Nyt on hienot ilmat. Miksi nyhjäätte himassa?
Meidänkin talosta kaikki lähti kovaa vauhtia kuumuutta pakoon. Näyttivät olevan jo kuumuudesta sekaisin. Tai sitten viinit loppui.
Kommentit (73)
Hienot ja hienot.. just tulin kaupasta ja kaikki ihmiset vaikutti olevan kuin persiiseen ammuttuja enkä voi väittää että itselläkään olisi mikään jee-fiilis tuossa kuumuudessa.
Pitää säästellä jalkoja jotta voi huomenna olla liikkeellä.
Koska ulkona on kuumempi kuin sisällä. En kestä olla tuolla pahteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpi. Tuli jo oltua aamu pihalla.
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
Meillä keittiön nurkka ulkona paahtuu, äsken näytti 40 astetta.
No ei sitä koko aikaa töissäkään viitsi olla. Tänään loppui aamuvuoro klo 13.30 ja nyt ajattelin hetken palstailla ennen kuin lapset tulevat harrastuksistaan kotiin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
En keksi kammotavampaa ajatusta kuin se, että menisin tuonne paahteeseen istumaan. Johan ne eväätkin pilaantuu, kun on niin kuuma. Luen mieluummin kotona ja nautin viileästä ilpin puhalluksesta.
eri
Kotona on suihku, kylmää juomaa ja jätskilöitä.
Olen sisällä, koska ulkona on niin paska sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kaikki eivät nauti samoista asioista kuin sinä. Itse en keksi kovinkaan montaa tylsempää asiaa kuin istumisenen jossain puistossa. Varsinkaan tällä kelillä, kun hiki virtaa norona jo ennen kuin pääsee edes sinne puistoon asti.
Koska kotona on ilp, mutta ulkona ei.
Kotona on viileetä ja kerrankin hiljasta kun naapurit lähti ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tuo nyt eroaa kotona nyhjäämisestä? Paljon mukavampi sisällä tehdä noita. Pehmeä sohva, viileät ruuat, ei ötököitä, pääsee vessaan. En näe mitään etuja tuollaisessa verrattuna kotona oloon. Täällä voi jopa ohi mennen hoitaa askareita ja käyttää pesukoneita.
Ulkona olen nautiskelemassa. Riippumatossa kuuntelen äänikirjaa.
Teen etätöitä. Ja en tee ulkona, koska kone kuumenee liikaa jos vie tonne 30 asteeseen.
Sain äskettäin melkein lämpöhalvauksen ollessani fillarilenkillä joten todella pysyn nyt sisällä kun tänne asti selvisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tuo nyt eroaa kotona nyhjäämisestä? Paljon mukavampi sisällä tehdä noita.
Eikä tuu kukaan huumehörhö heilumaan viereen ja häiritsemään
Minulla on 2vk ikäinen vauva eikä tulisi mieleenkään viedä häntä paahtumaan pihalle. Saati jättää yksin siksi aikaa kun minä menen pihalle.
Odotan vain iltaa ja toivon että on vilpoisampaa kuin kahtena edellisenä. Haluan liikkua ulkona matta vain alle 19 asteessa. Menen myös uimaan, mutta vasta illalla kun ranta on tyhjä ja saan mennä suoraan iltasaunaan.
En nyhjää himassa, oon töissä.