Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä

Vierailija
14.07.2025 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011232007.html

Ei varsinkaan nuori nainen. Naiselle paneminen ei ole seksiä vaan jotain huonon ja suoranaisen kärsimyksen välillä. Kaikki seksi on naiselle lähtökohtaisesti surkeaa ja valtava riski.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jos yksi saa...mukamas.

Vierailija
42/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä jos yksi saa...mukamas.

Ihan tuon linkitetyn jutunkin mukaan 50% saa aina tai lähes aina. Ihan itse ovat tutkimukseen vastanneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä linkit tietävät paremmin kuin nainen, lihaa ja verta. No mies tietysti!

Vierailija
44/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä linkit tietävät paremmin kuin nainen, lihaa ja verta. No mies tietysti!

En ole mies. Olen nainen joka osaa lukea tuon jutun. 

Vierailija
45/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitäisi opettaa ottamaan vastuu omasta orgasmistaan. Ei sitä voi ulkoistaa miehelle.

Kyllä minä miehenä lähden siitä, että haluan tuottaa naiselle orgasmin ja vaikka useamman, mutta tuleehan siinä naisen olla halukas ja mukana.  On se vaan niin mukava, kun nainen alkaa elehtiä siihen malliin, että pian tulee. 

Vierailija
46/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei täsmennetä mitä yhdynnällä tarkoitetaan. Puhutaanko penis vaginassa -orgasmista vai ylipäätään, ettei saa seksin aikana minkäänlaista orgasmia, eli klitorisorgasmia. Huomattava osa naisista ei saa ikinä ensimmäistä. Korkeintaan sormilla. 

Vierailija
47/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei täsmennetä mitä yhdynnällä tarkoitetaan. Puhutaanko penis vaginassa -orgasmista vai ylipäätään, ettei saa seksin aikana minkäänlaista orgasmia, eli klitorisorgasmia. Huomattava osa naisista ei saa ikinä ensimmäistä. Korkeintaan sormilla. 

Kyllä yhdyntä on yhdyntä. 

Vierailija
48/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut naiselle orgasmeja sormettaen , kielellä ja yhdynnällä. On se vaan niin hienoa. Ensirakas oli niin kuumana , että imi fritsuja kun hänelle annoin sormettamalla orkkuja. Kovempaa, kovempaa , huuteli kunnes laukesi orkkuun.

Vierailija
49/61 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut naiselle orgasmeja sormettaen , kielellä ja yhdynnällä. On se vaan niin hienoa. Ensirakas oli niin kuumana , että imi fritsuja kun hänelle annoin sormettamalla orkkuja. Kovempaa, kovempaa , huuteli kunnes laukesi orkkuun.

Nimenomaan naiset saavat sormilla, suulla tai klitoriksen stimuloinnilla yhdynnän aikana aikana. Hyvin harva saa ikinä orgasmia peniksen avulla. Siksi esileikki on niin todella tärkeää, jos miehet haluavat pitää seksielämänsä elossa. 

Vierailija
50/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihton on kyllä aika estynyt jos ei saa orgasmia 

Matti 

Vierailija
51/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut yhdynnällä orgasmia koskaan, mutta saan kyllä muilla tavoilla joka kerta, kun seksiä harrastamme. Lisäksi yhdyntä tuntuu todella hyvältä, vaikka en laukeakaan siinä. Miksi se olisi jollekin ongelma ja mitä sen on väliä, miten kukakin saa? 

Vierailija
52/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa jokainen nainen on saanut joka kerta orgasmin tai useita peräkkäin.

Vierailija
53/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi ei ole tarpeellinen lisääntymisen kannalta, siksi sitä ei ole.

Mutta siitä on hyötyä hedelmöittymisen kannalta. Miesten kannattaa miettiä, miten olisivat lisäämättä naisten paineita.

Väitetysti. Ellet halua perustella väitettäsi tutkimuksilla? Naisten kannattaisi ajatella samoin, lisäämättä miesten paineita

Vierailija
54/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitäisi opettaa ottamaan vastuu omasta orgasmistaan. Ei sitä voi ulkoistaa miehelle.

Kyllä minä miehenä lähden siitä, että haluan tuottaa naiselle orgasmin ja vaikka useamman, mutta tuleehan siinä naisen olla halukas ja mukana.  On se vaan niin mukava, kun nainen alkaa elehtiä siihen malliin, että pian tulee. 

Ja saat sinäkin pönkitystä heikolle itsetunnollesi. Jokainen tavallaan, mutta en kehota kiillottamaan sädekehääsi foorumilla missä jokainen voi väittää mitä tahansa. Hurraa huutoja saa toki lampailtakin

Vierailija
55/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi ei ole tarpeellinen lisääntymisen kannalta, siksi sitä ei ole.

Ei ole miehenkään orgasmi, eihän useimpien lajien koiraat orgasmeja saa eikä se ihmisilläkään ole välttämättömyys tai sen tarpeellisempi kuin naisenkaan. Ejakulaatio =/= orgasmi.

Vierailija
56/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelet ison kikkelin ja ison fellaation tälle madamelle. Oikein iso terskan iso koko ja kikkeli isona.

Vierailija
57/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan naiset saavat sormilla, suulla tai klitoriksen stimuloinnilla yhdynnän aikana aikana. Hyvin harva saa ikinä orgasmia peniksen avulla. Siksi esileikki on niin todella tärkeää, jos miehet haluavat pitää seksielämänsä elossa. 

Miksi nainen on niin turta että perusseksi ei voi riittää?

Vierailija
58/61 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on niin turta että perusseksi ei voi riittää?

Mikset sinä saa tyydytystä siitä, että vaikka puhallan palleihisi!

Vierailija
59/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja? Minä olen miehenä vastannut omista orgasmeistani 30 vuotta. Jos on tiukka p***u tai oikeasti hyvä ottamaan suihin niin naisesta on apua, mutta harvalla lopulta on kovin hyvä p***u ja vielä harvempi on oikeasti hyvä ottamaan poskeen, joten kyllä se olen minä ja minun likaiset ajatukset joka lopulta homman kotiin hoitaa.

Sinulla on pieni pippeli, jos pimpit tuntuu väljiltä. 

Vierailija
60/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Minä olen miehenä vastannut omista orgasmeistani 30 vuotta. Jos on tiukka p***u tai oikeasti hyvä ottamaan suihin niin naisesta on apua, mutta harvalla lopulta on kovin hyvä p***u ja vielä harvempi on oikeasti hyvä ottamaan poskeen, joten kyllä se olen minä ja minun likaiset ajatukset joka lopulta homman kotiin hoitaa.

Sinulla on pieni pippeli, jos pimpit tuntuu väljiltä. 

Näin siis sinun päässäsi. Todellisuudessa asia ei ole suinkaan aina ole noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme