Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:) marrasmasujen perjantai:)

30.03.2007 |

Huomenta kaikille!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävimme ekassa neuvolassa. Perusasiat kyseltiin ja lääkäri on 11.4. Lääkäri sit kuuntelee sydänäänet ja katsoo ultralla. Kolme kiloa oli tullut jo lisää! Mies ei pääse lääkäriin mukaan kun on etelä-suomessa koulutuksessa :( . Pitänee ostaa kamerakännykkä niin saa aina tiedot eteenpäin :).

Aamupahoinvoinnista: On voimistunut ja pari kertaa olen viikonaikana jo halailut vessanpönttöä. Muuten on koko loppupäivän etoava olo.

Luin tuossa eilisen pinon ja huomasin, että joku innokas oli pessyt jo ikkunat. Meidän ikkunat on talven jäljeltä niin harmaat... Saa nähdä milloin jaksan pestä ne. Pariin kuukauteen en ole jaksanut kuin pyyhkiä pölyt ja imuroida.

Lasketuksi ajaksi terveydenhoitaja sai 7.11, mut aika tarkentuu lääkärissä.

Vierailija
2/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Melkoista tasapainoilua tän pahoinvoinnin, työnteon ja kotielämän välillä. Työssä on tosi hektistä, mulla työt on viikonloppu- ja pyhäpainotteisia, joten pääsiäinen tuottaa lisää töitä. Päivät venyy helposti 10-12 tuntisiksi ja oon ihan puhki sellaisten päivien jälkeen. Olo on etova, heikko ja väsyttää, mutta töitä on pakko tehdä. Välillä tekisi mieli vaan istua ja kertoa kaikille, että oon raskaana enkä nyt jaksa;-)

Mutta tänään on vapaata ja nautin ajatuksesta, että pääsee ulos nauttimaan auringosta. Tarkoitus olisi tänään siivota, pestä pyykkiä ja muutenkin tehdä rästiin jääneitä kotihommia.

Oon ollu tosi hyvällä mielellä sen jälkeen, kun kävimme ultrassa ja kaikki on kunnossa! Välillä, kun ajattelenkin sitä ihmettä, joka tuolla masussa kasvaa, kyyneleet tulevat silmiini. On tämä " kamalan" ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nyt se sitten alkoi: oksentelu. Olen aamuisin keittänyt kaurapuuroa, jotta ei pahaolo yllättäisi työmatkalla. Tänäiset kaurapuurot on marjoineen päivineen keittiön altaassa, että se siitä.. Miten te pystytte käymään " halailemassa wc-pönttöä" ? Mulle tulee jo tuosta ajatuksesta oksennus, eikä se johdu siitä, ettei meidän pönttöä pestäisi ikinä. ;-)

Rv 7+jotain

Vierailija
4/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille!

Ikkunoiden pesusta; Meillä on kans ollut mielessä ja mies osti ikkunanpesuainettakin lisää(kuulemma akvaariota varten) mutta kun ei jaksa..pitänee yrittää vähän aktivoitua:)

Pahasta olosta; On ilmaantunut, ei oo (vielä) tarvinnut oksentaa, mut eiköhän sekin tuu tutuksi ainakin muutaman kerran tässä..(en kyllä millään haluis, inhoon oksentamista)

Eipä varmaan muuta..mukavat päivänjatkot!

Vierailija
5/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin ukon kanssa ultrasta. Kävimme siis yksityisellä ultrassa paikkaamassa omaa pelkoani. Yksi sikiö oli oikeassa paikassa ja ilmeisesti toisen alkion matka oli loppunut heti alkumetreille. Tai sitten se oli hematooma, tiedä häntä.

Koko huimat 13mm ja vastaa viikkoja, eli 7+6... laskettu aika virallisesti 11.11 ja ultra näytti 10.11.

Olo on nyt ihan naatti. Jännitin jotenkin ihan älyttömästi ja nyt kun kaikki on toistaiseksi hyvin niin tuli ihan väsy olo.

^väsynyt mutta onnellinen Nasulina kera pienen papusen^

Vierailija
6/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta pitää lähteä kouluun taas, mutta pitäähän sitä pikaisesti tulla moikkaamaan :)

mulla on paino pudonnu pari kiloa, koska ruoka ei vain maistu. eilen olin saanu kurkusta alas klo 19 illalla mennessä kolme makaroonia ja niistäki oli tullu niin oksettava olo että enempää ei pystyny syömään. toivotaan että karisee vaan mun liika kilot, ettei pieni kärsi :(

ikkunat pitäis täälläkin pestä... vapaa ehtoisia? :D tossa kevät talvella yhtenä päivänä ihmettelin että miten toisella puolella taloa on niin sumuista.. ei ollukkaa sumuista vaan niin likanen ikkuna että hyi :D

no nyt hampaat pesemään -- lue: kakomaan ja sitten kouluun.

FREYA JA ASTRONAUTTI 9+1

Vierailija
7/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo on tullut tännekin. Oksennusta ei ole vielä tulut mutta ei ollut kyllä tänään kaukanakaan. Mies eilen kyseli että jokos olen oksentanut, taisi minun vastaus olla aika epämääräinen sillä han sanoi että minussa olisi ainesta politikoksi, saan kuulemma kaiken käännettyä ja väännettyä vaikka minkälaiseksi (se mitä sanoin oli että en ole varsinaisesti oksentanut, on tullut vaan kuivayökkäyksiä). :)

Vai että ikkunan pesuun. Minusta tuntuu että ei maksa vaivaa meillä. Meidän kissat on niin innokkaita uloskatselijoita että ne ikkunat olis ihan kissanräässä ja tassun jäljissä 2min pesun jälkeen. Jos nyt saan jonkun siivoushepulin niin sitten voin pestä mutta varta vasten en kyllä siihen hommaan ryhdy. Tai sitten minun äiti peseene kun sitä ärsyttää likaiset ikkunat...

Tänään täytyy käydä ostamassa korvatulpat minulle ja miehelle. Kissat kun on tottuneet saamaan ruokaa viimeistään klo 6.00 niin arvaatte varmaan mikä huutokonsertti on viikonloppuisin pystyssä kukonlaulun aikaan... JA sitten kun on ruokaa seeneet niin ne rupeaa juoksemaan ympäri kämppää ja voi sitä melua... Olen niin väsynyt kun en siime yönäkään saanut nukuttua kunnolla (3reissua pissalle ja oksettava olo, nukkumaan mentiin jo heti miehenpuolikkaiden jälkeen) että huomen aamuna saa vaikka pommi pamahtaa niin minä EN herää! Korvatulppien avustuksella onneen...

Meillä on maanataina ensimmäinen neuvola. Eihän siellä mitään konkreettista vielä tapahdu mutta pääsempähän varailemaan ultra-aikaa, sen otan heti kun vaan mahdollista sillä tahdon tietää onko vauva kunnossa ja elossa (ja onko niitä yksi vai kaksi, maha kun kasvaa turbovauhtia ja hormoonit on aika korkealla...). Mieskin on ihan innoissaan neuvolasta, eilen se hehkutti että maanantaina sitten neuvolaan ja minä vaan totesin että ei siellä nyt mitään ihmeellistä edes tapahdu niin se tokas heti että älä nyt viitti, se on meidän eka kerta neuvolassa. On ne tulevat isät sitten hassuja :)

-Doodels ja matonen 7+1

Vierailija
8/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, taitaa sulla freya olla aika paha olo, kun et pysty syömäänkään! Toivottavasti saat edes jotain alas! Mulla paha olo tulee sykleissä, välillä on siis ihan hyvä mutta väsynyt fiilis ja välillä sitten etoo taas tosi paljon. Mutta ihan kestettävissä tämä vielä on. Kuivayökkäilyjäkään ei ole nyt niin kuin oli esikoisen kohdalla.

Mulla on eka neuvola ensi tiistaina (rv 8+1). Harmi etteivät sydänäänet vielä kuulu niin ei päästä niitä kuuntelemaan. Viimeksi sydänäänet kuuluivat vasta rv 11. Meillä on onneksi mukava neuvolantäti, joten sinne on kiva mennä. Mies ei tule mukaan, koska se on töissä eikä siellä tosiaan mitään ihmeellistä tapahdu (varsinkin kun ei ole ekakertalainen).

Onkos teillä muilla hormonit saaneet mielialat sekaisin? Mulle tulee selkeästi helpommin masisolo ja jotkin ihme asiat alkavat itkettää. Ja sänkyhommat eivät voisi vähempää kiinnostaa...

Keskiraskautta odotellen,

tosca ja pienen pieni sintti 7+4

Vierailija
9/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tänään alkoi viikon pääsiäisloma koulusta. Kahden viikon sijaisuuden olisin kyllä yhdestä päiväkodista saanut, mutta en ottanut vastaan. Muutenkin on niin väsynyt, niin sitten vielä uutta paikkaa opettelemaan. Ihanaa kun saa vain olla ja nukkua niin paljon kuin huvittaa.Neuvola ajankin olisin joutunut siirtämään ja ties millon oisin vasta seuraavan saanu. ja hieman tässä odottelen että tuleeko sitä pahoinvointia enemmän. Tähän mennessä olen hyvin vähällä ällötyksellä selvinnyt, mutta jospa sitä ei enempää tulekaan.

Viime yönä kipuili alamahaa ihan kunnolla. Sikiöasennossa sai kyljellään maata, jos selällään itsensä suoristi niin heti rupes tuntumaan. Kylläpä taas tuli mieleen, että miten sitä synnytyksestä selviää, kun nyt jo pienemmästäkin kivusta on ihan ähinöissään.

Illaksi pitäs lähtä hoitamaan 3kk ikäistä kummityttöä, että serkku pääsee kouluun. Siinä varmaan suurin syy onkin, miksi meikäläinen on raskaana just nyt. Aina se läheisen raskaus ja vauvan syntymä tuo voimakkaammin sen vauvakuumeen pintaan. Ja onneksi kävi näin hyvin että aika nopeasti raskauduin. Oma lapsi syntyy samalle vuodella ja pääsevät sitten aikanaa samalle luokalle kouluun. Kolmaskin serkku odottaa lasta ja sillä joskus syksyllä LA, eli siis pikkuserkkuja on sitten kolme samalla luokalla. En nyt siis yhtään mene asioiden edelle ;)

Mutta nyt taas välsitä syömään ja sitten vauvan hoitoon.

Sanle ja DJ 7+3

Vierailija
10/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertoo kaiken olotilastani. Väsyttää ja etoo. Aamulla on pikaisesti syötävä ja hissukseen edettävä aamutoimien kanssa, sitten pääsee käyntiin. Syödä pitäisi vähän väliä, muuten etominen yltyy työpäivän aikana ja iltapäivällä iskee viimeistään armoton väsymys ja iltaa kohden olo muuttaa koko ajan etovammaksi. Lepääminen auttaisi, mutta pojat työllistävät niin, että lepäilystä lähinnä haaveilen. Yöllä piti pari kertaa nousta, kun illalla syöty pizza sai lapset heräilemään janoon. Kesken unen ylös pomppaaminen toi todella oksettavan olon ja kolmannella kerralla herätinkin miehen. Yleensä pojat nukkuvat onneksi läpi yön.

Kukahan tuonkin vuodatuksen jaksaa lukea? No itse olen ainakin huomannut, että omaa oloa helpottaa, kun lukee kohtalotovereiden kertomuksia. Muutama päivä sitten sanoin, että mielummin kuvotus, kuin jatkuva pelkääminen. Edelleen samaa mieltä!

Kerroin miehelleni, että täällä käydään keskustelua työnimistä, eikä itsellä ole käynyt mielessäkään mikään nimi. Totesimme, että minun pelkoni ovat saaneet koko homman tuntumaan niin epävarmalta, että asiasta tuskin uskaltaa puhua. Totesimme, että lapsen tulo tuntuu optiolta - siinäpä hellyyttävä työnimi - Optio.

Vierailija
11/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdykset inkivääriteen ääreltä! Tuossa just heräilin päikkäreiltä ja nyt imeskelen tätä teetä että öklö olo väistyisi. Itsellä painoa kadonnut 4 kg tän pahoinvoinnin takia. Eli just se määrä mitä jäi ekasta raskaudesta. Eli lähtöviiva on sama eka raskauteen verrattuna. Jännä miten housut tippuu jalasta, mutta silti on sellainen olo että tarttisi vielä olla löysemmät vaatteet! Mulla tuota " vauvamasua" on jo ainakin näkyvillä (vaikka se ei kyllä pitäisi vielä näkyä viikkoihin??). Esikoisesta jouduin kulkeen mammafarkuissa jo vkon 12 jälkeen =).

Nostan kyllä hattua kaikille teille joilla on pienempiä lapsia!! Juuri siunasin että onneksi tuo esikoinen täyttää pian 5! En todella tiedä miten sumussa sitä kulkisi jos tässä olisi 2 vuotias tai alle... Tuo meitin taapero viihtyy onneksi yksin leikkiessä (tai lemmikki mukana) pitkiäkin aikoja, joten saa levätä rauhassa. Syvä kumarrus kaikille teille äideille joilla on muita lapsia!!!

Mitenkäs teillä lapset on ottanut vauvauutisen vastaan? Vai oletteko vielä kertonut? Meillä esikoinen ei vastaanota asiaa, toteaa vain ponnekkasti että " ei tule vauvaa!" . Haastetta tiedossa =)

No tulipa romaani viikonlopun kunniaksi! Hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti tää äklö olo ja väsymys helpottaisi meiltä kaikilta jo hiljakselleen =)

Eppuliina+ taapero rv 8

Vierailija
12/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi marrasodottaja ilmoittautuu samalla. Ikää 33v., miehellä 34v., kotona esikoinen 2,5v. ja pari piskiä. Asuinpaikka Treen lähikunta. L.a. 7.11, tarkentuu uä:n jälkeen.

Tutut on tuntemukset. Mulla aamut menee normaali hulinassa ihan kohtalaisesti mutta iltapäivällä ja etenkin illalla ennen nukkumaanmenoa iskee voimakas kuvotus, oksentanut en vielä ole. Älyttömän väsynytkin olen ollut, etenkin kun esikoinen ja koko perhe on sairastellutkin vielä ihan riittämiin. Nytkin isäntä luultavasti influenssassa, sama tauti itsellä lievempänä. Viikonloppu tulossa- vanhemmat sairastaa ja lapsi terveenä... mitenkähän sitä pärjätään, kun ei tahtoisi sängystä jaksaa nousta. Isovanhemmat asuu niin kaukana, ettei apua tähän hätään ja tuttavalapsiperheet ei varmaan kovin innokkaita ole tällaisia tautipesiä hoivaamaan...no, Panadolin voimalla täytyy yrittää jaksaa. Onneksi mulla tuo kuume ei nouse samoihin lukemiin kun miehellä, sillä lämmöt koko ajan 39 luokkaa ja vointi aivan naatti. Naisten siis täytyy jaksaa...

Näistä taudeista varmaan tulee sitten meillä odotusnimikin vauvalle...ilmeisesti startti tapahtui kun perheemme sinnitteli flunssa- ja noroviruskierteen pohjilla pari kuukautta sitten. Vuoden yrityksen jälkeen heitin ovulaatiotikut roskiin, miehen sperma-analyysissä todettiin kohtuullisesti alentunut hedelmöityskyky ja ajateltiin ottaa vähän taukoa yritykseen ja miettiä mitä tehdään. Seksiä ei kaiken rumban keskellä ehditty/jaksettu harrastaa kuin pari kertaa koko kuukauden aikana ja sitäkään ei mitenkään laskelmoidusti. Mutta kai se sitten oli tarkoitus näin mennä, onnellisia täytyy olla! Mutta tuliskohan tuosta sintistä nyt sitten Noro?!

Vierailija
13/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] NASULINA:Nyt hieman utelen...missä kävit ultrassa ja mitä maksoi?? Kiva,juttu,että masussa kaikki kunnossa!!!

Mie kovasti odotan tiistain ekaa neuvolaa vaikka siellä tosiaan ei mitään ihmeempää edes tapahdu, ultraan saa ajan ja pääsenpähän näkemään millainen ihminen on nyt muuttomme myötä meidän neuvolantäti. Mukavalta ainakin puhelimessa vaikutti =o)

Msn-jäseniltä toivoisin kuulumisia myös sinnekin.......

ja uusia jäseniä saa tulla!!! Kaikki vaan ahkerasti kirjoittamaan niin saadaan uusia tuttavuuksia toisistamme, päästään juttelemaan siellä omilla nimillämme, tännehän kaikki pääsee näitä lukemaan.

Meillä kun tää raskaus on vielä salaisuus niin kovin mielelläni en tänne sen erikoisempaa kerro kun tiedän ainakin yhden serkuistani joka täällä tuppaa välillä käymään kurkkimassa....

Minny [/color]

Vierailija
14/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Nyt tää kyllä nauraa täällä ihan kippurassa....=D=D=D=D

Tämä unohtui ihan kokonaan

http://groups.msn.com/Marrasmurut2007/

Tuonne kirjoittamaan!!!

Minny jälleen [/color]

Vierailija
15/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ultra takana. Kaikki oli hyvin, sydän sykki ja pussit ja nuorat oli paikoillaan. Ihanaa. Alkaa tuntua, että uskallan ajatella, että vaavi todella tulee.

Kävin Mehiläisessä ja maksoi 102 euroa vähennysten jälkeen. (Joku kyseli joltain toiselta asiaa, mutta vastaan minäkin jos tämä auttaisi häntä). Soitin myös Medisonariin, jossa olisi maksanut 86 euroa, mutta ajat olivat sellaisia, että esikoinen olisi pitänyt ottaa mukaan. Siksi siis tämä kalliimpi vaihtoehto.

Me ei olla vielä kerrottu tulevalle isoveljelle, mutta luulen hänen ilahtuvan. Sukulaisille ja kavereille on viime aikoina syntynyt niin paljon vauvoja, että pojukin kovasti haluaisi siskon tai veljen. Saapa nähdä, onko se sitten kiva, kun on todella tulossa. Varmaan ne mustasukkaisuuden tunteetkin tulee.

Pahoinvointi on hellittänyt, mutta väsymystä riittää. Ja pissalla pitää ravata kaiken yötä. Tosin ei mulla mikään seurapiirirakko ole ennenkään ollut ;)

Joku oli kovasti jo ikkunoitakin pessyt. Jospa itsekin innostuisi, kun ensi viikko on talvilomaa ja päivät aikaa puuhailla. Töiden jälkeen on niin nuutunut olo, että on lähinnä tehnyt pakolliset ruoat, pyykinpesut yms ja sitten kaatunut sänkyyn.

Mukavaa ja kaunista viikonloppua, Rila

Vierailija
16/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi ke mulla eka ultra ja kovasti jännittää. Ei jaksais odottaa, mut onneks on viikoloppu töitä, joten ajatuksia saa päivällä muualle.

Masu ihan pikkusen pyöristynyt ja tänään ja eilen on siellä tuntunut outoja kipuja. Kai se pikkunen tekee itselleen tilaa..

Tänään viikkoja jo 9+0, tuntuu jo paljolta.. vaikka se on vielä liian vähän..

Uskaltauduin vauvanvaateostoksille.. Netissä surffailin ja löysin ihania vaatteita ja sit sorruin tilaamaan pari bodya ja potkarit.. Miehelle en taida vielä ostoksista kertoa.. Se on joskus niin tarkka raha-asioiden suhteen.

Vierailija
17/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meilläkin oltiin kierron puolivälissä noron kourissa, joten olin tosi ihmeissäni, että olinkin raskaana. Oltiin kyllä tosi aktiivisia just ennen noron iskemistä, joten silloin se varmaan tapahtui...

eppuliina kyseli vanhemmille lapsille kertomisesta. Mä oon kyllä yrittänyt kertoa meidän alle kaksivuotiaalle, että äidin vatsassa on pikkusisko tai -veli, mutta ei taida poju vielä oikein tajuta asiaa.

Aurinkoista viikonloppua!

Vierailija
18/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun mua ei ole huono olo juurikaan kiusannut? Tasan yhden kerran parisen viikkoa sitten jouduin jättämään salaatin syönnin kesken, kun alkoi ällöttämään, mutta se on siinä. Ehkei niin kauheasti ruokaa tee mieli ja hieman normaalia enemmän hapanta ruokaa haluaisin syödä. Rinnat kyllä ovat kipeät ja muutoinkin muuttuneet, mutta mitään massun alkuakaan en huomaa (no ei tässä rv 9 vaiheilla vielä kaiketi pitäisikään välttämättä mitään olla tapahtunut). Päänsärkyä (migreeniä) on ollut ja samoin kovasti väsyttää. Kuitenkin keskenmeno vaan pelottaa. :-/ Viimeksikin oli kovin vähän oireita ja silloin todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 11. Nyt, toisin kuin viimeksi, ultrassa kuitenkin todettiin hieman viikkoja vastaavaa suurempi olio, jonka sydän sykki. Työnimeä ei oliolla ole, muuta kuin olio.

Onpas täällä noro-vauvoja tulossa. :o Sitkeitä veikkosia. ;D

Vierailija
19/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole nyt tuota pahaa oloa pahemmin, paitsi kahvinjuonti tekee tiukkaa. Nyt kun olen tuon kahvin jättänyt väliin, niin liekö siitä johtuen väsyttää aivan hirveästi.

Töissä mulla on olotila, että tehkää mitä teette, mua ei kiinnosta. Toki yritän olla näyttämättä sitä (teen potilastyötä ja se puoli kyllä sujuu ja on mukavaa, kaikki muu onkin sitten vähemmän kiinnostavaa). Samanlainen olo oli muuten esikoisen aikanakin. Jotenkin ei jaksa töillä stressata, vaikka meillä kaikkenlaisia muutoksia onkin ollut ja lisää tulossa. Onneksi syksyllä voi jättää ne muiden murheeksi.

Lisäksi vaikka ei ole huonovointisuutta, niin ruoka ei oikein maistu. Syön siis väkisin, koska jos pääse nälkä liian pitkälle, niin heikottaa ja sitten kyllä on huono olo. Vaikka maha pullottaa jo sen verran, että voisi pari ruokaa jäädä väliinkin. Taitaa tosiaan olla turvotusta, mikä onkin sitten ihan uusi juttu (esikoisesta ei ollut missään vaiheessa turvotusta).

Mulla on eka neuvola vasta pääsiäisen jälkeen. Toisilla paikkakunnilla taitaa olla aikaisemmin, meillä Vantaalla on viikolla 10. Lääkäriajan sain tänään ja se on 2.5.

Nyt pitää alkaa syömään soppaa. Tyttö on jo ahkeraan käynyt kärkkymässä ruokaa. Neidin lemppari kun on nakkikeitto ja sitä on tänään tarjolla (pyytänyt keittoa koko viikon).

Vierailija
20/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tanaan jaada kotiin nukkumaan? Ei kiinnostaisi toihin lahteminen sitten ollenkaan... vali, vali... Eilen alkoi naita oireita sitten ilmaantumaan enemmankin. Etomista ei ole edelleenkaan ollut, mutta vasy iski kunnolla eika tahdo hellittaa. Kaksipiippuinen juttu, mukavaa etta oireita on, mutta niiden kanssakaan ei aina ole kiva elaa... Kaikista pahinta on varmaan se, etta menee hermot kaikkeen koko ajan. Taassa talossa asuu talla hetkella oikea hormoonihirvio. Onneksi olen saanut pahimmat raivot pidettya itsellani ja talon miehet ovat saaneet olla rauhassa :) Anteeksi nyt, tuli oikein supervalitus.

Mitas muuta. Aurinko paistaa ja mansikat kypsyvat. Jospas antaisin itselleni luvan poimia kaikki kypsat mansikat toiden jalkeen. NAM! Kauhea himo kaikkiin hedelmiin ja marjoihin, joten mitas sen parempaa kuin omat mansikat :) Tana viikonloppuna taidetaan miehen kanssa paassa elokuviinkin, joten jotain kivaa on tiedossa!

Selva, toihin on lahdettava. Jospas oppilaat olisivat tanaan oikein mukavia ja hyvalla tuulella :) Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

Skusku +VV 6+5