Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011232007.html
Ei varsinkaan nuori nainen. Naiselle paneminen ei ole seksiä vaan jotain huonon ja suoranaisen kärsimyksen välillä. Kaikki seksi on naiselle lähtökohtaisesti surkeaa ja valtava riski.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan vaan jos miehellä on iso muna. Pienellä en vaan saa.
Sinulla on väljä römpsä🙂
Höpö höpö! Kateellisten panettelua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanotaan että noin puolet saa aina tai lähes aina!
Ei sanota.
Kyllä sanotaan. Ja jos lisätään tuohon vielä ne jotka sanovat saavansa silloin tällöin, luku nousee 70 prosenttiin.
Ne naiset, joille orgasmin saaminen on tärkeää, saa yleensä yhdynnässä orgasmin. Ketä pitäisi kiinnostaa saako sellainen nainen orgasmin, jota ei itseäänkän kiinnosta saako hän orgasmin vai ei?
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2020/12/b6546f30-11_orgasmeja_sen_m…
13 prosenttia naisista ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä. Kääntäen: yli 80 prosenttia naisista saa ainakin joskus orgasmin yhdynnässä. Tästä teit aloituksen otsikolla Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä. Loogista.
Muusta en tiedä kuin että jos yhdyntä kestää lyhyen aikaa niin vaimo on aina myrtsinä sen jälkeen. Näin keski-ikäisenä niin käy harvoin, mutta joskus kuitenkin ihana puristus on vaan liikaa liian nopeasti.
Sitten kun taas kestän tarpeeksi pitkään (ei mitään hirveitä, 5+ minuuttia) ja puristuksen tullessa tiukemmaksi saan orgasmin ja painan vielä vähän aikaa... Ja vaimo on tyytyväinen. Hyvin esittää vuodesta toiseen jos esittäisi muka.
Naiset pitäisi opettaa ottamaan vastuu omasta orgasmistaan. Ei sitä voi ulkoistaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kato kato! Palstan incel oppii jotain, tosin asia ei sivua hänen elämäänsä millään tavalla, mutta kuitenkin.
...kuitenkin pitää kiusaajasian päästä taas lyömään lyötyä, vai?
Sinä pedofiili joka yrität spämmätä kommenttiasi tähän ketjuun. Niin monta kertaa kuin sinä sen jaksat lähettää, niin monta kertaa minä sen jaksan poistattaa.
Tarkoittaako tässä "Yhdynnässä saatu orgasmi" myös nuolemalla ja sormettamalla saatuja ?
Saan aina. Ensimmäinen Satysfierillä miehen toimesta, toiseksi hänellä on hyvät kielitaidon😁. Jos jaksan vielä, niin annan yrittää vielä. Onnistuu 1/1000.
Olisiko sillä mitään merkitystä, että ihminen alkoi paritella kasvokkain muutama tuhat vuotta sitten? Peniksen alapuolella on pituussuuntainen kohouma, joka osuu takaapäin rakastellessa klitorikseen. Yläpinta on tasainen, eikä aiheuta vastaavanlaista kontaktia.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan, kun tapasin mustan miehen, jolla kalu lähenteli jotain 25cm ja oli valtavan paksu ja nai minua väsymättömästi takaapäin, laukesin ekaa kertaa yhdynnässä.
N26
Samanlaisia kokemuksia minullakin. Oman miehen kanssa en ole koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan, kun tapasin mustan miehen, jolla kalu lähenteli jotain 25cm ja oli valtavan paksu ja nai minua väsymättömästi takaapäin, laukesin ekaa kertaa yhdynnässä.
N26
suomi huorattt vauhdissa.toivottavasti sait hiv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
suomi huorattt vauhdissa.toivottavasti sait hiv.
Minkälaisia hulluja miehiä täällä onkaan!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa saa. Älä valehtele.
Sinäkö siis olet ollut kaikkien naisten kanssa, joten tiedät. Jos nainen sanoo ettei saa, niin siis valehtelee...
Ei se yhdyntä ole naiselle parasta. Sormetus ja kileihoidoilla onnistuu ihan aina, 100%.
En tajua tätä jauhamista yhdynnässä saamisesta.
Enkä myöskää jauhamista; kukin on itse vastuussa orgasmeistaan. Jos näin on, vetäkää miehet sitten käteenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei se yhdyntä ole naiselle parasta. Sormetus ja kileihoidoilla onnistuu ihan aina, 100%.
En tajua tätä jauhamista yhdynnässä saamisesta.
Enkä myöskää jauhamista; kukin on itse vastuussa orgasmeistaan. Jos näin on, vetäkää miehet sitten käteenne.
Tälle naiselle yhdyntä on nimenomaan parasta. Ja orgasmi onnistuu itselleni 100% myös yhdynnässä.
Tuollainen lehmä pitää heti heittää helvettiin ja ottaa kunnollinen tilalle.
Mitä sitä romulla tekee.
Kyllä, nainenhan törmää metsässä ennemmin karhuun kuin mieheen.