Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalaisen komea nuori mies

Vierailija
15.07.2025 |

Sellaisen näin tänään kaupungilla. Musta paksu taipuisa tukka, isot silmät, korkeat poskipäät, jykevä leuka, timmi kroppa, ihanat pakarat tiukoissa housuissa, tyylikäs kaluspaita, kaikki viimeisen päälle. Aivan ihastuttava nuori mies. Halusin vain jakaa tämän teille kaikille. Lisää näitä katukuvaan! T. Pirkko 63 v.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tauolla.

Aloituksia en

ylipäätään tee

koskaan.

Minun tapauksessani

kahvikutsu on tullut

nuoremmalta

minulle, ei koskaan

toisinpäin.👋

Vierailija
62/65 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian komean miehen kimpussa on kaikki munahaukat. En ottaisi itselleni sellaista, mutta kelpaa silmäkarkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tosi hyvännäköinen, itsevarma ja hyväryhtinen 26v. Puolisalaa nautin, kun huomaan joidenkin naisten päiden kääntyvän, ja sitten se epäusko, kun kuljemme yhdessä, minä kun en ole minkään näköinen ja 37v.

Meillä sama mutta sukupuolet toisin päin ja saman ikäisiä.

Vierailija
64/65 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nämä nuoret miehet (ap)kirjoittelevat tänne päiväuniaan. Miten säälittäviä ovatkaan nykyajan nuoret miehet, ainoa huvi kirjoitella Vauva-sivuille aivopierujaan. Etsikä nyt jotain harrastuksia, viina, autot ja naiset oli ennen vanhaan.

P.s. Kukaan yli kuusikymppinen ei  kirjoittele tuollaisia mihinkään, niin hullua ei ole.

Vierailija
65/65 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nuori mies on nykyään naismainen androgyyni jonka perse on leveämpi kuin hartiat. Kertakaikkiaan surkeita tapauksia. Suurin osa vieläpä mielenterveysongelmista kärsiviä, kuten aloittaja.