?

Vierailija
5/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko itsetutkiskelun paikka?

Vierailija
6/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se onnellinen kun pääsi susta eroon?

Miksi olisi? :D 

Vierailija
7/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen somefeikkaaja oli meidän aikanamme :) Minulle näytti nyrpeää naamaa vaikka kuinka yritin auttaa ja tukea, mutta somessa oli niin olevinaan.

Vierailija
8/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlainen somefeikkaaja oli meidän aikanamme :) Minulle näytti nyrpeää naamaa vaikka kuinka yritin auttaa ja tukea, mutta somessa oli niin olevinaan.

Täähän se monesti on että eniten parisuhdettaan somessa hehkuttaa ne, kenellä oikeasti menee huonoimmin. Exälläni sekä hänen puolisollaan on molemmilla esim. fb-profiilikuvana kuva jossa ovat he molemmat. Minä ja puolisoni, ei tulisi kummallekaan mieleenkään laittaa pariposeerausta kuvaksi. 

Vierailija
9/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se monesti on että eniten parisuhdettaan somessa hehkuttaa ne, kenellä oikeasti menee huonoimmin. Exälläni sekä hänen puolisollaan on molemmilla esim. fb-profiilikuvana kuva jossa ovat he molemmat. Minä ja puolisoni, ei tulisi kummallekaan mieleenkään laittaa pariposeerausta kuvaksi. 

Niinpä. Ja kyseessä oli hänen henkilökohtaiset ongelmansa, joissa minä yritin parhaani mukaan olla henkisenä tukena, mutta hän ei tuntunut arvostavan sitä. Minä väsyin hyvin nopeasti siihen jatkuvaan synkistelyyn ja siksi tuli riitoja. En muista mistä tarkalleen silloin ennen eroa riitelimme, mutta tiedän ja muistan, että olin väsynyt siihen jatkuvaan totisuuteen. Mikään ei häntä piristänyt. Minä olen aina ollut sellainen, että yritän konkreettisesti ratkoa ongelmat, selvittää ja uskoa parempaan. Hän ei tuntunut tekevän mitään millekään, kunhan vain murjotti jatkuvasti. 

Vierailija
10/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja kyseessä oli hänen henkilökohtaiset ongelmansa, joissa minä yritin parhaani mukaan olla henkisenä tukena, mutta hän ei tuntunut arvostavan sitä. Minä väsyin hyvin nopeasti siihen jatkuvaan synkistelyyn ja siksi tuli riitoja. En muista mistä tarkalleen silloin ennen eroa riitelimme, mutta tiedän ja muistan, että olin väsynyt siihen jatkuvaan toti

Minunkin exäni etsi syyllisiä itsensä ulkopuolelta. Hän piti muutenkin itseään muita parempana, ei pelkästään minua, vaan kaikkia ihmisiä parempana. Ylimielinen tyyppi. Vaikka olenkin naimisissa uuden miehen kanssa, exä pyörii silti mielessäni eikä tuo mitään positiivisia fiiliksiä.

Vierailija
11/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun muija lemppaa ukon pihalle ei jäädä exän sotkuja selvittämään vaan todellakin häivytään ikiajoiksi. Aina löytyy parempi kuin entinen. Tää on ihan perusjuttuja. 

Vierailija
12/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun muija lemppaa ukon pihalle ei jäädä exän sotkuja selvittämään vaan todellakin häivytään ikiajoiksi. Aina löytyy parempi kuin entinen. Tää on ihan perusjuttuja. 

Öööö. Liittyy tähän millä tavalla?

Vierailija
13/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aapeen aloitukseen. Olisi pitäny jäädä vatvomaan eroa.

"Minulla on ollut pari muutakin tällaista eksää, jotka ovat vain kylmästi häipyneet elämästäni ikinä puhumatta mitään läpi. Toki tätä on edeltänyt minun eropuheeni riidan aikana. En olisi voinut olla onnellinen yhdenkään eksäni kanssa, mutta se mitä en voi sietää on kaiken jättäminen ilmaan roikkumaan. 

MIKSI jotkut toimivat niin?"

Vierailija
14/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aapeen aloitukseen. Olisi pitäny jäädä vatvomaan eroa.

"Minulla on ollut pari muutakin tällaista eksää, jotka ovat vain kylmästi häipyneet elämästäni ikinä puhumatta mitään läpi. Toki tätä on edeltänyt minun eropuheeni riidan aikana. En olisi voinut olla onnellinen yhdenkään eksäni kanssa, mutta se mitä en voi sietää on kaiken jättäminen ilmaan roikkumaan. 

MIKSI jotkut toimivat niin?"

Sinun ei tarvitse kirjoittaa minusta kolmannessa persoonassa. 

Joo, tykkään että asiat puhutaan halki, mitä sitten??

Vierailija
15/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää, mitä sitten?

Vierailija
16/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy erilainen kuin entinen. Ei todellakaan välttämättä parempi.

Vierailija
17/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tuohon mieheen on päättynyt sinulla. Päästä irti. Miksi edes seuraat hänen somea? Eikö olisi parempi vain unohtaa tyyppi. Suhteenne loppui. Et saa tietää syitä, jos toinen ei halua puhua. Keskity omaan elämään ja mieti mitä tavoittelet elämältä. Työskentele sen eteen.

Vierailija
18/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy erilainen kuin entinen. Ei todellakaan välttämättä parempi.

Pitää laittaa kriteerit riittävän ylös ja tutustua paremmin niin löytyy. Ikinä en oo vaihtanu huonompaan. Aina oppii edellisistä suhteista mitä nimenomaan EI HALUA. Vaihtoja ei tosin oo ollu ku kaksi.