Oletteko kokeilleet Xtran tuutteja S-marketista? Aika hyviä? Hinta noin yksi - siis yksi - euro 8 - siis kahdeksan - kappaletta.
Kommentit (70)
ite en ole ostanut pakkaus moni jäätelöitä koska epäilen että niiden koko on joku mini mini micro kokoa. Epäilyttää ainakin hinta. Pitäisi nähdä minkä kokoisia. Onko lasten?
ONKO NE PIEneMPIÄ VAI NOMRMAALIKOKOSIA?
Ihan hyviä jäätelötuutteja. Hinta- / laatusuhde kohdallaan.
Lidlin vastaava 8 x Gelatelli suklaatuutit maistuvat paremmilta.
Olen kokeillut. Yhtä hyviä kuin muutkin perustuutit. Ihan normaalikokoisia.
Olen ostellut silloin tällöin niitä n. 55 sentin coop tms. jäätelötuutteja, makuja on ainakin toffee, suklaa ja mansikka. Taitaa samat tuutit löytyä myös K-ryhmästä toisella nimellä, hintaluokka suunnilleen sama. Ihan sopivankokoinen, ei ne 80-luvulla lapsena jäätelötuutit olleet varmaan tämän isompia. Nyt ne tietysti saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa pieniltä kun on noita turbojättipottikokoisia tuuttejakin myynnissä millä kansa sitten lihoo ja ihmettelee kun kilot vaan lisääntyy vaikka ei syö kuin jäätelöä...
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa kasvisrasvajätettä.
Ja lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tomppeli tulet tänne oksentelemaan? Saatko jotain kiksejä tuosta että väännät tänne typeryyksiä? Tässä keskustellaan kermajäätelöstä.
Normaalikokoisia eli esim kuten Pingviini kuningatar tai mitä niitä nyt on. Maku vanilja plus hieman suklaata parissa kohdassa mutta siis vaniljatuutteja. Ostakaa ihmeessa kokeiltavaksi. Ei tuuttien tartte aina olla jotain jättituutteja. Kehon ympärysmitta kiittää.
"Hinta noin yksi - siis yksi - euro 8 - siis kahdeksan - kappaletta."
Siis mitä yritäs sanoa niiden hinnasta?

Jos lukisit itsw ensin viestisi ennen kuin lähetät pari kertaa ja mietit voiko muut ne ymmärtää!
Ei noilla ole jäätelön kanssa mitään tekemistä. Katsokaa tätä ainesosaluetteloa: Vesi, sokeri, VEHNÄJAUHO , glukoosisiirappi, kasvirasva (kookos, auringonkukka), ennastettu RASVATON MAITO , MAITOPROTEIINI , vähärasvainen kaakaojauhe*, emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322 auringonkukka), suola, stabilointiaineet (E 412, E 410), värit (E 150a, E 160a), luontainen aromi.
Ostakaa kaupasta luomukuohukermaa, kondensoitua maitoa ja glukoosisiirappia (se estää hileet omatekoisessa jätskissä, ei pakollinen). Saatte luonnollista, hyvää jäätelöä. Ilman e-kooditulvaa ja kasviöljyjä.
Siinä ainesosaluettelossa on myös sen vohvelin ainekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tomppeli tulet tänne oksentelemaan? Saatko jotain kiksejä tuosta että väännät tänne typeryyksiä? Tässä keskustellaan kermajäätelöstä.
No, pitää kato säästää kaikessa, mutta sitten onkin väärin ostaa halpaa, koska se on sellaista ja sellaista paskaa sitten. Säästöä syntyy, kun aletaan ostaa aiempaa kalliimpaa. Hänestä tulisi "hyvä" poliitikko.
En ole, koska ei ole laktoosittomia
Muuten hyvä mutta täynnä palmuöljyä. Jäi ostamatta.
Olen hyvätuloinen mutta jäätelöä kuluu perheessä kesällä paljon. Ostan todellakin Coopin monipakkauksia. Sekä lakritsi että toffee ovat aidosti hyviä. Ja juuri sopivia kesän päivittäiseksi arkijäätelöksi.
Saatte niitä paljon halvemmalla kuin minä jossain peräkylällä :( ... Xtran lakritsituutit ovat 2,45 paketti ja tavalliset 1,45 ja K-Menun 6:n tuutin paketti on 0,95 Citymarketissa ja pikkukaupassa 1,5 .. mutta ihan hyviä ja säälin niitä jotka ostavat yhden tuutin kalliimmalla kuin saisi ison paketin tuutteja :D
Itsehän heitän hetulaan kerralla koko paketin ja välttämättä ei ole terveellistä, mutta kuten ketjussa jo mainittiin on tuuteissa käytetty periaatteessa terveellistä kasvisrasvaa :)
Olen. On hyvä pakkaus perheelle. Ei sisällä mitenkään sen huonompia aineita kuin kalliimmatkaan tuutit.