Nyt on hienot ilmat. Miksi nyhjäätte himassa?
Meidänkin talosta kaikki lähti kovaa vauhtia kuumuutta pakoon. Näyttivät olevan jo kuumuudesta sekaisin. Tai sitten viinit loppui.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpi. Tuli jo oltua aamu pihalla.
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
Maaseudulla asuvan voi olla vaikea käsittää, että kaikille se puistossa istuminen ei
Jaa, ehkä 12 km Helsingin keskustasta sitten on maaseutua enkä tiedä todellisesta elämästä mitään, kun käyn keskustassa vain töissä. Ikinä ei ole näiden 13 vuoden aikana kukaan tullut häiritsemään, harvemmin juopot jaksavat kävellä puistoon, joka ei ole raideliikenteen vieressä ja isossa puistossa ei muutenkaan tarvitse änkeä kenenkään lähelle. Minulle on ihan sama, miten kukakin aikaansa kuluttaa, mutta suomalaisten jatkuva marina ja negatiivisuus ovat kyllä ihan omaa luokkaansa enkä sitä tule koskaan ymmärtämään.
Mitä väliä istuuko kotona tai istuu ulkona penkillä tai kiertää ympyrää ostarilla?
Vierailija kirjoitti:
saako ukkosesta nauttia sisällä vai pitääkö pönöttää pihalla?
No niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on viileämpi. Tuli jo oltua aamu pihalla.
Mulla ei ole, mutta vitttuako mä tuolla pihallakaan yksinäni teen? Kävelen korttelia ympäri tai tönötän seisoskella jossain? Lenkillä kävin jo aikaisin aamusta vaikka aika inhottavan lämmin lenkkisää oli silloinkin.
Kyllä ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys keksiä itselleen tekemistä. Miten ihana on vaikka lukea puistossa kirjaa, varjoakin löytyy jos niin haluaa. Mukaan eväät, niin voi olla vaikka koko päivän. Eilen tuli maattua metsässä kalliolla silmät kiinni ja kuunneltua musiikkia, kassissa oli sanaristikoita, jos olisin muuta tekemistä oheen kaivannut. Ihan ilmaisia juttujakin nämä.
Se on juu tosi ihanaa istua puistossa kun vähän väliä tulee joku hörhö hiippailema
Missä päin Suomea on paikka, josta ei löydy edes metsää? Näin helsinkiläisenä kuulostaa omituiselta, kun täälläkin niitä on ja saa olla kyllä ihan rauhassa. Jopa Keskuspuistosta löytyy, jos uskaltaa poiketa polulta.
Meen ulos kun aurinko vähän laskee ettei oo niin kuuma. Aamulla olin myös mutta välissä tein töitä vähän - näistä saa palkkion tehdyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luksusvene on huollossa tänään, niin ei päästykään tänään merelle. Nyt pitää vaan olla siis kotona
Rivo-Riitan sanoin, kyllä mä sulle luxus-veneen näytän, laita tappi "omastas"
Olen mökin terassilla kännykkä kädessä. Siirryin tähän aurinkoon, kun varjossa 18 astetta, tuli kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo rahaa
Ei ole rahaa mennä ulos asunnosta vaikka uimarannalle? Mistä lähtien ulkoilu on ollut maksullista?
Lähin uimaranta noin 5kilsan päässä, ei sinne jaksa kävellä tällä helteellä.
EI OLE fillaria! Bussi kiertää noin 30min kyliä ennekuin on lähellä, ja sieltä on pysäkiltä vielä kilsa rantaan.
Maksaa se siis!
Vastauksista todella huomaa, ettei tällainen kostea hellesää ole suurimmalle osalle mieleen. Minäkin kävin lenkillä viimeksi lauantaina, enkä ole edes menossa, ennen kuin lämpötilat taas joskus laskevat.
Maalla ja järvenrannalla tällainen sää on ok, mutta kaupungissa todella tympeää.
Sitten voi ollakin tänään hieno ilma jos tuo lahden-kouvolan suunnilta tulossa oleva ukkosrintama oikeasti pääsee tähän pk-seudulle asti.
Tämä helvetillinen helotus ei ole hienoa ilmaa nähnytkään.
Mitä veen väliä onko hieno vaiko vähemmän hieno sää? Mitä veen väliä on oikeasti yhtään millään? Ihan samantekevää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus
Pitkälti tämä. Masentaa, kun on taas kesä kauniine säine ja pitkine lomineen, eikä minulla vieläkään ole ketään kenen kanssa nauttia siitä. Haluaisin vain löytää puolison, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni.
Sama juttu. Ihan sama kuinka paljon tuolla ulkona liikkuu ja on niin ihan yhtä yksinäisenä sitä kotiin palaa kuin lähtikin. Itse olen käynyt terassillakin, koska viime kesänä sen itselleni lupasin että ensi kesänä menen ja teen vaikka yksin, mutta kyllä nuo kaksi kertaa taitaa sitä sorttia riittää. Ei siellä saa edes juttuseuraa hetkeksi ellei sitten laske sitä, kun pöydästä haetaan tuoleja höystettynä toteamuksella tän varmaan saa viedä.. Joo saa.
Tämä hellejakso tuntuu henkisesti ja fyysisesti pahalta. Toivoisin vain voivani pötkötellä jonkun kanssa ilman huolta tulevasta.
Liian kuuma ei ole mikään hieno ilma. Siksi.