Miten saada tyttöystävä ilman internettiä?
Kunpa löytyisi joku aito ihminen seurustelukumppaniksi, ilman deittisovelluksia. Olen yksinäinen nuori mies.
Kommentit (195)
Niin minäkin tanssisin mutta kun on tavattoman huono rytmitaju. On se noloo jos talloo neidin varpaat.
M47
Vierailija kirjoitti:
Jos lähestyy naisia arkielämässä niin se on #metoo koska naisilla on oikeus olla rauhassa. Siksi Tinder on käytännössä ainoa vaihtoehto jos haluaa parisuhteen mutta ei toisaalta halua rikkoa naisten turvallista tilaa.
Sun käsitys normaalista käytöksestä ja vuorovaikutuksesta indikoi, ettei sulla juuri ole ollut ihmiskontakteja eikä yhtään ystävää. Ja mitä se taas paljastaa sinusta?
Ihmisiin tutustutaan moikkaamalla ja juttelemalla niitä näitä, jos ne haluaa jutella sun kanssa. Sama toimii kumpaankin (kaikkiin) sukupuoliin. Mene ja tee. Ja huom, seksistä, pilluista, tisseistä ja perseistä ei sanaakaan. Se karkottaa välittömästi ja luokittelee sinut kelvottomaksi jätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen ei ole itselle mieluisa asia.
Oletko jo kokeillut vai päättänyt sen etukäteen kokeilematta?
Kysytään sitten näin päin: Kumpi on sinusta vähemmän mieluisaa: harraste josta ehkä et ihan kybällä tykkää vai yksin jääminen jatkossakin? Eli kuinka tärkeää seuran löytäminen sinulle lopulta on?
Elämässä joutuu tekemään valintoja ja olet nuo itsellesi mieluisimmat vaihtoehdot jo kokeillut. Silloin on aika siirtyä oman mukavuusalueen ulkopuolelle tai tyytyä siihen että tilanne ei muutu.
Itselläni oli alussa aika iso kynnys se musiikki jota lavatansseissa soitetaan ja hakutilanteet miesten vuorolla.
M59+
Te incelit ette ilmeisesti käy ikinä missään. Mä kävin juuri lähikaupassa ja puhuin kahdelle tuntemattomalle. Enkä kummaltakaan vongannut sukuelintä.
N
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin tanssisin mutta kun on tavattoman huono rytmitaju. On se noloo jos talloo neidin varpaat.
M47
Laitatte turvakengät jalkaan. Kyllä neiti talloo takaisin jos tarvitsee.Miehillä yleensä on surkea rytmitaju, mutta auttaa, jos heti sanot sille neidille, että koska olet huono rytmissä, hän voisi ehkä viedä sua, jos haluaa ja osaa. MIkään ei ole niin hienoa kuin mies, joka myöntää puutteensa ja haluaa korjata sen. Sinäkin olet oppiva olento.
Mua inhottaa tanssia huonokorvaisten miesten kanssa, jotka yrittää viedä vaikkeivät tajua rytmistä hevon helvettiä. MInä vien, koska mulla on erinomainen rytmitaju. Ei kikkelillä tanssita vaan lihasten ja kuuloaistin koordinaatiolla. Joten MINÄ VIEN, vaikka ote ja askeleet onkin ne naistyypilliset. Kukaan ei huomaa että nainen vie, jos ei mies ala vinkumaan vastaan.
Kansantanssi- ja rivitanssikursseilla ei tarvitse tanssia kiinni toisessa. Niissäkin on pulaa miehistä. MIes saa erittäin paljon anteeksi pelkästään sillä että tulee sekaan, on iloinen oma itsensä ja yrittää.
Mikään ei ole niin kiva kuin virheitä tekevä ihminen, joka antaa ne itselleen anteeksi ja yrittää ja oppii
Mä olin tällaisella rivitanssikurssilla toissa syksynä. Se oli kivaa mutta mulla kipeytyi vammautunut jalkaterä joten jätin kesken. Mutta siis ne askelkuviot tanssitaan yksinään muiden kanssa ruudukkoasetelmassa ja muiden askelia voi katsoa ja opetella ja pyrkiä pysymään tahdissa.
Ja se seurusteleminen tapahtuu sitten siinä ohessa, harkkojen jälkeen mennään ehkä kahville jne. Tai voidaan harjoitella videon avulla kotona tai vaikka puistossa, hitto vie.
Kurssilla oli noin 35 naista ja yksi mies. Kukaan ei ahdistellut häntä eikä nauranut hänelle. Hän oli yhtä hyvä kuin muutkin ja todella symppis.
No eka mietit mitä annettavaa sulla on. Ja laitat elämäntavat suht kuntoon.
Seurustelu kuulostaa myös hieman epämääräiselle. Että hetkeks jotain hupia? Ehkä ei kannata lähestyä ketään.
Tiesitkö, että aika harva "tyttö" haluaa miksikään "tyttöystäväksi", jota hetken käytetään ja sitten heitetään katuojaan.
Seksiä pitäis saada ilman mitään vastuuta???
Kannattaa ensin kasvaa mieheksi. Ja sitten hankkia vaimo.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen ei ole itselle mieluisa asia.
Oletko jo kokeillut vai päättänyt sen etukäteen kokeilematta?
Kysytään sitten näin päin: Kumpi on sinusta vähemmän mieluisaa: harraste josta ehkä et ihan kybällä tykkää vai yksin jääminen jatkossakin? Eli kuinka tärkeää seuran löytäminen sinulle lopulta on?
Elämässä joutuu tekemään valintoja ja olet nuo itsellesi mieluisimmat vaihtoehdot jo kokeillut. Silloin on aika siirtyä oman mukavuusalueen ulkopuolelle tai tyytyä siihen että tilanne ei muutu.
Itselläni oli alussa aika iso kynnys se musiikki jota lavatansseissa soitetaan ja hakutilanteet miesten vuorolla.
Tärkeä huomio tuo, että ellei tee muutoksia elämäänsä ja mene mukavuusalueensa ulkopuolelle, mikään ei muutu eikä mitään saavuta.
Eihän nämä yksinäiset ole valmiit lähtemään edes kämpästään ulos, hitto vie. Kaikki on niin kamalaa ja itseä hävetään eikä mitään uskalleta kokeilla, koska pelätään että maailma romahtaa jos tulee virhe.
No, saa olla aika paha virhe tyyliin r a i s k a u s tai m u r h a, että maailma romahtaa. Kuka tekee vahingossa vakavia rikoksia?
Naiset on rohkeita oppimaan uutta ja kokeilemaan asioita, vaikka koko ajan on läsnä riski, että joku mies käy kimppuun. Siltikään me emme anna pelon estää tai vaivata. Varuillaan olo on viisasta, pelkääminen on pelkurien juttu. Miksi miehet pelkäävät ihmissuhteita ja vuorovaikutusta?
Kunpa itse en olisi haaskannut aikaa tyttöystävästä murehtimiseen. Mutta minkäs teet kun silmät avaava kokemus tuli 20v liian myöhään.
Harrastukset, kurssit, myös ryhmät jotka liittyvät jotenkin sinuun, mistä löytyisi samanhenkisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastamaan itselleen mieluisia asioita niin löytyy.
Mitä jos tykkää harrastaa ainoastaan seksiä?
Sulla on kädet.
Incelit: ohje numero 1: unohtakaa pillu ja muut naisten ruumiinosat. Poistakaa ne sanastostanne välittömästi.
Ohje numero 2: mikä toimii miehiin, toimii naisiin. Eli ei typerä pullistelu vaan neutraali, tasa-arvoinen kaveruus ja reiluus, vuorovaikutus ilman että silmissäsi kiiluvat nuo ruumiinosat ja omat runkkuhaaveesi.
3. Jos et lähesty jotakuta miestä kysymällä, lähtiskö hän kanssasi panemaan, et tee niin myöskään naiselle. Syy on sama: saat vain turpiisi, joko fyysisesti tai henkisesti.
4. Kunnioita toista ihmistä aina. Muut eivät ole olemassa sinun kikkelisi takia, vaan sinä olet olemassa ollaksesi muille ihmisille tarpeellinen ja hyvä.
5. Unohda väenvängällä pariutuminen, koska epätoivo haisee ja on koomista ja monesti myös vastenmielistä.
6. Tule ulos haisevasta luolastasi. Ole ihmisten seurassa ja opettele olemaan luontevasti oma itsesi. Ei pelle eikä öyhöttäjä vaan tavallinen kiva ihminen, joka on kiinnostunut monista asioista.
Lavatansseja vaan ehdotetaan, ja sitten syyllistetään, jos se ei kiinnosta. Typerää. Eikö tuo nimenomaan kerro, miten tutustuminen on tehty vaikeaksi kuin ainoa toimiva on lavatanssit. Jos ei tykkää musiikista, ja moni ei, aivan typerää, mennä sinne teeskentelemään, että tykkää vain saadakseen naisseuraa.
Lopettakaa toi incel-roska. Mitä jos ap kysyy asiaa ihan vakavissaan? Mistä päättelette, että ap:lla ei olisi sosiaalisia lahjoja. Kuule, monet sosiaalisetkin ihmiset voivat olla tilanteessa, jossa uusiin ihmisiin tutústuminen on erittäin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Lavatanssit? Entä jos ei pidä sosiaalisista tilanteista ja ihmismassoista?
Miten silloin voi tapailla ihmisiä tai olla parisuhteessa?
Haloo, ap, naisia ei SAADA. Sinun tehtäväsi on olla aktiivinen ja ihastuttaa ja viehättää naisia. Huom, naisia, ei muita miehiä, joille öyhöttäminen ja lihasten pullistelu ja kalliit kellot ja autot vaikuttaa olevan tärkeitä.
Naisille on tärkeää tasa-arvo ja reiluus, avoimuus ja rehellisyys sekä vastuunotto.
Tätä te incelit ette tajua, mutta naiset on teitä paljon ylempänä, mitä tulee moraaliin, etiikkaan, yleistietoon, sivistykseen, kulttuuriin ja vuorovaikutustaitoihin.
Pelkästään se, ettei mies osaa hyvin lukea ja kirjoittaa, pudottaa hänet paarialuokkaan, koska naiset on tasaisen älykkäitä kaikki. Samoin huono hygienia ja sotkuinen pukeutuminen. Te jauhatte paskaa naisten ulkonäöstä mutta ette ikinä katso miltä itse näytätte.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseja vaan ehdotetaan, ja sitten syyllistetään, jos se ei kiinnosta. Typerää. Eikö tuo nimenomaan kerro, miten tutustuminen on tehty vaikeaksi kuin ainoa toimiva on lavatanssit. Jos ei tykkää musiikista, ja moni ei, aivan typerää, mennä sinne teeskentelemään, että tykkää vain saadakseen naisseuraa.
Voit myös jäädä luolaasi itkemään loppuiäksesi, että et koskaan löydä ketään. 80-vuotiaana istut yksin ja kadut, ettet ryhdistäytynyt ja mennyt tansseihin. Muut menivät ja löysivät sieltä puolison.
Vähän vanha video esimerkkinä fuskusta:
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.