Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada tyttöystävä ilman internettiä?

Vierailija
14.07.2025 |

Kunpa löytyisi joku aito ihminen seurustelukumppaniksi, ilman deittisovelluksia. Olen yksinäinen nuori mies. 

Kommentit (195)

141/195 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyökkipsykologien kilpa-ajot... ?? 😃

Kokemusasiantuntijoiden, eikös se ole nykyään muotijuttu. Meistä monilla on viimeaikaista omakohtaista kokemusta niin yksin jäämisestä, seuranhaun ongelmista kuin myös seurustelukumppanin löytämisestäkin.

M60

Vierailija
142/195 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna mukaan suviseuroihin rohkeasti :)

Paaaljooon kondooleita messiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun MORJESTA pöytään

Jepa, ja voi hyvää päivää kaupan päälle...ja sit että näkemiin!

Vierailija
144/195 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastamaan itselleen mieluisia asioita niin löytyy.

Ei löydy. Olen etsinyt yli kymmenen vuotta ainakin yliopistolta, pyöräilyseurasta, kuvataidekoulusta, seinäkiipeilyhallilta, kansalaisopiston musiikkikurssilta, yhteisölliselta pajalta, miekkailuseurasta, taidefestivaaleilta, triatloneista, kuukausittaisesta pubivisasta, läheisiltä luontopoluilta, opiskelijatapahtumista ja työmatkoilta. En tiedä mikä on naisten mieleen, mutta kokemuksieni ei ainakaan mikään näistä. Joka paikassa on vain miehiä, pariskuntia tai eläkeläisiä.

Oletko käynyt myös sinkuille suunnatuissa tapahtumissa? Noin monipuolinen harrastushistoria kuulostaa kyllä positiiviselta.

Voitko kertoa mitä nämä sinkuille suunnatut tapahtumat ovat? Järjestetäänkö niitä myös Jyväskylässä?

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nainen, sinulle sanottaisiin, että kyllähän niitä kiinnostuneita olisi, olet vain nirso. En oikeasti tiedä, mistä kiikastaa, vaikutat tekevän kaiken ns. oikein. Asutko hyvin harvaanasutulla alueella? (Eri)

Tietääkseni Jyväskylä ei ole kovin harvaanasuttu. Verrattuna suurkaupunkeihin koko Suomi taas on harvaanasuttu.

145/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutapahtumia ovat kaikki ne, joissa kiinnostavaan ikäryhmään kuuluvat sinkut käyvät. Tapahtuman nimessä ei tarvitse erikseen lukea "sinkku". Moni sinkku välttelee näitä nimettyjä siksi että kokee tilanteen teennäisenä tai luonteeltaan karjamarkkinoina. Sinkkujen facebook - ryhmissä voi toki olla aktiviteettia jos siis haluaa lähteä tälle linjalle.

Itse jos nyt olisin Jyväskylässä sinkkuna niin edelleenkin katselisin tanssikurssien ja -tapahtumien suuntaan diskoja hyljeksimättä. Siltä saralta näyttää löytyvän useita mahdollisuuksia viimeistään syyskuussa. Lavatansseja, salsaa jne. 

M60

Vierailija
146/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja harrastukset.  Jos sulla on kavereita, kysele niiltä tuntevatko vapaita naisia  

Kotoa ei tulla hakemaan ja etsimällä ei löydä. 

On oltava kuitenkin sosiaalinen. Käyt kaikenmaailman kissanristiäisissä ja lähestyt naisia. 

Vierailija
147/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka ja harrastukset.  Jos sulla on kavereita, kysele niiltä tuntevatko vapaita naisia  

On oltava kuitenkin sosiaalinen. Käyt kaikenmaailman kissanristiäisissä ja lähestyt naisia. 

... ja jos nykyisissä harrasteissa ei kohtaa sellaisia naisia jotka voisivat kiinnostaa ja vastavuoroisesti kiinnostua niin on aika vaihtaa harrastetta sellaiseksi jossa näitä kohtaamisia tapahtuu usein. Todennäköisyys parisuhteen syntymiselle kun on suoraan verrannollinen kohtaamisten lukumäärään jos niiden yhteydessä on mahdollisuus keskustella. 

Vierailija
148/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko kertoa mitä nämä sinkuille suunnatut tapahtumat ovat? Järjestetäänkö niitä myös Jyväskylässä?"

Pikagooglauksella 'sinkut Keski-Suomi' löytyy ainakin jotakin, mm. sinkkutapahtumat.fi. Katsele ihmeessä tarkemmin. Odottaisin, että tälle kohderyhmälle olisi enemmänkin tarjontaa, muiden maiden tapaan. Olisihan siinä kaupallisiakin mahdollisuuksia.

Jyväskylä on yliopiston koulutustarjonnasta johtuen melko naisvaltainen paikka, joten luulisi nuoren miehen saavan huomiota. Toisaalta sikäläinen luonteenlaatu on aika vetäytyä, suorastaan pelokas. Kannattaa varmaan katsella vähän laajemmin ympärilleen.

Vierailija
149/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vakityö ei tarjoa mitään mahdollisuuksia, voisi tehdä sivukeikkaa muissa hommissa jonkun vuokrafirman kautta. 

Vierailija
150/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähestyy naisia arkielämässä niin se on #metoo koska naisilla on oikeus olla rauhassa. Siksi Tinder on käytännössä ainoa vaihtoehto jos haluaa parisuhteen mutta ei toisaalta halua rikkoa naisten turvallista tilaa.

jos on sellainen nainen jota ei saa lähestyä jonkin #metoo:n perusteella niin tuskinpa oli sopiva muutenkaan

Tekee todella suuren palveluksen antamalla pakit heti.

Vierailija
151/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa hirveästi tatuointeja ja niittejä kroppaan, niin varmasti onnaa. Ne jotka ilmain ovat kummajaisia tänäpäivänä. Voin tietenkin olla väärässä.

Vierailija
152/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit? Entä jos ei pidä sosiaalisista tilanteista ja ihmismassoista? 

No jos ei halua netistä seuraa hakea, eikä halua mennä paikkoihin joissa on muita ihmisiä, niin aika hemmetin vaikeaksi, tai siis mahdottomaksi se tyttöystävän löytäminen menee. Satavarmasti yksikään pirkko ei sinne peräkammarisi sohvalle ihan noin vaan ilmesty sinua kädestä kiinni pitämään.

153/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

"Myös tanssimista olen kokeillut, joskin turhaan."

Selventäisitkö vielä: Oletko käynyt tanssikursseilla oppiaksesi tanssimaan ja samalla tutustuaksesi muihin samasta kiinnostuneisiin? Kuinka monta kertaa kävit lavatansseissa ennen kuin totesit sen turhaksi? Kysyn tätä siksi, että itse olin eri kursseilla useamman kymmentä tanssikertaa ja lavallakin kävin 15 kertaa ennen kuin osui oikea ihminen kohdalle.

Itselläni auttoi lavatanssikuvioissa alussa todella paljon se, että paikalla oli usein tanssikursseilta tuttuja ihmisiä. Siksi ne kurssit vaikka osaisikin jo tanssia.

Oletko kokeillut diskoissa tanssimista? Vaatii muusikon korvatulpat ettei liian kovaa soitettu musiikki riko korvia mutta on omasta mielestäni myös hyvä tapa tutustua ihmisiin. Kun siis on tanssimassa vaikka ihan yksin eikä jää pöytään istumaan tai seinään nojailemaan kaljatuoppi kourassaan. Yksin tanssiva voi sitten pyytää jotakuta tanssilattialle katselevaa yksi

Tanssimista omasta mielestään turhaan kokeilleen vastaukset kiinnostavat edelleen.

Ja vieläkin olisin kiinnostunut omasta mielestään turhaan tanssimista kokeilleen vastauksista esittämiini kysymyksiin.

M60

Vierailija
154/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan aloittajaan, vaikka olen jo keski-ikäinen mies. Muille naisiin tutustuminen näyttää niin vaivattomalta, kun taas itse olen ujo ja nyhverö. 

Vierailija
156/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn samaistumaan aloittajaan, vaikka olen jo keski-ikäinen mies. Muille naisiin tutustuminen näyttää niin vaivattomalta, kun taas itse olen ujo ja nyhverö. 

Kuinka paljon olet naisten kanssa tekemisissä harrasteiden parissa? Ujous voi helpottaa hiljakseen kun lähtee sellaisiin rientoihin mukaan joissa tuota vuorovaikutusta tulee ilman painetta seuranhausta.

Vierailija
157/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiiruusti uimarannalle

Vierailija
158/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut naisia ravintoloissa (sekä asiakkaita että tarjoilijoita), työpaikalla, opiskelussa, naapurina, lapsen kaverin vanhempana, bussipysäkillä.

Vierailija
159/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut naisia ravintoloissa (sekä asiakkaita että tarjoilijoita), työpaikalla, opiskelussa, naapurina, lapsen kaverin vanhempana, bussipysäkillä.

Sosiaalisen kanssakäynnin opettelussa kaikki tuo hyödyllistä ja suositeltavaa. Seuranhaussa vain oikeaan ikäryhmään kuuluvat sinkut lasketaan. Ja heistäkin vain ne, jotka tapaamishetkellä eivät olleet tekemässä työtään esimerkiksi tarjoilijana tai kaupan kassana.

Työpaikkaromanssi voi kuullostaa kivalta mutta jos se päättyy riitaisasti niin olette edelleen molemmat tekemisissä toistenne kanssa työn merkeissä. 

Vierailija
160/195 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl kai poikakaverin saa pidettyä ilman nettiäkin? kun viestii eikä tule pelattua teerenpeliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi