Facebook messenger vaatii pin-koodia
Onko face tullut hulluksi vai mitä tää on? Käytän facebookia tietsikalla, eli en osaa sanoa onko tämä myös puhelimella käytettynä, mutta ei saa auki meseä. Se jumittaa näytöllä olevaan tekstiin luo pin-koodi. Koitin hakea netistä ja ainoa mitä löytyi oli joku maksamiseen liittyvä juttu, mutta en ole maksamassa mitään, halusin vaan lukea viestit. Onko kenelläkään muulla tullut tätä vastaan ja jos on, oletteko luoneet jonkun koodin?
Kommentit (31)
Mulla vaatii myös tuota. En ole onnistunut ratkaisemaan ongelmaa. Sehän kysyy sitä ikäänkuin joskus olisi asettanut jonkun koodin, jota nyt vaaditaan. En ole milloinkaan luonut mitään koodia faceen.
Onko se kaksivaoheinen tunnistautuminen? Minulla on kaksivaiheinen tunnustautuminen käytössä whatsapissa ja se kysyy silloin tällöin koodia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaatii myös tuota. En ole onnistunut ratkaisemaan ongelmaa. Sehän kysyy sitä ikäänkuin joskus olisi asettanut jonkun koodin, jota nyt vaaditaan. En ole milloinkaan luonut mitään koodia faceen.
Oletko luonut muualle facebookin omistamaan palveluun?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli sama laatikko eilen. Sain sen ohitettua ja viestit näkyviin. Tänään on uusi blokki jota ei pysty ohittamaan. En ole uskaltanut ruveta mitään koodia siihen arpomaan :(
Mä laitoin virheviestiä, että käytän VAIN tietokonetta, en maksa mitään messengerillä ja jotain muuta. Nyt ei tule enää laatikkoa eikä pin-vaadetta
Vierailija kirjoitti:
Onko se kaksivaoheinen tunnistautuminen? Minulla on kaksivaiheinen tunnustautuminen käytössä whatsapissa ja se kysyy silloin tällöin koodia.
ei ole, jotakin vikisi maksamisesta sun muuta sheissea
eli siis, asetuksista avasin laita palautetta ja sitten:
Anna palautetta Facebookille
Sisällytetäänkö ilmoitukseen kattavat loki- ja diagnostiikkatiedot?
Ilmoitukseen lisätään automaattisesti ilmiannettavaan ongelmaan liittyvät tiedot laitteestasi, tilistäsi ja tästä sovelluksesta. Tiedot auttavat meitä ymmärtämään ongelmaa ja korjaamaan sen.
Voit auttaa meitä korjaamaan ongelman lähettämällä täydet loki- ja diagnostiikkatiedot. Näitä voivat olla muun muassa tähän istuntoon liittyvät käyttäjätoiminnan lokit, verkkolokit, kaatumislokit ja muistivedokset. Emme käytä tämän ilmoituksen tietoja muihin tarkoituksiin. Lisätietoja
Seuraavassa näytössä sinua kehotetaan liittämään ruutukaappauksia kuva- tai videomuodossa. Nämä sisällytetään ilmoitukseen.
Seur sivulla kirjoitin sitten etten tarvitse mitään hiton pinkoodia! Eikä tullut nytkään kun hain tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko luonut muualle facebookin omistamaan palveluun?
En tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
eli siis, asetuksista avasin laita palautetta ja sitten:
Anna palautetta Facebookille
Sisällytetäänkö ilmoitukseen kattavat loki- ja diagnostiikkatiedot?
Ilmoitukseen lisätään automaattisesti ilmiannettavaan ongelmaan liittyvät tiedot laitteestasi, tilistäsi ja tästä sovelluksesta. Tiedot auttavat meitä ymmärtämään ongelmaa ja korjaamaan sen.
Voit auttaa meitä korjaamaan ongelman lähettämällä täydet loki- ja diagnostiikkatiedot. Näitä voivat olla muun muassa tähän istuntoon liittyvät käyttäjätoiminnan lokit, verkkolokit, kaatumislokit ja muistivedokset. Emme käytä tämän ilmoituksen tietoja muihin tarkoituksiin. Lisätietoja
Seuraavassa näytössä sinua kehotetaan liittämään ruutukaappauksia kuva- tai videomuodossa. Nämä sisällytetään ilmoitukseen.
Seur sivulla kirjoitin sitten etten tarvitse mitään hiton pinkoodia! Eikä tullut nytkään kun hain tämän.
Kiitos, olet enkeli <3
Mulla lakkasi toimimasta koko mese. Herjasi pari viikkoa, että et ole varmuuskopioinut viestejä ja seuraavassa hetkessä se muutti kaikki mun keskustelut muotoon "päästä päähän salattu" sillä seurauksella, että yksikään mun lähettämä viesti ei mene perille, eikä mullepäin tulossa olevat myöskään :( Facen ohjeissa luki, että tätä toimintoa ei voi poistaa. Ihan sieltä minne päivä ei paista, että mä en tätä salausta sinne itse asettanut vaan face ja nyt sitä ei voi poistaa. Harmittaa kun oli muutama kaveri vain sen mesen päässä.
Sama täällä, hieman rasittavaa kun en nähnyt enää aiempia kommentteja meneillään olevaan keskusteluun, joka oli todella tärkeä ei mitään kuulumisten vaihtelua. Siirryttiin sitten sähköpostiin.
Käytän myös mesengeriä vain läppäriltä enkä ole koskaan laittanut sinne mitään pin-koodia enkä aio laittaa. Miksi kaikki on niin h--tin vaikeaa.
Mulle tuli näkyviin tänään (siis vaati koodin asettamista). Ohitin. Onko kukaan onnistunut tuossa koodin asettamisessa? Tarkoitan, että onko yksityisviestit näkyneet koodin asettamisen jälkeen normaalisti?