Miksi naiset olettaa, että uusi mies huolehtii naisen lapsista, vaikka sitä ei tee ex-mieskään?
Onko kierona ajatuksena jotenkin, että hommataan lapselle uusi ja parempi isä?
Kommentit (90)
Fakta numero 1,miehiä EI kiinnosta toisten siittämät kakarat ! Se on vaan kylmä totuus.Joka muuta väittää on kilahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se jolle se vastasi. En ole nainen enkä mies. Minulla ei ole lapsia tai parisuhdetta, koska en ole kiinnostunut sellaisista asioista. Minua kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat ja hyvinvoinnin jakautuminen tasapuolisesti. Ja se mitä materiaa minulla on, on loton pääpotti, minkä vuoksi istunkin täällä kirjoittelemassa enkä oo röissä, makselemassa paskapalkalla pankin omistamaa taloa ja autoa kun naapurillakin on, kuten tuo juustoperse mies tekee.
Päätellen siitä miten materiakeskeinen tuo sinulle vastannut mies on, hän on varmasti valmis heivaamaan akkaparkansa samantien ja menemään nelinkontin eteesi. Siinä ei jotkut keskiverto autot ja asunnot merkitse enää mitään jos pääsisi lottovoittajan rahuleihin kiinni. xD
Lol niin totta
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan järkevää ja paras tilanne että lapsi saa paremman isän. Moni mies tekee tuon ihan vapaaehtoisesti.
Olet vi tun sekaisin oleva nat si. Tuolla tavalla kasvaa naisvihaajia.Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sitä mieltä, että miehistä ei kertakaikkiaan ole isiksi? Että ei pitäisi tehdä lapsia ollenkaan, eikä varsinkaan suomalaismiesten kanssa?
No ei tehä sit. Hankin muualta isän lapsilleni ja pidä sinä turpas kiinni, vässykkä.
Voi ei mitä ap menettikään, pöhötyneen ja katkeran yh-äidin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole mies. Hän on ikuinen miesvauva. Kokee pikkulapset pelottavina kilpailijoina. Onhan ne toki oikeasti ihan helvetin paljon söpömpiä ja rakastettavampia.
Eikö ole aika itsekästä vaatia toisia elämään omien virheittensä kanssa? Tuskin moni pitää lasta kilpailijana, ne on vain niin rasittavia, sotkuisia ja tylsiä.
Jos lapset on pieniä. Suotavaa olisi, että uusi mies osaisi olla hyvä miehen malli ja vastuuntuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta numero 1,miehiä EI kiinnosta toisten siittämät kakarat ! Se on vaan kylmä totuus.Joka muuta väittää on kilahtanut.
suomalainen yksinhuoltaja on harvinaisen sairas ja ihmisvihamielinen elukka
t. YH:n "kasvattama"
Äskenhän sä olit parisuhteessa oleva autollinen menestyjä mies. Päätä jo. Sama IP-osoite molemmissa viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti naiset osaavat jo tuossa vaiheessa katsoa tarkemmin, millainen mies kannattaa ottaa. Ja monesti niitä lapsia saatetaan tehdä sitten lisää sen uudenkin kanssa. Lapsetkin saavat hyvällä tuurilla hyvän miehen mallin.
Tämä kyllä selittää naapurin yh-äidin jolla on kolme lasta ja niillä eri isät. Jos neljänellä kerralla kävisi nyt tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole mies. Hän on ikuinen miesvauva. Kokee pikkulapset pelottavina kilpailijoina. Onhan ne toki oikeasti ihan helvetin paljon söpömpiä ja rakastettavampia.
Eikö ole aika itsekästä vaatia toisia elämään omien virheittensä kanssa? Tuskin moni pitää lasta kilpailijana, ne on vain niin rasittavia, sotkuisia ja tylsiä.
Ei se ole mikään virhe. Sinä olet virhe. Miksi tunget lasten elämään jos vihaat lapsia? Miksi tunget naisten lähelle kun vihaat naisia? Voit elää yksiksesi virheinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan jaksaa kasvattaa toisen lapsia. Jaetun huoltajuuden ymmärtää ja bonusvanhemman roolin siinä, mutta että ottaa koko vastuu. Hyvä asia, että joku jaksaa, jos biologinen vanhempi ei jaksa. En vaan tajua, miksi kukaan lähtee siihen.
Naisena täytyy sanoa että jos olisin tilanteen edessä jossa lapsi on vanhempaa vailla ja voisin muuttaa tämän koko elämän suunnan paremmaksi ottamalla sen roolin, niin kyllä minä siihen suostuisin. Tuntuu että se on inhimillinen velvollisuuteni. En varmaan pystyisi elämään itseni kanssa jos toteaisin että ei nyt ihan nappaa, haluan tehdä omalla elämällä jotain muuta (tekosyy, laiskottaa vaan), voisko joku muu.
Tiedän kyllä että on toisenlaisiakin ihmisiä. Kyllähän niissäkin tilanteissa joissa tarvitaan ensiapua niin osa vain kävelee ohi tai katsoo että voisiko joku muu auttaa.
Adoptioprosessiin en ole soveltuv
Mutta kun sulla ei ole mitään oikeuksia siihen lapseen. Jos joku päättää viedä sen sulta, niin se lähtee. Biologinen vanhempi voi palata kummittelemaan milloin tahansa. Uusi kumppani (kilpailija, joka on kiinnostunut sun asemasta vanhempana) voi triggeröidä. Jos puoliso jättää tai menee poikki ja päättää, ettet näe lasta, sinä et näe sitä enää koskaan. Minä olen onnistunut saattamaan jopa pariskuntia yhteen bonusäitinä. Perseestä koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Pierce Brosnam on hyvä esimerkki tässä. Adoptoi kuolleen entisen vaimonsa lapset. Hyviä miehiä on vaikea löytää.
Pierce oli heikko B-luokan in-celi.
Miehenä käy sääliksi miten koko yhteuskuntamme tulevaisuus on riippuvainen siitä että naiset joutuu riskillä etsimään meidän miesten seasta kunnollisia partnereita ja lasten isejä. Miestarjonta on niin luokatonta että hävettää. Ehkä vaan parempi että luonnonvalinta viimein toteutuu ja ihmislaji kuolee sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä miten täällä puhutaan lapsista. JUMALAUTA, lapsista!
Voi kyynel nyt taas.
On moraalitonta vieraannuttaa lasten biologinen isä heistä, vaikka tällaista tapahtuu todella paljon. Mutta toisaalta on hyvä, jos on positiivista miehenmallia uusioperheessä. Avioero on myös vaikea paikka lapsille. Se altistaa heidät tilastollisesti monille ongelmille. Tavallisimmat syyt erota ovat moraalittomia.
Nykyään menee varmaan pitkälti näin:
Tässä on se lasten isä, joka yllätys yllätys ei ollutkaan valmis isäksi, eipä olisi ikinä arvannut
https://www.istockphoto.com/fi/valokuva/pelin-takan%C3%A4kym%C3%A4-kuul…
Tätä sitten toisella kierroksella haetaan
https://www.freepik.com/premium-photo/man-with-kids-plants-tree-garden-…
Vierailija kirjoitti:
Miehenä käy sääliksi miten koko yhteuskuntamme tulevaisuus on riippuvainen siitä että naiset joutuu riskillä etsimään meidän miesten seasta kunnollisia partnereita ja lasten isejä. Miestarjonta on niin luokatonta että hävettää. Ehkä vaan parempi että luonnonvalinta viimein toteutuu ja ihmislaji kuolee sukupuuttoon.
Jos oltaisiin valmiita sitoutumaan partneriin, ongelmaa ei olisi. Yleisin syy erota on erilleen kasvaminen. Erossa nainen vie tyypillisesti rahat ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sulla ei ole mitään oikeuksia siihen lapseen. Jos joku päättää viedä sen sulta, niin se lähtee. Biologinen vanhempi voi palata kummittelemaan milloin tahansa. Uusi kumppani (kilpailija, joka on kiinnostunut sun asemasta vanhempana) voi triggeröidä. Jos puoliso jättää tai menee poikki ja päättää, ettet näe lasta, sinä et näe sitä enää koskaan. Minä olen onnistunut saattamaan jopa pariskuntia yhteen bonusäitinä. Perseestä koko touhu.
No sitten menee! Ei lapset ole kenenkään aikuisen omaisuutta. Jopa biologiset lapsensa voi menettää jos perseilee tai on heille niin paha etteivät he halua enää nähdä.
Minua kiinnostaa vain se että voin olla osa sen lapsen elämää, edes sen hetken, ja tehdä hänen elämästään paremman. Se varmasti kantaa pitkälle. Ja jos olen tehnyt työni hyvin, voihan olla että lapsi itse haluaa säilyttää yhteyden, vaikka sitten aikuisena. En silti koe että kukaan jäisi minulle velkaa siitä että olen toteuttanut inhimillistä velvollisuuttani pitää muista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään virhe. Sinä olet virhe. Miksi tunget lasten elämään jos vihaat lapsia? Miksi tunget naisten lähelle kun vihaat naisia? Voit elää yksiksesi virheinesi.
Sinua varmaan lohduttaa tieto että asun yksin ja tykkään siitä. On siisti ja rauhallinen talo, aikaa myös matkusteluun ja omille harrastuksille. Kaikki menisi pilalle jos olisi omia tai jonkun muun lapset riesana.
Päätellen siitä miten materiakeskeinen tuo sinulle vastannut mies on, hän on varmasti valmis heivaamaan akkaparkansa samantien ja menemään nelinkontin eteesi. Siinä ei jotkut keskiverto autot ja asunnot merkitse enää mitään jos pääsisi lottovoittajan rahuleihin kiinni. xD