Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada tyttöystävä ilman internettiä?

Vierailija
14.07.2025 |

Kunpa löytyisi joku aito ihminen seurustelukumppaniksi, ilman deittisovelluksia. Olen yksinäinen nuori mies. 

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit? Entä jos ei pidä sosiaalisista tilanteista ja ihmismassoista? 

Jos et ole valmis ottamaan "riskiä" tai tahdo mennä mukavuusalueen ulkopuolelle et oikeasti tahdo edes tyttöystävää. Voi taas näitä miesten ongelmia.

Tahtoisin minäkin olla rikas mutta en haluaisi tehdä asian eteen mitään!!

Vierailija
102/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sulkenut netin, olet jo tehnyt tärkeimmän päätöksen. Nyt ei tyttöystävän löytymistä voi enää estää.

Mitäpä Einstein veikkaat, onko sulkenut netin kun uikuttaa osoitteessa vauva.fi?

Ei ap:n ongelmat ole välineissä vaan korvien välissä. Ja siellä ei isoa vikaa tartte olla kun mikään ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sun ongelmasi on todellinen. Älä välitä noista empatiakyvyttömistä incel-jankkaajista. Syy ei ole sinun, tämä palsta on syvästi miesvihan kyllästämä. 

Vierailija
104/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit? Entä jos ei pidä sosiaalisista tilanteista ja ihmismassoista? 

Jos et ole valmis ottamaan "riskiä" tai tahdo mennä mukavuusalueen ulkopuolelle et oikeasti tahdo edes tyttöystävää. Voi taas näitä miesten ongelmia.

Tahtoisin minäkin olla rikas mutta en haluaisi tehdä asian eteen mitään!!

Ja mä haluaisin laihtua 20 kiloa enkä tehdä sen eteen mitään.

Joo, pikkulapset haluaa ja vonkuu, mutta aikuinen tajuaa, että pelkkä haluaminen ei meinaa yhtään mitään. Pitää myös toimia tavoitteellisesti oikeaan suuntaan. Olla aktiivinen ja nähdä vaivaa. Ottaa riskejä.

Vierailija
105/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. sun ongelmasi on todellinen. Älä välitä noista empatiakyvyttömistä incel-jankkaajista. Syy ei ole sinun, tämä palsta on syvästi miesvihan kyllästämä. 

Sinä raukka näet miesvihaa siinäkin, että kerrotaan tosiasioita: naisia ei saada, ne eivät kipitä kotiisi tarjoamaan pillua, vaaan sinun on itse tultava ulos kotoasi ja tutustuttava ihmisiin.

Mielestäni SINÄ LEVITÄT MIESVIHAA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MIES ON TOISTAITOINEN LAPSI, JOTA PITÄÄ PASSATA KUIN VAUVAA.

106/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies (M59+) enkä maininnut sanaakaan inceleistä tai halveerannut aloittajaa. Itsekin olen ollut samassa tilanteessa joten tiedän tunteen.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että aloittaja ei löydä seuraa ellei itse lähde pois mukavuusalueeltaan. Sieltä ap:n  mukavuusalueelta ei seuraa löydy minkä ap itsekin oman kokemuksensa perusteella tietää.

Valinta on ap:n itsensä tehtävä. 

M59+

Vierailija
107/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta te ansaitsette syrjäytymisenne. Tuo kotona yksin hautuminen ja ryhtymättömyys viittaavat  hoitamattomiin mielenterveysongelmiin. Samoin se, että teillä ei ole edes oman sukupuolenne kavereita. Jos olisi, te olisitte nähneet edes sivusta, miten ne muut tutustuvat tyttöihin. Viisas oppii mallist, typerys ei yhtään mistään.

Mielenterveyden häiriöitä tulee kaikille ja ne voidaan useimmiten hoitaa. Se on oppimisprosessi, jossa opetellaan poistumaan negatiivisten ajatusten noidankehästä ja tekemään askel askeleelta omasta elämästä parempaa, kohti sitä mikä on oma haave.

Ei ole taikatemppuja. Ei ole kikkoja, joilla nainen kuin nainen kaatuu. Elämä ei ole helppoa eikä sen ole tarkoituskaan olla. Te päästätte itsenne vajoamaan depressioon ja ahdistukseen koska olette liian laiskoja pyrkiäksenne sieltä pois ja häpeätte hankkia lääkärin apua. Ei siinä ole mitään häpeämistä, mutta itsensä hoitamattomuudessa on.

N

Vierailija
108/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä raukka näet miesvihaa siinäkin, että kerrotaan tosiasioita: naisia ei saada, ne eivät kipitä kotiisi tarjoamaan pillua, vaaan sinun on itse tultava ulos kotoasi ja tutustuttava ihmisiin.

Mielestäni SINÄ LEVITÄT MIESVIHAA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MIES ON TOISTAITOINEN LAPSI, JOTA PITÄÄ PASSATA KUIN VAUVAA.

Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Sinä et ymmärrä lukemaasi. Ap. nimenomaan haluaa tutustua livenä ilman kaiken maailman appeja, haluaa tulla ulos kotoa ja tutustua ihmisiin. 

Vierailija
109/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy elämä pelottaa byhyy pysyn täällä hikikomerossa ja ulisen naisettomuuttani byhyy ja syytän siitä kaikkia paitsi itseäni.

Joo, pää ulos perseestä ja ukko ulos pirtistä. Kukaan ei sua kotoa hae paitsi poliisi.

Vierailija
110/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Sinä et ymmärrä lukemaasi. Ap. nimenomaan haluaa tutustua livenä ilman kaiken maailman appeja, haluaa tulla ulos kotoa ja tutustua ihmisiin. 

Ja kommentti oli tuolle miesvihaa kaikkialla näkevälle uikuttajalle, jonka mielestä on miesvihaa käskeä tyyppi kotoaan ulos ihmisten pariin. Etkö sinä osaa lukea ketjua? 

Vierailija
111/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies (M59+) enkä maininnut sanaakaan inceleistä tai halveerannut aloittajaa. Itsekin olen ollut samassa tilanteessa joten tiedän tunteen.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että aloittaja ei löydä seuraa ellei itse lähde pois mukavuusalueeltaan. Sieltä ap:n  mukavuusalueelta ei seuraa löydy minkä ap itsekin oman kokemuksensa perusteella tietää.

Valinta on ap:n itsensä tehtävä. 

Viesti olikin tarkoitettu incel-jankkaajille, ei sinulle. Onhan toi nyt ihan päivänselvää, mitä sanot. Ap kysyykin miten? Sinä yrität myydä tuota lavatanssijuttua, hyvä, mutta myönnät kai itsekin että se sopii aika pienelle osalle miehistä. Lavatansseissa on ihan syystä vähän miehiä. Se ei kiinnosta.

Vierailija
112/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme ilmeisesti täysin erilaisissa todellisuuksissa, sillä olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies, joka auttaa aina kaveria hädässä, mutta olen silti näkymätön naisille ja niin ovat monet kaltaisistani kavereistakin. Alkuun pitää myös mainita kaikkia tyypillisimpiä huuteluita ennakoidakseni, että emme haise, änkytä tai ole autisminkirjolla.

Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita. Osaan niistä tein itse profiilini, ja osassa profiilin kuvat ja tekstin valitsivat kaverini, joista muutama on nainen. Kuvissakaan ei ole kaloja tai kaljaa, vaan ensimmäinen on ammattikuvaajan ottama kasvokuva, toinen on urheilukuva, josta näkee koko kehon, kolmas on rento kuva kotisohvalta, neljäs on hassuttelukuva, viides on kuva koiran kanssa ja viimeinen on retkeilykuva. En saa juuri koskaan tykkäyksiä tai vastauksia viesteihini, joten tämä lähestymistapa on toivoton.

Käyn töissä, kuulun kahteen urheiluseuraan, ja teen vapaaehtoistyötä kahtena päivänä viikossa. Olen löytänyt näistä yhteyksistä kavereita, mutta sinkkunaisia en ole tavannut niiden kautta koskaan. Myös tanssimista olen kokeillut, joskin turhaan. Se on jonkinlainen kosminen sääntö, että joka paikassa on vain miehiä, pariskuntia tai eläkeläisiä. Aktiiviset elämäntavat eivät siis auta, paitsi jos haluaa löytää kavereita, joita minulla on jo ihan liikaa.

Menen toisinaan tapahtumiin ja baareihin, mutta en osaa lähestyä niissä luontevasti ketään. Viimeksi pysähdyin maastopyörälenkillä juttelemaan yhdelle söpölle tytölle kysyäkseni häneltä mistä läheinen luontopolku alkaa, kun en löytänyt sitä kartalle merkityltä kohdalta. Hän vastasi lyhyesti, että ei ole koskaan käynyt sillä suunnalla, ja alkoi nopeasti laittaa nappikuulokkeita takaisin päähänsä. Yritin jatkaa juttelua, mutta häntä ei selvästi kiinnostanut yhtään, joten lähdin sitten etsimään polunpäätä itsekseni. Menen joskus juttelemaan tuntemattomille tällä tavalla, mutta se taidetaan kokea lähinnä ahdistavaksi tai vaivaannuttavaksi, paitsi yli keski-ikäisten mielestä. En voi kokeilla tätä kovin usein, jotta en pilaisi mainettani, joten tämä ei ole kovin tehokas tapa etsiä puolisoa.

Olen pyytänyt kavereiltani apua, mutta he tai heidän puolisonsa eivät kuulemma tunne yhtäkään sinkkunaista, johon voisin tutustua. Asiaa ei myöskään auta se, että yhteisiin ajanvietteisiimme harvoin osallistuu uusia ihmisiä, enkä ole tainnut koskaan tavata suurinta osaa harvojen pariutuneiden kavereideni puolisoistakaan. Avun pyytäminenkin on näin ollen osoittautunt turhaksi.

Vierailija
113/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista? Harrasteista? Työpaikalta? Opiskelupiireistä?

Baarista tod.näk. saat sitten baarikärpäsen mukaan

Vierailija
114/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kommentti oli tuolle miesvihaa kaikkialla näkevälle uikuttajal

Ap kysyi asiallisen kysymyksen. Te av-mammat aloititte incel-jankkauksen. Täysin ilman perusteita. Ja se ei ollut ensimmäinen kerta. Eli miesvihaa. Aivan erilaista kohtelua saa, kun nainen kysyy samaa. Olet varmaan itsekin huomannut?

Vierailija
115/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea, niin saa sieltä terassilta. 

Jos ei ole komea, niin ei saa. 

Ja jos ei käsitä: komea = esim. kuin joku elokuvatähti. Jos et vieläkään käsitä, mitä tarkoittaa komea, niin sit on päässä vikaa 

Vierailija
116/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kaupunkisi paremman väen suosiossa olevan kahvilan/ravintolan nättiä ja sinkkua tarjoilijatyttöä jututtamalla. Toki ensin sinun täytyy saavuttaa vähintäänkin vakituisen asiakkaan status jotta tyttö ajattelee että asut samalla alueella. Sitten kivasti niitä näitä juttelemalla ja reilusti tippiä jättämällä teet itsesi ihmiseksi pelkän asiakkaan sijaan. Sitten kutsut hänet sellaisiin juhliin johon tulee muitakin, tyyliin "meillä on hyvät bileet rannalla kun siellä on se hyväntekeväisyyskeikkakin, haluutko tulla kanssa?" tms. Aina rentona, positiivisella asenteella, huolitellusti pukeutuneena ja puhtaana. Tee naisen elämä kevyeksi olemalla neuvokas, aloitteellinen ja käytä rahaa eleettömästi asioiden sujuvoittamiseen, ilman että teet siitä numeroa. 

Jätä ne Andrew Tate videot, hyvä mies

Vierailija
117/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Samaa mietin naisena. En halua ikinä mennä sovelluksiin, haluan tutustua orgaanisemmin. Uskallan myös lähestyä miehiä, mutta eivät liiemmin välitä olemattomasta flirttitaidoistani.

Minua on naiset lähestynyt mutta en ole ikinä ollut varma että onko kiinnostunut vai muuten vaan mukava. Jälkeenpäin ihmetellyt että miksi se minulle jotain ihan randomia kysyy tai sanoo. Joskus salilla kysytty neuvoa liikkeissä vaikka selvästi näkee vartalosta että on ennenkin käyty salilla. Jälkeenpäin sitten miettinyt että onkohan se sittenkin ollut kiinnostunut 😄 no se on myöhästä sen jälkeen. 

118/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös tanssimista olen kokeillut, joskin turhaan."

Selventäisitkö vielä: Oletko käynyt tanssikursseilla oppiaksesi tanssimaan ja samalla tutustuaksesi muihin samasta kiinnostuneisiin? Kuinka monta kertaa kävit lavatansseissa ennen kuin totesit sen turhaksi? Kysyn tätä siksi, että itse olin eri kursseilla useamman kymmentä tanssikertaa ja lavallakin kävin 15 kertaa ennen kuin osui oikea ihminen kohdalle.

Itselläni auttoi lavatanssikuvioissa alussa todella paljon se, että paikalla oli usein tanssikursseilta tuttuja ihmisiä. Siksi ne kurssit vaikka osaisikin jo tanssia.

Oletko kokeillut diskoissa tanssimista? Vaatii muusikon korvatulpat ettei liian kovaa soitettu musiikki riko korvia mutta on omasta mielestäni myös hyvä tapa tutustua ihmisiin. Kun siis on tanssimassa vaikka ihan yksin eikä jää pöytään istumaan tai seinään nojailemaan kaljatuoppi kourassaan. Yksin tanssiva voi sitten pyytää jotakuta tanssilattialle katselevaa yksinäistä tanssimaan kanssaan.

M59+

Vierailija
119/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi asiallisen kysymyksen. Te av-mammat aloititte incel-jankkauksen. Täysin ilman perusteita. Ja se ei ollut ensimmäinen kerta. Eli miesvihaa. Aivan erilaista kohtelua saa, kun nainen kysyy samaa. Olet varmaan itsekin huomannut?

Kaikkien palstan naisten tai miesten kollektiivinen syyllistäminen yhden kirjoittajan asiattomista kommenteista on tietenkin pelkkää riidan haastamista eli trollausta. 

Ymmärrän kyllä niitäkin, joita samanlaisina toistuvat miksi-en-löydä-naista aloitukset harmittavat. Kun niihin on vastattu jo aika monta kertaa ilman että oppimista olisi tapahtunut.

Vierailija
120/195 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista? Harrasteista? Työpaikalta? Opiskelupiireistä?

Nämä. AP, huhuu???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän