Jättäisitkö miehen, josset saisi 3 kk- ilman mitään syytä
Olen ollut nyt 3 kk ilman. Miestä ei huvita. Läheisyyttäkään ei ole muutoin ollut neljään vuoteen.
Eroaisitko tässä tilanteessa?
Kommentit (10)
Tuo suhde taitaa olla tiensä päässä nyt. Mun suhteessa oli samaa tosin sexiä oli kuitenkin jotai 1 krt kk loppuaikoina. Muuten oli kaveri pohjalla. 3 vuotta siinä meni. Se vaikutti kun toinen oli osan viikosta pois. Lopun aikaa vaa paljo riitelyä.
Oletko naimisissa?
En jättäisi, meidän suhteessa on paljon muutakin tärkeää kuin vain seksi.
Mitä kolme? Konekivääriä? Kirkonkylää?
Joo ei tuollaiseen kannata jäädä tuhlaamaan parhaita vuosiaan
Saisi mitä?
Kuulostaa seksuaalisen hyväksikäytön suhteelta jos se päättyy siihen ettei toinen tarjoile elintään sinulle. Ehkä tosiaan eroaisin ja miettisin parisuhdemotiiveja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuollaiseen kannata jäädä tuhlaamaan parhaita vuosiaan
Parhaita vuosiaan? Mistä sä sen tiedät?😂
Riippuu ihmisestä. Olin suhteessa missä sillä kiristettiin ja saatiin tahallaan olo huonoksi sillä mutta puuhattiin muiden kanssa , ja suhteessa missä toinen ei vain enään pystynyt. Ekassa suhteessa jättäisin nykyään. Itsekin olen lopettanut kerran muutamaksi kuukaudeksi kun mies oli jatkuvasti nälvivä ja haukkui niin alkoi ahdistamaan eikä tehnyt mieli läheisyyttä kun loukkasi niin pahasti jatkuvasti.
No onko suhteessa henkistä läheisyyttä, yhteistä aikaa, toimiiko arki... ei suhde ole pelkkää seksiä. Mutta pidemmän päälle se ei toimi ilman.
Jos ei mitään syytä eikä mitään selitystä toiminnalleen tarjoa niin ehdottomasti eroaisin.