Jumalaisen komea nuori mies
Sellaisen näin tänään kaupungilla. Musta paksu taipuisa tukka, isot silmät, korkeat poskipäät, jykevä leuka, timmi kroppa, ihanat pakarat tiukoissa housuissa, tyylikäs kaluspaita, kaikki viimeisen päälle. Aivan ihastuttava nuori mies. Halusin vain jakaa tämän teille kaikille. Lisää näitä katukuvaan! T. Pirkko 63 v.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa muutkin naiset näkemistänne kuumista nuorista miehistä!
En ole älyltäni palstaincelien tasolla, joten en kerro.
Helteet saisi kyllä jatkua. Mieskomeuden määrä vain lisääntyy, kun nuoret miehet vähentävät vaatetusta. Siis ne timmit. Nams!
Mä näen niitä joka päivä ihan jo lähikaupassa, mutta näen myös superkauniita nuoria naisia päivittäin. Itse en ole koskaan ollut oikein minkään näköinen, joten välillä tunnen kateutta.
N43
Kyllä mies on parhaimmillaan nuorena, vähissä vaatteissa, normipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tosikko. Nuoresta mieskomeudesta nauttiminen on ihan ok ja ilmaista huvia.
Ja vielä kun ne katselevat himoiten tällaista kokenutta ja itsevarmaa kypsempää naista. Aijai!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun ne katselevat himoiten tällaista kokenutta ja itsevarmaa kypsempää naista. Aijai!
Kyllä ne puumat vaan kiinnostavat, ei voi mitään 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tosikko. Nuoresta mieskomeudesta nauttiminen on ihan ok ja ilmaista huvia.
No olenpa sitten tosikko. Minulla on parempiakin huvituksen lähteitä kuin nuoret miehet. Tai vanhemmatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida katsella..
Usko sinä vaan niin. Kyllä naiset tietää 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Entä nainen?
Mun mies on tosi hyvännäköinen, itsevarma ja hyväryhtinen 26v. Puolisalaa nautin, kun huomaan joidenkin naisten päiden kääntyvän, ja sitten se epäusko, kun kuljemme yhdessä, minä kun en ole minkään näköinen ja 37v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olenpa sitten tosikko. Minulla on parempiakin huvituksen lähteitä kuin nuoret miehet. Tai vanhemmatkaan.
Niin tuntuu olevan. Me nyt vaan nautitaan nuorista miehistä. Sekin on ihan ok. Onhan ne ihania. Miten nuori mies voi ollakin niin raikas ja seksikäs ja positiivisen oloinen! Ilolla katselen. Ja pieni flirtti tuo sǎpinäǎ arkeen molemmin puolin 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä nainen?
Perusta siitä toinen ketju. Täällä himoitaan nuoria komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ylität heidän tasonsa. Sitä tässä lähinnä haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tosi hyvännäköinen, itsevarma ja hyväryhtinen 26v. Puolisalaa nautin, kun huomaan joidenkin naisten päiden kääntyvän, ja sitten se epäusko, kun kuljemme yhdessä, minä kun en ole minkään näköinen ja 37v.
Olen kateellinen! Tuo on paras ikä miehelle, maksimissaan.