Jumalaisen komea nuori mies
Sellaisen näin tänään kaupungilla. Musta paksu taipuisa tukka, isot silmät, korkeat poskipäät, jykevä leuka, timmi kroppa, ihanat pakarat tiukoissa housuissa, tyylikäs kaluspaita, kaikki viimeisen päälle. Aivan ihastuttava nuori mies. Halusin vain jakaa tämän teille kaikille. Lisää näitä katukuvaan! T. Pirkko 63 v.
Kommentit (65)
Liian komean miehen kimpussa on kaikki munahaukat. En ottaisi itselleni sellaista, mutta kelpaa silmäkarkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tosi hyvännäköinen, itsevarma ja hyväryhtinen 26v. Puolisalaa nautin, kun huomaan joidenkin naisten päiden kääntyvän, ja sitten se epäusko, kun kuljemme yhdessä, minä kun en ole minkään näköinen ja 37v.
Meillä sama mutta sukupuolet toisin päin ja saman ikäisiä.
Taas nämä nuoret miehet (ap)kirjoittelevat tänne päiväuniaan. Miten säälittäviä ovatkaan nykyajan nuoret miehet, ainoa huvi kirjoitella Vauva-sivuille aivopierujaan. Etsikä nyt jotain harrastuksia, viina, autot ja naiset oli ennen vanhaan.
P.s. Kukaan yli kuusikymppinen ei kirjoittele tuollaisia mihinkään, niin hullua ei ole.
Suomalainen nuori mies on nykyään naismainen androgyyni jonka perse on leveämpi kuin hartiat. Kertakaikkiaan surkeita tapauksia. Suurin osa vieläpä mielenterveysongelmista kärsiviä, kuten aloittaja.
Olen tauolla.
Aloituksia en
ylipäätään tee
koskaan.
Minun tapauksessani
kahvikutsu on tullut
nuoremmalta
minulle, ei koskaan
toisinpäin.👋