Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset idolit on hyviä lapselle/nuorille?

Vierailija
30.03.2007 |

Minusta toivottavimmat esikuvat, jos puhutaan musiikista elokuvasta tai taiteesta valikoituu musiikillisin ja taiteellisin perustein, eikä elämäntapojen takia. Arvot opitaan kotoa.

Taustalla itselläni on ajatus, että minä en ole enkä voi ryhtyä huipputaiteilijaksi niin että on parasta ett sen maailman avaa ne jotka osaa, mutta kasvattajana se olen minä jonka tehtävä on kertoa mikä on oikein ja mikä väärin eikä jonkun keskenkasvuisen artisti, oli kuinka hyvä ihminen hyvänsä.

Itsekin fanitin nuorena Curt Cobainia, eikä tullut silti mieleekään tykittää heroiiinia. En ole koskaan tupakoinut, juonut sen mitä asiaan kuuluu.

En näe mitään syytä suositella ketään omalle lapselle sillä perusteella että se on nk. hyvä ihminen. Hyvä on jos on, mutta se taide on pääasia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi minusta on tullut keski-ikää lähestyvä ääliö. ap

Vierailija
2/2 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa röökin polton idolinsa esimerkin mukaisesti. En nimittäin yhteenkään ole törmännyt vielä!

Kyllä ne huonot tavat opitaan ihan muualta. Ja samoin, kodin opeista välittämättä.

Toki ymmärrän eron siinä, että jos jatkuvasti näkisi vaikkapa kaikkien MTV:n laulajien polttavan, niin siitä tulisi täysin hyväksyttävä tapa kanavan katsojien silmissä.

Mutta vastaavasti en usko, että kukaan rupeaa poltaamaan vain, koska Räikkösen autossa on jonkun merkkisiä tarroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla