Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olin taas koko joulun yksin

Vierailija
26.12.2024 |

Vain sisko soitti ja pyysi rahaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei perhettään voi valita :/ 

Onko sun siskolla jotain päihde- tai elämänhallintaongelmia? Eihän tollainen ole mitenkään normaalia käytöstä.

Vierailija
2/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ens vuonna kyllä pakko päästä etelään perheen luo. Tämä kolme vapaapäivää meni just ja just mutta ens jouluna tiedossa viiden päivän vapaat ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vedit lärvit..

Vierailija
4/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin koko joulun yksin, vaikka olen akateeminen, ihan kivan näköinen, perusfiksu ja  ns.kiva- tyyppi. Vastentahtoisesti. Elämä heittelee, rakas ihmistoveri - kyllä me tästä selvitään ja tehdään omannäköinen elämä,

5/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa-joo...

Minä tietoisesti halusin olla jouluni yksin ja omissa oloissani - paras joulu ikinä!

Vierailija
6/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut yksin kotona ja kovassa flunssassa. Mukavaa vain pötkötellä sohvalla viltin alla ja katsoa telkkaria.

Vierailija
7/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonki tommosee livachat sivustolle. Itse löysin joulun illoiksi oikeinkin miellyttävää seuraa.

Vierailija
8/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin änärii yksin ja join kahvia. 

Peräkammarinpoika

Vierailija
9/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee johonki tommosee livachat sivustolle. Itse löysin joulun illoiksi oikeinkin miellyttävää seuraa.

Mitä fiksuja live chattejä ois? Suomi24 keskustelupalstana on näyttänyt vahvuutensa ja ei ainakaan luo toivoa järkevästä keskustelusta. 

Vierailija
10/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin yksin jo ainakin 24 joulu yksin.  Näin mennään, ostin itselleni lohdutuslahjoja. Ostin sellaisen 30 euroa maksavan suklaakonvehti rasian. Voin sanoa ettei mitään eroa 5 euron suklaaseen.

T: kiltti mies

Vierailija
11/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin yksin jo ainakin 24 joulu yksin.  Näin mennään, ostin itselleni lohdutuslahjoja. Ostin sellaisen 30 euroa maksavan suklaakonvehti rasian. Voin sanoa ettei mitään eroa 5 euron suklaaseen.

T: kiltti mies

Onneksi olkoon, kiltti mies! Onnistuit kerrankin esittämään puheenvuoron syyllistämättä naisia tilanteestasi. 

Vierailija
12/12 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa sulle, mutta voisimmepa vaihtaa osia edes yhdeksi jouluksi. Sinä viettäisit mun suuren suvun kanssa ja minä saisin nauttia yksinäni. Näkisit sen ruokien raahaamisen ja laittamisen, on vegeä ja gluteenitonta yms. Kamala meteli ja hässäkkä kun kaikki haluavat tehdä omalla tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi