Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkäs on suunnitelmat tälle päivälle?

Vierailija
14.07.2025 |

Itse ajattelin lähteä pesemään mattoja. Sen jälkeen ehkä menen torille katselemaan, paljonko mansikat maksaa. 🍓

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä. Siivousta, pyykkäystä, kaupassa käynti ja aikaisin nukkumaan. 

Vierailija
22/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaston siivous, lähtee  varmaan 15 kpl vanhoja mattoja. Mies saa viedä ne konttiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on loman eka päivä. 

olen lukenut lehtiä ja syönyt aamupalaa kaikessa  rauhassa. Teini nukkuu ja toinen on leirillä. 

Ajattelin että odotan klo10ja kysyn jos teinini jaksaisi herätä pesemään ikkunoita, maksua vastaan. Pesisimme muutaman ikkunan. 

Vanhemmat tulee grillaamaan ja illalla menen neulomaan ystävien kanssa. 

Roikun varmaan täällä av:lla koko muun ajan.. otan tänään siis rennosti. 

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
24/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien auton ilmastointihuoltoon. Sitten pojan kanssa oli tarkoitus käydä yhdellä vanhalla hautausmaalla katselemassa. Illalla käyn kaverin luona ja ruokkimassa pojan perheen kissat, kun ovat reissussa. Kaupasta käydään jotain hellesyötävää. Lomalla olen. 

Vierailija
25/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen lääke, suolistosairaus. 

Vierailija
26/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä juomaan puistoon kaljaa.

Vierailija
27/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman toista viikkoa vietän. Ajattelin lähteä katsomaan löytyykö jo kanttarelleja ja mustikoita. Ensimmäinen lomaviikko oli touhukas ja nyt otan rauhallisemmin, jos ei muuta jaksa.

Vierailija
28/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaston siivous, lähtee  varmaan 15 kpl vanhoja mattoja. Mies saa viedä ne konttiin.

Mun pitäis tehdä tuo sama ja mattoja joutais täältäkin paljon pois. Olen suunnitellut varaston siivousta ties kuinka kauan, mutta en hitto vie vaan saa aikaan. Aina on joku syy - tänään on ihan liian kuuma. 😏

Vierailija
29/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on loman eka päivä. 

olen lukenut lehtiä ja syönyt aamupalaa kaikessa  rauhassa. Teini nukkuu ja toinen on leirillä. 

Ajattelin että odotan klo10ja kysyn jos teinini jaksaisi herätä pesemään ikkunoita, maksua vastaan. Pesisimme muutaman ikkunan. 

Vanhemmat tulee grillaamaan ja illalla menen neulomaan ystävien kanssa. 

Roikun varmaan täällä av:lla koko muun ajan.. otan tänään siis rennosti. 

Mukavaa päivää kaikille!

Kivaa lomaa! 😎

Vierailija
30/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää oli aamusta neuvola ja kohta pitäis lähteä hakemaan äitiyspakkaus ku se tuli tänää

Vierailija
31/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kotona oleskelen ja teen matkasuunnitelmia, kohta tulee yksi tori.fi -noutaja ja ehkä sen jälkeen uinnille.

Vierailija
32/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illemmalla varmaan fillarilenkille, ehkä samalla pururadalla pikku juoksupyräys. Nyt vaan nautiskelen lämmöstä tässä terassilla. 

Vierailija
33/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi tosiaan mansikoita nuo mansikat: 4kg olisi maksanut 42€. En ostanut.

- ap

Vierailija
34/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin hotelliin aikainen sisäänkirjautuminen pitkän ( ja hyvin ruuhkaisen) ajomatkan päätteeksi. Ollaan ehditty nähdä ja kokea paljon pitkin Britanniaan. Nyt ihan vain rentoudutaan, käydään syömässä ja ehkä drinkeillä. Ajoissa nukkumaan.

Aamulla aikaisin lento Suomeen. 

Vierailija
35/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös, ulos ja liikkeelle 👍

Ei tee hyvää tässä helteessä. 

Vierailija
36/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä kaikenlaisia suunnitelmia, mutta tämä saaatanan helle pilasi kaiken. Olen sitten sisällä enkä tee muuta kuin roiku netissä ja ramppaa suihkun alla.

V:tun hieno kesäloma.

Vierailija
37/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä meni ulkona, äsken syötiin ja nyt vaan oleakelua ja ukkosen kuuntelua. Illalla ehkä vielä ulos, jos ei kauheasti sada.

Vierailija
38/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa sohvalla

Vierailija
39/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivä meni ulkona, äsken syötiin ja nyt vaan oleakelua ja ukkosen kuuntelua. Illalla ehkä vielä ulos, jos ei kauheasti sada.

Missä päin ukkosti? Täällä Jyväskylän seudulla on kierrellyt mustia pilviä ja kaukaista jyrinää on kuulunut, mutta ohi on mennyt.

Vierailija
40/40 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis tehdä tuo sama ja mattoja joutais täältäkin paljon pois. Olen suunnitellut varaston siivousta ties kuinka kauan, mutta en hitto vie vaan saa aikaan. Aina on joku syy - tänään on ihan liian kuuma. 😏

Lainaan itseäni (olen siis ap, mutta unohdin laittaa sen tuohon kommenttiini). Olen joskus miettinyt, että olisikohan tuosta pienen häkkivaraston siivoamisesta joillekin koululaisille  (palkallinen) homma? Ei mulla siellä mitään painavaa ole, mutta on tässä kohtaa vähän haasteita jaksamisessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi