Jumalaisen komea nuori mies
Sellaisen näin tänään kaupungilla. Musta paksu taipuisa tukka, isot silmät, korkeat poskipäät, jykevä leuka, timmi kroppa, ihanat pakarat tiukoissa housuissa, tyylikäs kaluspaita, kaikki viimeisen päälle. Aivan ihastuttava nuori mies. Halusin vain jakaa tämän teille kaikille. Lisää näitä katukuvaan! T. Pirkko 63 v.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta musta on paras.
N50
Ymmärrän. Kyllähän niiden fysiikka on aika ylivoimainen.
Kun satamassa on isommat laivat seilanneet, niin pikku paatti ei tunnu missään.
Se on juuri näin! Ja isot paatit kaipaa isoille selille seilaamaan, joten tarpeet kohtaavat ihanalla tavalla 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän niinkuin tuo ap:n mainitsema, paitsi että vaalea, puoliksi kalju, silmälasit 52v, hiukan ylipainoinen ja pukeudun virttyneisiin verkkareihin. Mutta siis periaatteessas sama asia.
Ja käyt pilkkopimeässä ihan kolmekymppisestä. Huom, täydellisessä pimeydessä. On ihan liikaa mainosteltu seksiä päivänvalossa, kyllä se kannattaa tehdä pilkkopimeässä ja hiljaa, jotta voi kuvitella sen rupsahtaneen kumppaninsa ja rupsahtaneen itsensäkin tilalle vaikka jonkun nuoren Jason Momoan ja ööö en tiedä ketä nää luuserimiehet täällä kuolaa.
Exällä oli niin iso kaljamaha, että voitiin yhtyä vain takaapäin ja sitä me sitten tehtiinkin kolme kertaa päivässä. Parasta tässä oli, että hän näki koko ajan sen mistä eniten tykkäsi ja mun ei tarvinnut katsella häntä ollenkaan, joten mähän oon siis ollut coituksessa kaikkien maailman komeiden miesten kanssa mielikuvituksessani. Ei kaljua, parrakasta ristiinrastiinryppyistä 50-vuotiasta tupakoitsijaa viitsisi katsellakaan.
Eikä hänellä varmaan olisi edes seissyt ilman huippu-urheilutaustaa. Vahva sydänlihas ja aikoinaan hankittu hyvä verenkierto lihaksissa auttaa paljon. Sillä määrällä tupakkaa, kaljaa ja vatsaläskiä moni on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta musta on paras.
N50
Se on juuri näin! Ja isot paatit kaipaa isoille selille seilaamaan, joten tarpeet kohtaavat ihanalla tavalla 🥰.
Lentokonehangaarissa on ihan turha heilutella mitään patonkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta musta on paras.
N50
Lentokonehangaarissa on ihan turha heilutella mitään patonkia!
Sanopa muuta! Siksi on hyvä, että etenkin nuoret miehet pukeutuvat tyköistuviin housuihin. Näkee heti potentiaalin.
Vierailija kirjoitti:
Helteet saisi kyllä jatkua. Mieskomeuden määrä vain lisääntyy, kun nuoret miehet vähentävät vaatetusta. Siis ne timmit. Nams!
Kyllä se aika vähiin jää, olin eräällä palstalla ja vastaan ei tullut yhtään, jonka kanssa voisi edes kahvitella.
Ja kiva kun kaupan kassoina on nykyǎän myös hyvännäköisiä nuoria miehiä. Kyllä siellä usein katseet kohtaavat ja selvääflirttiä ja kiinnostusta on ilmassa, kun tällainen kokenut nainen laittaa kondomit liukuhihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on parhaimmillaan nuorena, vähissä vaatteissa, normipainoisena.
Ovatko nuoret aikuiset aina olleet näin kauniita, vai näenkö heidät oman ikääntymiseni takia nykyään eri tavalla?
Eilen kävelin Helsiginssä espalla, ja vastaan tuli toinen toistaan komeampia miehiä ja kauniimpia naisia. Oma ulkonäköni on niin surkea, että tuli jo sellainen fiilis että kuulunko minä edes samaan ihmisrotuun näiden kanssa :D
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa muutkin naiset näkemistänne kuumista nuorista miehistä!
En ole älyltäni palstaincelien tasolla, joten en kerro.
Älä ole tosikko. Nuoresta mieskomeudesta nauttiminen on ihan ok ja ilmaista huvia.
Ei ole ok. Eivät miehetkään saa katsoa naisia.
Sanoo kuka?
Katsoa saa kunhan ei mulkoile kuola valuen. Sulla jää mulkoilu päälle ja suu auki, joten... muistutat sonnia, joka toljottaa kaukaisuuteen tajuamatta mitään ja päästää kohta paskat häntänsä alta.
Imartelevaa, että pidät minua kunnon sonnina.
Hienoa, että kypsät naiset yhä enemmän tunnnistavat nuorten miesten komeuden ja potentiaalin myös sänkykumppaneina. Liian kauan meille syötettiin mielikuvaa, että vanhemmat miehet on muka meille sopivia. Nyt jo ihan naurattaa tuo soopa - miksi olisivat? Ei naisenkaan suu ole tuohesta tehty ja nuoruus nyt vaan on viehättävää, vitaalista ja seksikästä.
🤷
Kyllä joskus näkee todella hyvännäköisiä nuoria miehiä vähissä vaatteissa, siis näin kesäaikaan. Toki sellaisia vilkaisen, mutta pidän huolen, että vilkaisuun se jääkin. Omasta (nuoruus)kokemuksesta tiedän, että mikään ei ole ällöttävämpää, kuin että vanhempasi ikäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja "kuolaa" perääsi, kun itse olet teini/nuori aikuinen...
Kyllä musta on ihanaa katsoa näitä nuoria miehiä, kun nillä on niin seksikkäät käsivarret ja peppu ja muutenkin ovat timmejä poikia. Ja kyllä nämä nuoret miehet ihan itse altistavat itsensä naisten katseille, kun kulkevat tällä tavalla k****ä housuissa heiluen kaupungilla. Tottakai sitä k****ä ja peppua katsoo perään, sehän on ihan luonnollista. Ihan niiden oma syy jos joku viheltää, vähän puristaa tai lähtee seuraamaan. Eikä se ketään haittaa jos joku vanhempi nainen vähän puristaa peppulista, ei se siitä kulu, heh heh. Itse ne sitä haluavat kumminkin. Siksihän ne siellä kävelee.
niiden pitäisi olla vaan iloisia kun joku vanhempi nainen katsoo perää ja puristaa, ja saavat vielä huomiota. Kohta ne on vanhoja. Ei kukaan nainen niitä halua enää sitten kun ovat yli kolmenkympin, saaneet pari lasta, kulahtaneet eivätkä enää ole timmejä niinku nuorempana.
T: Irma 64v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta on ihanaa katsoa näitä nuoria miehiä, kun nillä on niin seksikkäät käsivarret ja peppu ja muutenkin ovat timmejä poikia. Ja kyllä nämä nuoret miehet ihan itse altistavat itsensä naisten katseille, kun kulkevat tällä tavalla k****ä housuissa heiluen kaupungilla. Tottakai sitä k****ä ja peppua katsoo perään, sehän on ihan luonnollista. Ihan niiden oma syy jos joku viheltää, vähän puristaa tai lähtee seuraamaan. Eikä se ketään haittaa jos joku vanhempi nainen vähän puristaa peppulista, ei se siitä kulu, heh heh. Itse ne sitä haluavat kumminkin. Siksihän ne siellä kävelee.
niiden pitäisi olla vaan iloisia kun joku vanhempi nainen katsoo perää ja puristaa, ja saavat vielä huomiota. Kohta ne on vanhoja. Ei kukaan nainen niitä halua enää sitten kun ovat yli kolmenkympin, saaneet pari lasta, kulahtaneet eivätkä enää ole timmejä niinku nuorempana.
T: Irma 64v
Kyllä. Ja nainen nyt vain on visuaalinen olento, joka kiihottuu näköaistinsa kautta. Ei sille mitään voi. Ja nuoret on komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: I
Etenkin sängyssä kova erektio, kestävyys, sileä iho ja kunnon nuoret lihakset on vaan jotain, jota iäkkäämpi mies ei voi tarjota. Ja ne nyt vaan on tärkeitä juttuja, varsinkin kun naisten tiedetään saavan harvemmin orgasmeja seksissä. Ehkä olemme harrastaneet seksiä liian vanhojen miesten kanssa?
Moni erehtyy luulemaan nuoreksi. Mutta nuoret tietää varmaksi.
t, herra 47
Hyvä pointti tuo, että naiset ovat varmaan tyytyneet liian vanhoihin ja epätyydyttäviin miehiin. Ansaitsemme parempaa.
Selvästi huomaa tässäkin , miten asetelmat ovat kääntyneet päinvastaiseksi miltei joka yhteiskunnan osa-alueella, niin myös tässä vanhempien naisten halussa nuorempia "miehiä" kohtaan, en tiedä, varmaan joku virgin island vastine tulee jossain vaiheessa korkeassa asemassa oleville naisille?
Vierailija kirjoitti:
Selvästi huomaa tässäkin , miten asetelmat ovat kääntyneet päinvastaiseksi miltei joka yhteiskunnan osa-alueella, niin myös tässä vanhempien naisten halussa nuorempia "miehiä" kohtaan, en tiedä, varmaan joku virgin island vastine tulee jossain vaiheessa korkeassa asemassa oleville naisille?
Tarkoitat varmaan Milf Manoria ja se ohjelma on pyörinyt Suomen telkkarissa jo pari vuotta. 40-60v mammat hakee kumppania 20-30v miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Helteet saisi kyllä jatkua. Mieskomeuden määrä vain lisääntyy, kun nuoret miehet vähentävät vaatetusta. Siis ne timmit. Nams!
Tottahan tämä.
Varmasti päät kääntyilevät.
Mutta laajennan käsityksen
'kauniit' molempiin sukupuoliin.
Pvän ainoa kommenttini
vaavilla. 👋
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä tämmönen ohjelma olisi ihan paikallaan. Vanhemmalla naisella on paljon sellaista tarjota, mitä nuoremmallla ei ole. Kokemusta, viisautta ja turvallisuutta. Miehet nyt on luonnostaan epävarmoja ja eivät oikein osaa tehdä oikeita päätöksiä, on vaan hyvä jos vanhempi nainen on vähän opastamassa heitä. Voisin mielelläni mennä tonne ohjelmaan katselemaan vähän komeita nuoria poikia uimapuvuissa avut pullottaen, ehkä niistä jonkun kaappaisi kainaloonkin vähän puristeltavaksi ;)
Miten sen nyt sanoisi, tietty elin tulee ulos ja menee hänen emättimeensä.
T: Hänen poika