Mitkäs on suunnitelmat tälle päivälle?
Itse ajattelin lähteä pesemään mattoja. Sen jälkeen ehkä menen torille katselemaan, paljonko mansikat maksaa. 🍓
Kommentit (40)
Hikoilua puolikuolleena. Omat suunnitelmat ei auta.
mä pesen mattoja vasta huomena, tänään on niin kosteaa ettei mikään kuivu eilisten sateitten takia ja tuultakaan ei ole.Iltapäiväksi näkyy sadettakin olevan hetkeksi tulossa
Ei kyl jaksa mitään fyysistä. Olin aamusta ulkona ja sit meen illemmalla uudestaa. En astman takia liikaa riehu. Pitää aamusta tuulettaa kämppää. Päivällä ikkunat ja verhot kii. Muuten tää ei pysty kukaan olee.
Selkä meni viikonloppuna ja tänään lääkäriin hakemaan apua.
Sama täällä, että pesen mattoja. Sitten maalaan portin ja ehkä nyperrän jonkun pikku askartelun kimpussa. Siestan viettoa.
Lapsen kanssa sairaalassa tiputuksessa. Saa hoitoa kerran kuussa. Siellä ilmastointi, ei tarvitse hikoiĺla.
Ajattelin käydä pyörälenkillä katsomassa yhtä paikkaa jota en ole saanut aikaisemmin aikaiseksi ja sitten mulla olisi Lidlin sovelluksessa joku 2€ kuponki joka vanhenee tänään niin kaipa sekin olisi järkevää käyttää eli ruokaostokset sieltä tänään
Tällä tietoa ensin Polo ja sitte Neo 😎 jos ei tuu muutoksia
Kävin jo salilla. Juoksevia asioita plus pieni retki lasten kanssa. Tullee lisää hoidettavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa sairaalassa tiputuksessa. Saa hoitoa kerran kuussa. Siellä ilmastointi, ei tarvitse hikoiĺla.
Punasoluja tms. vai ihan tavallinen tiputus?
Varmaan viedään koira jonnekin veden äärelle lotraamaan. Mieli tekisi lähteä poimimaan mustikoita, mutta en oikein keksi kenelle antaisin poimimani mustikat, kun itsellä ei ole tarvetta (pakastimessa on vielä viime vuotisia jäljellä)
Ihan sama kuin ap, maton pesu, vaikka kosteutta liikaa niin loppuviikkoa kohti kärsii paremmin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa tänään varmasti hiljaista. Heinäkuu.
Oon töissä. Kotona pitäis laittaa pyykkiä ja ruokaa. Haluaisin käydä uimassa, jos ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan viedään koira jonnekin veden äärelle lotraamaan. Mieli tekisi lähteä poimimaan mustikoita, mutta en oikein keksi kenelle antaisin poimimani mustikat, kun itsellä ei ole tarvetta (pakastimessa on vielä viime vuotisia jäljellä)
Missä päin on mustikat kypsyneet??
Pyykkipäivä.