On tämä todella erikoinen palsta kun vanhempi mies kertoo nähneensä äärimmäisen kauniin nuoren naisen niin täällä akat alapeukuttaa sitä?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset voivat tulevaisuudessa olla paljon kauniimpia. Tänne on muuttanut paljon aasialaisia naisia ja suomi-aasialaislapset ovat järjestään hyvännäköisiä.
Sama pätee myös tummien ulkomaalaismiesten ja suomalaisten naisten lapsiin.
Harvemmin, koska ikävä kyllä lapset saattavat periä äideiltään huonot geenit ulkonäön suhteen.
No jos ne naisen geenit dominoivat aina, niin ei ole aasialaislapsissakaan kehumista. Lättäpää, pienet silmät, persjalat ja suora poikamainen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mikä on pikkumaisempi, katkerampi ja häijympi kuin nainen? Palstaincel.
Korjattu. Ole hyvä.
Siinähän se paksu tantta onkin! Moi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mikä on pikkumaisempi, katkerampi ja häijympi kuin nainen? Palstaincel.
Korjattu. Ole hyvä.
Siinähän se paksu tantta onkin! Moi!
Siinähän se ulina-incel onkin. Moi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset voivat tulevaisuudessa olla paljon kauniimpia. Tänne on muuttanut paljon aasialaisia naisia ja suomi-aasialaislapset ovat järjestään hyvännäköisiä.
Sama pätee myös tummien ulkomaalaismiesten ja suomalaisten naisten lapsiin.
Harvemmin, koska ikävä kyllä lapset saattavat periä äideiltään huonot geenit ulkonäön suhteen.
No jos ne naisen geenit dominoivat aina, niin ei ole aasialaislapsissakaan kehumista. Lättäpää, pienet silmät, persjalat ja suora poikamainen kroppa.
Sinä taidat kiinnittää muissa ihmisissä huomion samoihin ominaisuuksiin mitä löytyy suvustasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä aasialaisista piirteistä. Miksi muuten esim. korealaiset pyrkivät länsimaiseen ulkonäköön. En ole koskaan kuullut ainakaan yleisestä pyrkimyksestä aasialaiseen ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä aasialaisista piirteistä. Miksi muuten esim. korealaiset pyrkivät länsimaiseen ulkonäköön. En ole koskaan kuullut ainakaan yleisestä pyrkimyksestä aasialaiseen ulkonäköön.
Korealaiset pyrkivät saavuttamaan erilaisia asioita, ja "pyrkimys" voi olla monenlaista riippuen kontekstista. Yleisesti ottaen korealaiset ovat tunnettuja ahkeruudestaan ja tavoitteellisuudesta niin työssä kuin opinnoissakin. Etelä-Koreassa taloudellinen menestys ja teknologinen kehitys ovat olleet keskeisiä tavoitteita, kun taas Pohjois-Koreassa ideologia ja maan yhtenäisyys ovat tärkeitä.
Usein korealaiset haluavat:
Menestyä työssä ja opinnoissa:
Koulutus ja työ ovat keskeisiä arvoja, ja korealaiset panostavat niihin paljon.
Saavuttaa taloudellista vakautta:
Taloudellinen turvallisuus ja menestys ovat tärkeitä tavoitteita, erityisesti Etelä-Koreassa.
Ylläpitää perinteitä ja kulttuuria:
Korealaiset pyrkivät säilyttämään ja vaalimaan perinteitään ja kulttuuriaan, vaikka maa on modernisoitunut.
Kehittää teknologiaa ja innovaatioita:
Etelä-Korea on tunnettu teknologiasta ja innovaatioista, ja korealaiset pyrkivät edelleen kehittämään näitä aloja.
Rakentaa vahvoja yhteisöjä:
Yhteisöllisyys ja verkostot ovat tärkeitä, ja korealaiset pyrkivät rakentamaan ja ylläpitämään vahvoja suhteita perheen ja ystävien kesken.
On huomattava, että Koreassa on kaksi erillistä valtiota, joilla on erilaiset tavoitteet ja pyrkimykset. Etelä-Korea on keskittynyt taloudelliseen kehitykseen ja teknologiseen edistykseen, kun taas Pohjois-Korea painottaa ideologiaa ja maan yhtenäisyyttä.
Lisäksi on tärkeää huomioida, että "korealaiset" on laaja käsite, ja yksilöiden tavoitteet ja pyrkimykset voivat vaihdella suuresti.
Pikkukylän leuaton kääpiöinceli taas riehuu täällä koko rahan edestä 🤣🤣🤣 Keski-ikäinen ikineitsyt, joka haaveilee kauniista ja nuoresta waifusta, mutta ei saa kuin omaa pikku kätöstään 😆
Vierailija kirjoitti:
Mikä uutinen se on jos näät kauniin naisen? Olen minäkin nähnyt todella kauniita naisia ja todella komeita miehiä.
N35
Kyllä se nykyaikana on, niitä on kuitenkin melko harvassa. Itse näin eilen tosi upean naisen kävelemässä vähän kauempana ja ajattelin,että tuohon menisin tutustumaan ellen olisi naimisissa ja lähdin kotiin suihkuun. Hetken kuluttua tuo upeus tuli perässäni ja sehän oli vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä uutinen se on jos näät kauniin naisen? Olen minäkin nähnyt todella kauniita naisia ja todella komeita miehiä.
N35
Kyllä se nykyaikana on, niitä on kuitenkin melko harvassa. Itse näin eilen tosi upean naisen kävelemässä vähän kauempana ja ajattelin,että tuohon menisin tutustumaan ellen olisi naimisissa ja lähdin kotiin suihkuun. Hetken kuluttua tuo upeus tuli perässäni ja sehän oli vaimoni.
Olipa kiva stoori. Not 🥱
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä kateellisia mammoja.
Usko huvikses, että niitä vanhojen äijien katseita ei haikaile kukaan. Ja oon yks nuista, joita tuijotetaan.
Tutkimusten mukaan jos palstamammaa on joku joskus vilkaissut, ei suinkaan johdu tämän kauneudesta tai nuoresta iästä. Kyseessä on se, että hänessä on jotain erikoista ja yleisin syy on kuulemma erityinen vastenmielisyys.
Ja eihän se normaalia ole näillä, että ovat lapsesta saakka pyörineet vanhojen haisevien äijien porukoissa. Liekö ryypänneetkin niitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset pyrkivät saavuttamaan erilaisia asioita, ja "pyrkimys" voi olla monenlaista riippuen kontekstista. Yleisesti ottaen korealaiset ovat tunnettuja ahkeruudestaan ja tavoitteellisuudesta niin työssä kuin opinnoissakin. Etelä-Koreassa taloudellinen menestys ja teknologinen kehitys ovat olleet keskeisiä tavoitteita, kun taas Pohjois-Koreassa ideologia ja maan yhtenäisyys ovat tärkeitä.
Etelä-Korea on vain kokeilu. Pumpataan typerään maalaisjunttivaltioon isosti rahaa kapitalistiseen tyyliin kun vastakohtana toisella on jähmeä kommarivivahteinen diktatuuri. Epäonnistunut koe mielestäni, koska korealaiset ovat sprinttaamassa kohti sukupuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan jos palstamammaa on joku joskus vilkaissut, ei suinkaan johdu tämän kauneudesta tai nuoresta iästä. Kyseessä on se, että hänessä on jotain erikoista ja yleisin syy on kuulemma erityinen vastenmielisyys.
Ja eihän se normaalia ole näillä, että ovat lapsesta saakka pyörineet vanhojen haisevien äijien porukoissa. Liekö ryypänneetkin niitten kanssa.
Minä olin 7-vuotias, kun näin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 12-vuotiaasta asti vanhat sedät ovat alkaneet kommentoida muuttuvaa kehoani. 13-vuotiaana minua kourittiin. 15-vuotiaana yritettiin r*isk*ata. Listaa voisin vielä jatkaa, mutta olkoon nyt. Missään vaiheessa en "pyörinyt missään äijäporukassa", saati ryypännyt.
Ja nämä lapseen kohdistuneet teot ovat tietysti lapsen vika palstamisogynistien mielestä. Olette kuvottavia, ja teidänkaltaisiltanne suojelen tyttöjä aina, kun vain voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 7-vuotias, kun näin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 12-vuotiaasta asti vanhat sedät ovat alkaneet kommentoida muuttuvaa kehoani. 13-vuotiaana minua kourittiin. 15-vuotiaana yritettiin r*isk*ata. Listaa voisin vielä jatkaa, mutta olkoon nyt. Missään vaiheessa en "pyörinyt missään äijäporukassa", saati ryypännyt.
Ja nämä lapseen kohdistuneet teot ovat tietysti lapsen vika palstamisogynistien mielestä. Olette kuvottavia, ja teidänkaltaisiltanne suojelen tyttöjä aina, kun vain voin.
Onko OF tiliä mainostettavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkityksesi oikein toimi.
Miten noista annetuista nuolista saa esiin tiedon kumpi sukupuoli ala- tai ylänuolitti ja kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Miten noista annetuista nuolista saa esiin tiedon kumpi sukupuoli ala- tai ylänuolitti ja kuinka paljon?
Palstanaiset ja -miehet tunnistavat kirjoittajat ja näitä peukuttavan porukan sukupuolet maagisilla kyvyillään. Kenties et ole huomannut näitä kykyjä aiemminkin?
Kyylätä ei pidä, mutta kauniissa naisessa vanhan miehen silmä lepää. Luojan taideteoksia ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve sulla on tänne tulla siitä kertomaan?
No, on täällä kyllä huonompiakin juttua ja mitä pahaa siinä on jos mies kehuu että nainen voi olla äärimmäisen kaunis???
Ongelman ydin on siinä, että kun sanot jonkun olevan erityisen kaunis, tarkoittaa se myös että muut naiset eivät keskimäärin ole yhtä kauniita, ja se menee ihon alle.
Korjattu. Ole hyvä.