Nyt on hienot ilmat. Miksi nyhjäätte himassa?
Meidänkin talosta kaikki lähti kovaa vauhtia kuumuutta pakoon. Näyttivät olevan jo kuumuudesta sekaisin. Tai sitten viinit loppui.
Kommentit (73)
Täällä kellarissa on mukavan viileää... Ja paljon parempaa otettavva kuin aurinkoa. Ottakoot köyhä kansa sitä ja vaikka köristemakkaraa ;)
Täälläkin ukkostaa. Melkein selvisin kuivana kotiin, kun olin töissä pyörällä. Eiköhän siinä tullut jo sopivasti ulkoiltua, kun on polkenut kohteesta toiseen ensin kosteassa hellesäässä ja sitten ukkoskuuron alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpi. Tuli jo oltua aamu pihalla.
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
Maaseudulla asuvan voi olla vaikea käsittää, että kaikille se puistossa istuminen ei ole mikään ihana kokemus. Jos minä menisin kotiani lähimpänä olevaan puistoon, en saisi olla edes kahta minuuttia itsekseni ennen kuin joku alkkis-narkki-sekopää tulisi sönkkäämään jotain tai joku noiden muodostama ryhmä istuisi lähettyville ja kailottaisi niin, ettei omaa ääntään kuule. Silmiä ei uskaltaisi sulkea hetkeksikään, koska siinä lähtisi äkkiä lompakko ja puhelin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Pitkälti tämä. Masentaa, kun on taas kesä kauniine säine ja pitkine lomineen, eikä minulla vieläkään ole ketään kenen kanssa nauttia siitä. Haluaisin vain löytää puolison, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Pitkälti tämä. Masentaa, kun on taas kesä kauniine säine ja pitkine lomineen, eikä minulla vieläkään ole ketään kenen kanssa nauttia siitä. Haluaisin vain löytää puolison, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni.
No ei se ainakaan täällä roikkumalla löydy :D
Nyhjään himassa, koska ulkona ei mielestäni ole hieno ilma, vaan sietämättömään kuuma. Ulkoilen sitten viileämmällä. Ei tuolla jaksa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpi. Tuli jo oltua aamu pihalla.
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
Se on juu tosi ihanaa istua puistossa kun vähän väliä tulee joku hörhö hiippailemaan siihen ja pummii röökiä tai muuten on liian tuttavallinen. Jos olisikin joku ihana metsä (tai vaan metsä) ja kallio missä voisi olla rauhassa makoilemassa niin en mä sitä nautintoa pilaisi edes musiikilla, mutta näin me ollaan erilaisia.
Voimat poikki aikaisemman pyörälenkin jälkeen ihan liian kuuma ulkona.
Miksi nyhjään himassa?
Koska sillä ei minun mielestäni ole mitään eroa, nyhjäänkö täällä himassa vai nyhjäänkö jossain baarissa tai vastaavassa. Ja koska en jaksa haahuilla ympäriinsä kaupungilla päämäärättömästi sen takia, että aurinko paistaa.
Voi sitä Espanjaan mennä joz olis rahaa mut kun ei oo.
Vierailija kirjoitti:
saako ukkosesta nauttia sisällä vai pitääkö pönöttää pihalla?
Pihalla pitää pönöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Sama juttu. Ihan sama kuinka paljon tuolla ulkona liikkuu ja on niin ihan yhtä yksinäisenä sitä kotiin palaa kuin lähtikin. Itse olen käynyt terassillakin, koska viime kesänä sen itselleni lupasin että ensi kesänä menen ja teen vaikka yksin, mutta kyllä nuo kaksi kertaa taitaa sitä sorttia riittää. Ei siellä saa edes juttuseuraa hetkeksi ellei sitten laske sitä, kun pöydästä haetaan tuoleja höystettynä toteamuksella tän varmaan saa viedä.. Joo saa.
Vierailija kirjoitti:
Kotona on suihku, kylmää juomaa ja jätskilöitä.
👍
Nyt on liikaa aurinkoa. Menen ulos vasta klo 20 jälkeen. En viitsi laittaa aurinkovoidetta.
Yritin käydä kävelylenkillä mutta eihän tuolla oikeasti voi olla! Varjopaikkoja ei tunnu olevan enää ollenkaan ja ne harvatkin niin pieniä, ettei siinä ole edes viileämpi. Ja nyt sitten ei tietenkään tuulekaan yhtään.
Kaukana hienosta tällainen ilma.
07 lähtien on oltu ulkona. Sisällä käyty vain ruokaa laittamassa ja vessassa. Lapset puljaa altaassa, aikuiset ottaa aurinkoa. Sisälle vasta nukkumaan illalla. Varjossa 31, taivaallista
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpää. Ulkona on +30, varjossa. Vauvallakin on parempi olla sisällä. Kävin aamulla kävelyllä, ja illalla, kun hieman jäähtyy mennään taas ulos.
Ei taida juuri jäähtyä. Monen ennusteen mukaan kuumimmat tunnit vielä ysin aikaan...
Mä taasen en nauti, mutta sain helteiden myötä aivan julmetun jalkateräkivun joten ei oikein pääse uloskaan kun mihinkään kauas en nyt uskalla tällä kintulla lähteä ja ei tuossa kadullakaan viitsisi patsastella paikoillaan.
Jotenkin kyllä ihmetyttää kun niin moni aina sanoo kuinka lämpö hellii ja kerrankin ei kolota tai vedä suonta niin mulle sitten tulee tällainen särky jalkaan just kun lämmöt nousee, mutta normaalilla säällä ja sisälämpötilalla ei satu mihinkään. Näin siis kävi viime kesänäkin.