Mä olin taas koko joulun yksin
Kommentit (12)
Sama. Ens vuonna kyllä pakko päästä etelään perheen luo. Tämä kolme vapaapäivää meni just ja just mutta ens jouluna tiedossa viiden päivän vapaat ei kiitos.
Mäkin olin koko joulun yksin, vaikka olen akateeminen, ihan kivan näköinen, perusfiksu ja ns.kiva- tyyppi. Vastentahtoisesti. Elämä heittelee, rakas ihmistoveri - kyllä me tästä selvitään ja tehdään omannäköinen elämä,
Joopa-joo...
Minä tietoisesti halusin olla jouluni yksin ja omissa oloissani - paras joulu ikinä!
Mäkin olen ollut yksin kotona ja kovassa flunssassa. Mukavaa vain pötkötellä sohvalla viltin alla ja katsoa telkkaria.
Mee johonki tommosee livachat sivustolle. Itse löysin joulun illoiksi oikeinkin miellyttävää seuraa.
Pelasin änärii yksin ja join kahvia.
Peräkammarinpoika
Vierailija kirjoitti:
Mee johonki tommosee livachat sivustolle. Itse löysin joulun illoiksi oikeinkin miellyttävää seuraa.
Mitä fiksuja live chattejä ois? Suomi24 keskustelupalstana on näyttänyt vahvuutensa ja ei ainakaan luo toivoa järkevästä keskustelusta.
Minäkin olin yksin jo ainakin 24 joulu yksin. Näin mennään, ostin itselleni lohdutuslahjoja. Ostin sellaisen 30 euroa maksavan suklaakonvehti rasian. Voin sanoa ettei mitään eroa 5 euron suklaaseen.
T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin yksin jo ainakin 24 joulu yksin. Näin mennään, ostin itselleni lohdutuslahjoja. Ostin sellaisen 30 euroa maksavan suklaakonvehti rasian. Voin sanoa ettei mitään eroa 5 euron suklaaseen.
T: kiltti mies
Onneksi olkoon, kiltti mies! Onnistuit kerrankin esittämään puheenvuoron syyllistämättä naisia tilanteestasi.
Kurjaa sulle, mutta voisimmepa vaihtaa osia edes yhdeksi jouluksi. Sinä viettäisit mun suuren suvun kanssa ja minä saisin nauttia yksinäni. Näkisit sen ruokien raahaamisen ja laittamisen, on vegeä ja gluteenitonta yms. Kamala meteli ja hässäkkä kun kaikki haluavat tehdä omalla tavallaan.
Harmi ettei perhettään voi valita :/
Onko sun siskolla jotain päihde- tai elämänhallintaongelmia? Eihän tollainen ole mitenkään normaalia käytöstä.